GuidZP400 |
8666df9d-5a80-4e2d-9f46-ca326416fdc8
|
Biuletyn |
527387-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Sieć Badawcza Łukasiewicz - PORT Polski Ośrodek Rozwoju Technologii
|
Regon |
00003007360000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Stabłowicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
147
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
54-066
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 71 720 16 01,
|
Zamawiajacy fax |
+78 71 720 16 00
|
Zamawiajacy email |
malgorzata.blaszkowska@port.org.pl,
|
Adres strony url |
www.port.org.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa osoba prawna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.port.org.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.port.org.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Tak w formie pisemnej: osobiście, pocztą, kurierem
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sieć Badawcza Łukasiewicz - PORT Polski Ośrodek Rozwoju Technologii, ul. Stabłowicka 147, 54-066 Wrocław, bud. 1 Recepcja
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego klasy ERP dla ŁUKASIEWICZ-PORT
|
Numer referencyjny |
PO.271.7.2020
|
Czy dialog techniczny |
1
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) klasy ERP dla Sieci Badawczej Łukasiewicz - PORT Polskiego Ośrodka Rozwoju Technologii.
Obejmuje następujące moduły: Kadry i Płace, Finanse i Księgowość. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 3 do SIWZ - wzór umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-05-31T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) w tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej
3 usługi (rozumiane jako trzy odrębne usługi na rzecz trzech odrębnych zamawiających w ramach trzech odrębnych umów) polegające na dostarczeniu i wdrożeniu zintegrowanego systemu informatycznego klasy ERP dla podmiotów (instytucji, urzędów, firm) zatrudniających min. 150 pracowników, w co najmniej następujących obszarach funkcjonalności: finanse i księgowość, kadry i płace.
b) w tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia:
• Kierownik Projektu - minimum 1 osoba posiadająca:
- wykształcenie wyższe,
- certyfikat w zakresie zarządzania projektami, udzielony przez niezależną instytucję akredytowaną do certyfikacji,
- co najmniej 3-letnie, licząc do dnia, w którym upływa termin składania ofert, doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania projektami informatycznymi, w tym na stanowisku kierownika projektu, w co najmniej dwóch zakończonych projektach wdrożeniowych Zintegrowanego Systemu Informatycznego obejmujących wdrożenie w co najmniej dwóch obszarach: Finanse i Księgowość, Kadry i Płace, w tym co najmniej jednym o wartości nie mniejszej niż 700 000,00 PLN brutto.
• Konsultanci wdrożeniowi – minimum 2 osoby posiadające:
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej 2 - letnie, licząc do dnia, w którym upływa termin składania ofert, doświadczenie w realizacji projektów wdrożeniowych Zintegrowanego Systemu Informatycznego. Wymagane jest, aby każdy konsultant wdrożeniowy wykazał się doświadczeniem w realizacji co najmniej dwóch projektów wdrożenia Zintegrowanego Systemu Informatycznego obejmujących wdrożenie w co najmniej dwóch obszarach: Finanse i Księgowość, Kadry i Płace, w których pełnił rolę konsultanta wdrożeniowego, w tym co najmniej jeden na kwotę minimum 700 000,00 PLN brutto.
• Architekt – minimum 1 osoba posiadająca:
- wykształcenie wyższe,
- minimum 2 - letnie, licząc do dnia, w którym upływa termin składania ofert, doświadczenie w projektowaniu Zintegrowanego Systemu Informatycznego. Wymagane jest, aby architekt wykazał się doświadczeniem w projektowaniu architektury co najmniej jednego Zintegrowanego Systemu Informatycznego w projekcie na kwotę minimum 700 000,00 PLN brutto.
• Programista – minimum 1 osoba posiadająca:
- wykształcenie wyższe,
- minimum 3 - letnie, licząc do dnia, w którym upływa termin składania ofert, doświadczenie w tworzeniu i rozwoju Zintegrowanego Systemu Informatycznego. Wymagane jest, aby programista wykazał się doświadczeniem w tworzeniu i rozwoju Zintegrowanego Systemu Informatycznego, w którym pełnił rolę programisty w tym co najmniej jednego wdrożenia dla minimum 20 jednoczesnych użytkowników.
• Specjalista ds. administratorsko–instalacyjnych - minimum 1 osoba posiadająca:
- wykształcenie wyższe,
- minimum 2 – letnie, licząc do dnia, w którym upływa termin składania ofert doświadczenie w zakresie budowy systemów informatycznych oraz uczestnictwo w roli administratora w realizacji, co najmniej dwóch projektów, w których powstał System w okresie ostatnich trzech lat.
• Koordynator ds. testów - minimum 1 osoba posiadająca:
- wykształcenie wyższe,
- minimum 2 - letnie licząc do dnia, w którym upływa termin składania ofert doświadczenie w zakresie testowania systemów, w co najmniej dwóch projektach, w których powstał System w okresie ostatnich trzech lat.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 5 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
- wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów oświadczenie wykonawcy.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Z wykazu usług ma wynikać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 5.1.1. a). (wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 8).
- wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Z wykazu osób ma wynikać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 5.1.1. b). (wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 9).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, o którym mowa powyżej wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6).
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7).
Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).
Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi wynikać z właściwego rejestru. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z właściwego rejestru stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału wystawione przez osoby do tego upoważnione lub potwierdzoną notarialnie kopię pełnomocnictwa.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest obowiązany wnieść wadium na czas związania ofertą.
Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100).
Wymagane wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu,
-poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2018.110 j.t. ze zm.).
Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę niniejszego postępowania oraz nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego (PO.271.7.2020).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz - PORT Polski Ośrodek Rozwoju Technologii, ul. Stabłowicka 147, 54-066 Wrocław,
nr rachunku bankowego: 77 1090 2402 0000 0001 1439 6547.
W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna - oryginał dowodu wniesienia wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Stabłowickiej 147, 54-066 Wrocław, w budynku 1 Recepcja wraz z ofertą.
W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, udzielona gwarancja musi być gwarancją samoistną, nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów za wyjątkiem dokumentów potwierdzających umocowanie do złożenia żądania wypłaty środków w imieniu Zamawiającego. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń niezgodnych z PZP, a w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw przysługujących zamawiającemu, zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 PZP.
Jako beneficjenta gwarancji lub poręczenia należy wskazać Sieć Badawcza Łukasiewicz - PORT Polski Ośrodek Rozwoju Technologii.
W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczeń, o których mowa w 8.4. SIWZ, w treści poręczenia konieczne jest określenie terminu, do którego Zamawiający będzie mógł złożyć żądanie zapłaty kwoty wadium. Poręczenie musi upoważniać Zamawiającego do złożenia żądania wypłaty w całym okresie związania ofertą.
W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczeń, dokument wadium będzie określał termin wypłaty kwoty wadium jako nie dłuższy niż dwa tygodnie od dnia złożenia żądania przez Zamawiającego.
Zamawiający dokonuje zwrotu, a także zatrzymania wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania, zgodnie z pkt. 9 SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany lub uzupełnienia postanowień Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem przypadków gdy w treści Umowy wyraźnie postanowiono inaczej. Wszelkie zmiany Umowy dokonywane będą z uwzględnieniem art. 144 Ustawy PZP.
2. Stosownie do zapisu art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy PZP, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących przypadkach:
1) W przypadku wprowadzenia przez producenta nowej wersji Oprogramowania systemowego lub innych produktów (w tym także wchodzących w skład Infrastruktury Technicznej), Zamawiający dopuszcza zmianę wersji Oprogramowania lub produktu pod warunkiem, że nowa wersja spełnia wymagania określone w SIWZ;
2) W przypadku zakończenia wytwarzania Oprogramowania lub innego produktu objętego Umową lub wycofania ich z produkcji lub z obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na dostarczeniu produktu zastępczego o parametrach spełniających wymagania określone w SIWZ;
3) W przypadku zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa;
4) W przypadku uzasadnionej przyczynami technicznymi, w szczególności ujawnionymi na etapie prac analitycznych i projektowych, konieczności zmiany:
a) Sposobu wykonania Umowy w obszarach: organizacyjnym, wykorzystywanych narzędzi, przyjętych metod i kanałów komunikacji,
b) Zakresu przedmiotu Umowy w obszarze wymagań funkcjonalnych
lub niefunkcjonalnych, jeżeli rezygnacja z danego wymagania lub zastąpienie go innym, spowoduje zoptymalizowane dopasowanie przedmiotu Umowy do potrzeb Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie odpowiednich zmian uwzględniających stwierdzone przyczyny techniczne, polegających w szczególności na modyfikacji wymagań Zamawiającego lub zmianie sposobu ich realizacji;
c) Konfiguracji Infrastruktury Technicznej – z uwagi na konieczność dostosowania jej parametrów do uwarunkowań stwierdzonych w toku prac analitycznych;
5) W przypadku powstałej po zawarciu Umowy sytuacji braku środków Zamawiającego na sfinansowanie wykonania Umowy zgodnie z pierwotnie określonymi warunkami Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian polegających na ograniczeniu zakresu przedmiotowego Umowy, co nie wyłącza ani nie ogranicza uprawnienia Zamawiającego do wypowiedzenia lub odstąpienia od Umowy w sytuacjach przewidzianych Umową lub przepisami prawa;
6) W przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego Oprogramowania lub urządzenia Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu umowy polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w SIWZ dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub wykonawcę w związku z ujawnieniem wad;
7) W zakresie dopuszczalnej zmiany ilości licencji uprawniających do korzystania z Systemu, w sytuacji gdy w trakcie realizacji Umowy zmianie ulegnie liczba użytkowników Systemu, czego Zamawiający nie mógł przewidzieć przed terminem składania ofert;
8) W zakresie funkcjonalności oferowanego Systemu w stosunku do wymagań Zamawiającego wynikających z SIWZ lub z oferty Wykonawcy, w sytuacji gdy w toku realizacji Umowy wdrożenie tych funkcjonalności okaże się zbędne dla Zamawiającego albo uzyskanie możliwości objętych daną funkcjonalnością będzie możliwe przy zastosowaniu innych rozwiązań;
9) W zakresie zmiany terminu wykonania lub terminów pośrednich wskazanych w Umowie:
a) Z powodu przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu Umowy – maksymalnie o okres przestojów i opóźnień,
b) Z powodu przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących niemożliwością realizacji przedmiotu Umowy,
c) Na skutek uzgodnień pomiędzy Stronami dotyczących skrócenia terminu realizacji Zamówienia lub jego wydłużenia - o uzgodniony okres.
