Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów oraz papieru xero A4 dla 42. Bazy Lotnictwa Szkolnego oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2020 r.

Publication date 2020-03-27
End date 2020-04-06 00:00:00
Instytucja 42 Baza Lotnictwa Szkolnego
Miejscowość Radom
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527128-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301243007, 301976301
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów oraz papieru xero A4 dla 42. Bazy Lotnictwa Szkolnego oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2020 r., w tym: materiały eksploatacyjne i akcesoria do drukarek HP, LEXMARK, KYOCERA, KONICA MINOLTA, SAMSUNG, BROTHER, EPSON, PANASONIC, OCE, itp...

Dodatkowe informacje

GuidZP400 112094f9-7375-4a94-8d41-5d5599242c94
Biuletyn 527128-N-2020
Zamawiajacy nazwa 42 Baza Lotnictwa Szkolnego
Regon 14267631600000
Zamawiajacy adres ulica Sadków
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Radom
Zamawiajacy kod pocztowy 26-603
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261 511 500,
Zamawiajacy fax 261 511 300
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne42.blsz@ron.mil.pl,
Adres strony url www.42blsz.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Dostep dokumentow zamowienia www.42blsz.wp.mil.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.42blsz.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć wyłącznie w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Budynek sztabu; pokój nr 242 - Kancelaria jawna; ul. Sadków 9; 26-600 Radom
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów oraz papieru xero A4 dla 42. Bazy Lotnictwa Szkolnego oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2020 r.
Numer referencyjny 10/PN/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów oraz papieru xero A4 dla 42. Bazy Lotnictwa Szkolnego oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2020 r., w tym: materiały eksploatacyjne i akcesoria do drukarek HP, LEXMARK, KYOCERA, KONICA MINOLTA, SAMSUNG, BROTHER, EPSON, PANASONIC, OCE, itp...
Cpv glowny przedmiot 30124300-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz dostaw o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych tj.: a) dla części I - maksymalnie 3 usługi na łączną wartość nie mniejszą niż 100 000,00 zł brutto; b) dla części II - maksymalnie 3 usługi na łączną wartość nie mniejszą niż 110 000,00 zł brutto; c) dla części III - maksymalnie 3 usługi na łączną wartość nie mniejszą niż 100 000,00 zł brutto; d) dla części IV - maksymalnie 3 usługi na łączną wartość nie mniejszą niż 40 000,00 zł brutto; (w przypadku składania oferty na dwie lub więcej części Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wykazu 3 dostaw o łącznej wartości dla danych części lub oddzielne wykazy dla każdej części) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane oraz załączenia dowodów (tj. referencje bądź inne dokumenty) określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – załącznik nr 8 do SIWZ.  Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa w ppkt 3) składa swoje oświadczenie. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.  Faktura oraz protokoły przejęcia / przekazania towaru nie świadczą o należytym wykonaniu zamówienia i nie są jego potwierdzeniem. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) warunek, o którym mowa powyżej – musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców. 3. Dotyczy tylko części 1, 2 i 3. Wymagania dotyczące dostaw określone przez Zamawiającego, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest w przypadku zaoferowania przedmiotu zamówienia równoważnego do produktu oryginalnego przedstawienia następujących dokumentów: 1) Raporty z testów dla każdego oferowanego produktu równoważnego potwierdzający, że podana wydajność tonerów jest wynikiem przeprowadzenia testów zgodności z normami: ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla wkładów do drukarek kolorowych, ISO/IEC 24712 dla kolorowych cartridgy atramentowych, ISO/IEC 24711 dla wkładów z atramentem w kolorze czarnym (tuszy), wystawione przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację tj. Polskie Centrum Akredytacji (PCA) w zakresie badania produktów pod kątem spełnienia powyższych norm oraz mający siedzibę w państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. UWAGA: w celu uniknięcia niejasności, Zamawiający wymaga wskazania w danym dokumencie (raporcie), której pozycji Wykazu materiałów stanowiących przedmiot zamówienia dotyczy dany dokument (raport). 2) Certyfikat ISO 14001 lub równoważny na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych, pozwalający zweryfikować, czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz, potwierdzający, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i niewpływający negatywnie na środowisko. 3) Certyfikat ISO 9001 lub równoważny potwierdzający, że proces produkcji przebiega zgodnie z przywołaną normą. W przypadku, gdy Wykonawca nie oferuje równoważnych materiałów eksploatacyjnych, wymóg złożenia ww. dokumentów dezaktualizuje się.