GuidZP400 |
10d01b05-a7dc-46e7-9cca-ebf19d3bcc6c
|
Biuletyn |
527648-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o.
|
Regon |
14204948200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowy Zjazd
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-301
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 55 69 400
|
Zamawiajacy fax |
22 55 69 403
|
Zamawiajacy email |
k.raczkowska@mcs-przychodnia.pl
|
Adres strony url |
www.mcs-przychodnia.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Podmiot leczniczy
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mcs-przychodnia.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
drogą pocztową, osobiście lub przy pomocy kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Mazowieckie Centrum Stomatologii Spółka z o.o., ul. Nowy Zjazd 1, 00 - 301 Warszawa, w Sekretariat (III piętro, pokój nr 321)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy leków, materiałów medycznych, materiałów i akcesoriów stomatologicznych dla Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o.
|
Numer referencyjny |
nr ref. sprawy: ZP/09/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku 1 (5 Części) do SIWZ. Część 1 - Leki i materiały i materiały do opracowywania kanałów i wypełnień kanałów, Część 2 - Akcesoria i opracowywania kanałów, Część 3 - Rękawice medyczne - diagnostyczne i chirurgiczne, Część 4 - Stopy, Część 5 - materiały opatrunkowe.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada aktualne zezwolenie wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej – dotyczy części 1.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisywania tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisywania tego warunku.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,14, 21 Ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
b. Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów Wykonawca (zgodnie z postanowieniem art. 24 ust. 11 Ustawy) w terminie 3. dni od dnia przekazania informacji z otwarcia ofert (art. 86 ust. 5 Ustawy), tj. zamieszczenia informacji na stronie internetowej, przekazuje Zamawiającemu – w przypadku braku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć niniejsze oświadczenie wraz z ofertą.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) Aktualnego zezwolenia wydanego przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej w celu potwierdzenia spełniania warunku kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt 1, o ile wynika to z odrębnych przepisów
( dotyczy części 1).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
b) Dokumentów potwierdzających, że wszystkie zaoferowane w formularzu asortymentowo-cenowym produkty lecznicze dopuszczone są do obrotu i używania w Polsce zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne z dnia 06 września 2001 r.;
c) Dokumentów potwierdzających, że wszystkie zaoferowane w formularzu asortymentowo-cenowym produkty medyczne dopuszczone są do obrotu i używania w Polsce zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych;
b) W przypadku zaoferowania produktów równoważnych jakościowo do produktów określonych w Załączniku nr 1. do SIWZ, Wykonawca w celu potwierdzenia, że oferowane produkty zamówienia są równoważne do produktów określonych w SIWZ złoży: aktualne materiały źródłowe producenta tj. karty katalogowe, foldery, prospekty, dane techniczne lub instrukcje użytkowania (w języku polskim, w oryginale lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem) lub inne dokumenty. Zamawiający może wezwać do dostarczenia próbek w celu weryfikacji czy oferowany produkt równoważny spełnia wymagania określone w SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykaz wymaganych oświadczeń i dokumentów od wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia warunków:
1) Wypełniony Formularz Ofertowy stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji.
2) Wypełniony Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik 1. do SIWZ
(w zależności od wybranej części);
3) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu,
4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
5) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale VIII SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu - zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 4
6) Pełnomocnictwa - jeżeli oferta nie jest podpisana przez osobę upoważnioną i wykazaną w KRS.
7) Próbki asortymentu, który ma zostać dostarczony, odpowiadające wymaganiom zawartym w załączniku nr 1. dla Części 3. do Oferty - w ilości 5 par dla każdego rodzaju asortymentu (rozm. S). Próbki należące do Wykonawcy wybranego w postępowaniu w danej części, pozostaną u Zamawiającego – próbki należące do innych Wykonawców będą mogły zostać zwrócone po zakończeniu postępowania, na wniosek danego Wykonawcy lub samodzielnie przez Zamawiającego.
8) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - w przypadku braku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć niniejsze oświadczenie wraz z ofertą
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony, na podstawie przepisu art. 144 ustawy Pzp ustalają, że każda istotna zmiana Umowy może nastąpić według zasad i na warunkach określonych poniżej.
Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, tj. w formie aneksu do Umowy z zastrzeżeniem okoliczności wskazanych
w ust. 3.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy w następujących sytuacjach:
1) w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa
w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy;
2) w przypadku gdy nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.);
|
IV 4 4 data |
2020-04-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Leki i materiały do opracowywania kanałów i wypełnień kanałów.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Leki i materiały do opracowywania kanałów i wypełnień kanałów w rodzajach i ilościach określonych w załączniku nr 1. do SIWZ (Część 1.)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Akcesoria do opracowywania kanałów.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141800-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Akcesoria do opracowywania kanałów w rodzajach i ilościach określonych w załączniku nr 1. do SIWZ (Część 2.)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Rękawice medyczne - diagnostyczne i chirurgiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141420-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Rękawice medyczne - diagnostyczne i chirurgiczne w rodzajach i ilościach określonych w załączniku nr 1. do SIWZ (Część 3.)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Stopy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Stopy w rodzajach i ilościach określonych w załączniku nr 1. do SIWZ (Część 4.)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Materiały opatrunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały opatrunkowe w rodzajach i ilościach określonych w załączniku nr 1. do SIWZ (Część 5.)
|
| |