3. Wszelkie zmiany o których mowa w ust. 2, będą odpowiednio dokumentowane w ramach Procedury Kontroli Zmian. Procedura Kontroli Zmian zostaje rozpoczęta przez zgłoszenie przez Kierownika Projektu jednej ze Stron Kierownikowi Projektu drugiej Strony wniosku o dokonanie zmiany. Wniosek o dokonania zmiany zostanie przygotowany w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
4. W przypadku złożenia wniosku o dokonanie zmiany:
1) Przez Zamawiającego – Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania wniosku przygotuje założenia projektowe dotyczące dokonania wnioskowanej zmiany,
2) Przez Wykonawcę – wraz z takim wnioskiem Wykonawca przedłoży założenia projektowe dotyczące dokonania wnioskowanej zmiany.
5. Założenia projektowe dotyczące dokonania zmiany powinny prezentować wszelkie aspekty zmiany w odniesieniu do zakresu oraz trybu i warunków zmiany Umowy, a w szczególności opis prac dodatkowych wraz z proponowanymi kryteriami Odbioru, wpływ dokonania zmiany na harmonogramy, zmiany dotyczące zakresu funkcjonalnego lub pozafunkcjonalnego Oprogramowania, zakres współdziałania oraz inne czynniki, które mogą być istotne dla Zamawiającego przy podejmowaniu decyzji o wprowadzeniu zmiany. Założenia projektowe dotyczące danej zmiany powinny obejmować także wskazanie podstawy prawnej jej wprowadzenia, w tym w szczególności prawne i faktyczne uzasadnienie dopuszczalności zmiany w danym przypadku.
6. Niezwłocznie w odpowiedzi na wniosek o dokonanie zmiany składany przez Zamawiającego lub wraz z wnioskiem o dokonanie takiej zmiany składanym przez Wykonawcę, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu informację na temat ewentualnej konieczności lub celowości wstrzymania prac nad określoną częścią Umowy, w szczególności danym produktem, na czas dalszych prac nad proponowaną zmianą. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac zgodnie z Umową, w tym w szczególności z Harmonogramem, o ile Zamawiający nie poinformuje Wykonawcy o podjętej decyzji o wstrzymaniu prac. Decyzję o wstrzymaniu prac podejmie Kierownik Projektu ze strony Zamawiającego.
7. Zamawiający przewiduje dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
1) Zmiany stawki podatku od towarów i usług,
2) Zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) Zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
- na zasadach i w sposób określony w ust. 8 - 15, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę.
8. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 7 pkt 1, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu Umowy pozostałej do zrealizowania, zgodnie z terminami ustalonymi Umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług.
9. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 7 pkt 1, wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
10. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 7 pkt 2 lub 3, będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej lub dokonujących zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
11. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 7 pkt 2, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą wzrostowi kosztu Wykonawcy w związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzeń pracowników Wykonawcy świadczących usługi do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia albo wysokości minimalnej stawki godzinowej. Kwota odpowiadająca wzrostowi kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników Wykonawcy świadczących usługi, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy.
12. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 7 pkt 3, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w związku z wypłatą wynagrodzenia pracownikom świadczącym usługę. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników świadczących usługę, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy.
13. W celu dokonania zmiany, o której mowa w ust. 7 pkt 2 lub 3, każda ze Stron może wystąpić do drugiej Strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniem zawierającym w szczególności szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
14. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 7 pkt 2 lub 3, jeżeli z wnioskiem występuje Wykonawca, jest on zobowiązany dołączyć do wniosku dokumenty, z których będzie wynikać, w jakim zakresie zmiany te mają wpływ na koszty wykonania Umowy, w szczególności:
1) Pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników Wykonawcy wraz z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 7 pkt 2, lub
2) Pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników Wykonawcy, wraz z kwotami składek uiszczanych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w części finansowanej przez Wykonawcę, z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa ust. 7 pkt 3.
15. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 7 pkt 3, jeżeli z wnioskiem występuje Zamawiający, jest on uprawniony do zobowiązania Wykonawcy do przedstawienia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 Dni Roboczych, dokumentów, z których będzie wynikać, w jakim zakresie zmiana ta ma wpływ na koszty wykonania Umowy, w tym pisemnego zestawienia wynagrodzeń, o którym mowa w ust. 14 pkt 2.
16. Zmiany i uzupełnienia Umowy dokonane z naruszeniem powyższych postanowień są nieważne.
|
IV 4 4 data |
2020-04-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|