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie dokumentów: 1) potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert i aktualnych na dzień złożenia wykazu dostaw o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych: a) dla części I - maksymalnie 3 usługi na łączną wartość nie mniejszą niż 100 000,00 zł brutto; b) dla części II - maksymalnie 3 usługi na łączną wartość nie mniejszą niż 110 000,00 zł brutto; c) dla części III - maksymalnie 3 usługi na łączną wartość nie mniejszą niż 100 000,00 zł brutto; d) dla części IV - maksymalnie 3 usługi na łączną wartość nie mniejszą niż 40 000,00 zł brutto; (w przypadku składania oferty na dwie lub więcej części Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wykazu 3 dostaw o łącznej wartości dla danych części lub oddzielne wykazy dla każdej części) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane oraz załączenia dowodów (tj. referencje bądź inne dokumenty) określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – załącznik nr 8 do SIWZ. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa powyżej składa swoje oświadczenie. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie dokumentów: a) Raporty z testów dla każdego oferowanego produktu równoważnego potwierdzający, że podana wydajność tonerów jest wynikiem przeprowadzenia testów zgodności z normami: ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla wkładów do drukarek kolorowych, ISO/IEC 24712 dla kolorowych cartridgy atramentowych, ISO/IEC 24711 dla wkładów z atramentem w kolorze czarnym (tuszy), wystawione przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację tj. Polskie Centrum Akredytacji (PCA) w zakresie badania produktów pod kątem spełnienia powyższych norm oraz mający siedzibę w państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. UWAGA: w celu uniknięcia niejasności, Zamawiający wymaga wskazania w danym dokumencie (raporcie), której pozycji Wykazu materiałów stanowiących przedmiot zamówienia dotyczy dany dokument (raport); b) Certyfikat ISO 14001 lub równoważny na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych, pozwalający zweryfikować, czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz, potwierdzający, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i niewpływający negatywnie na środowisko. c) Certyfikat ISO 9001 lub równoważny potwierdzający, że proces produkcji przebiega zgodnie z przywołaną normą; d) Oświadczenie Wykonawcy materiałów równoważnych w brzmieniu jednoznacznie potwierdzającym, że oferowane produkty równoważne są wyrobami fabrycznie nowymi, nieregenerowanymi, w pełni kompatybilnymi ze sprzętem, do którego są przeznaczone, o parametrach takich samych w stosunku do typu zamawianego produktu stanowiącego przedmiot zamówienia oraz że proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie narusza praw patentowych producentów oryginalnych tonerów tuszy i kaset, jak również, że użycie tego produktu do serwisowanych w ramach gwarancji urządzeń nie spowoduje uszkodzenia naruszającego warunki gwarancji – załącznik nr 10.
Czy wadium 1
Wadium 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość: 1) dla części I – 5 024,40 zł brutto; 2) dla części II – 5 468,70 zł brutto; 3) dla części III – 4 569,15 zł brutto; 4) dla części IV – 2 247,75 zł brutto. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z ustawą.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu oraz określił warunki takiej zmiany (art.144 ust. 1-1b, 1d i 1 e ustawy Pzp). 2. Strony dopuszczają możliwość nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie aneksu z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia z powodu: 1) uzasadnionych zmian, których nie można było wcześniej przewidzieć; 2) z powodu okoliczności siły wyższej. 4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania w szczególności następujących nieistotnych zmian, o których mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu w przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego, dopuszcza się zmiany w tym zakresie.
IV 4 4 data 2020-04-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Materiały eksploatacyjne do drukarek KYOCERA..
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30124300-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek KYOCERA, tj.: tusze, bębny,pojemniki na zużyte tonery, itp...
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Materiały eksploatacyjne do drukarek KONICA- MINOLTA, LEXMARK.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30124300-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek KONICA- MINOLTA, LEXMARK, tj. tonery, bębny, pojemniki na zużyte tonery.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Materiały eksploatacyjne do drukarek HP, SAMSUNG, BROTHER, EPSON, PANASONIC, DYMO, OKI, XEROX, CANON
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30124300-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek HP, SAMSUNG, BROTHER, EPSON, PANASONIC, DYMO, OKI, XEROX, CANON, tj.: tonery, tusze, bębny, pas transmisyjny, zespół grzewczy, pojemniki na zużyty tusz, taśmy, itp....
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Papier xero formatu A4.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197630-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa papieru xero formatu A4
  

Criterion

Kryteria cena brutto w cz. 4
Znaczenie 100,00
  
Kryteria Termin dostawy przedmiotu zamówieniaw cz. 1, 2 i 3
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia w cz. 1,2 i 3
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena brutto w cz. 1,2 i 3
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)