Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej – Miejski Ośrodek Kultury w Józefowie.

Publication date 2020-04-06
End date 2020-04-21 00:00:00
Instytucja Gmina Józefów
Miejscowość Józefów
Województwo lubelskie
Branża
  • Lampy i oprawy oświetleniowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529628-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 453210003, 451000008, 315200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej – Miejski Ośrodek Kultury w Józefowie. Całość zamówienia zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp podzielona jest na 4 części, wyszczególnione w dalszej części ogłoszenia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f1704f11-42e2-4cd6-80f7-19e0bfb9a177
Biuletyn 529628-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Józefów
Regon 95036910300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 37
Zamawiajacy miejscowosc Józefów
Zamawiajacy kod pocztowy 23-460
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 846 878 133
Zamawiajacy fax 84 6878133 wew. 48
Zamawiajacy email pawel.wielgan@ejozefow.pl
Adres strony url www.ejozefow.pl, http://umjozefow.bip.lubelskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Józefów" współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO NA LATA 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ejozefow.pl, http://umjozefow.bip.lubelskie.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ejozefow.pl, http://umjozefow.bip.lubelskie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustaw Prawo zamówień publicznych, składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Józefowie ul. Kościuszki 37 23-460 Józefów , Biuro Obsługi Interesanta
Nazwa nadana zamowieniu Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej – Miejski Ośrodek Kultury w Józefowie.
Numer referencyjny IN.271.4.2020.PW
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej – Miejski Ośrodek Kultury w Józefowie. Całość zamówienia zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp podzielona jest na 4 części, wyszczególnione w dalszej części ogłoszenia.
Cpv glowny przedmiot 45321000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. 2017 poz. 1785). (Załącznik nr 5 do SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione 1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej z otwarcia ofert przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 8.7 ppkt. 1 lit a,b,c, SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Czy wadium 1
Wadium 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: Dla 1 części zamówienia – 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Dla 2 części zamówienia – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). Dla 3 części zamówienia – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). Dla 4 części zamówienia – 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium należy wnieść na cały okres związania ofertą. 3. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 21.04.2020 r. do godz. 10:00. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się dzień i godzinę uznania na rachunku zamawiającego kwoty wadium. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Zamościu O/Józefów, nr konta 49 9644 1033 2007 3300 1401 0032 z dopiskiem „Wadium Znak sprawy: IN.271.4.2020.PW – część ………” (należy wskazać nr części zamówienia na którą składana jest oferta wykonawcy). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji, o której mowa w pkt 11.2. lit. b, c, d, e, oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot bez naruszenia integralności całej oferty. Dokumenty te powinny precyzyjnie określać „beneficjenta” oraz cel ustanowionego zabezpieczenia, muszą być przypisane do konkretnego postępowania: (1 część zamówienia – należy wpisać treść dokładnie tą zamieszczoną poniżej) „Termomodernizacja MOK – docieplenie ścian” (2 część zamówienia – należy wpisać treść dokładnie tą zamieszczoną poniżej) „Termomodernizacja MOK – docieplenie stropodachu” (3 część zamówienia - należy wpisać treść dokładnie tą zamieszczoną poniżej) „Termomodernizacja MOK – schody i taras” (4 część zamówienia - należy wpisać treść dokładnie tą zamieszczoną poniżej) „Termomodernizacja MOK – branża elektryczna” Ponadto w gwarancji należy wskazać przypadki, w których nastąpi zapłata gwarantowanej kwoty – albo opisowo, albo też poprzez przywołanie art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Powinny także zawierać klauzule o nieodwoływalności gwarancji, jej bezwarunkowości oraz dokonaniu zapłaty na pierwsze żądanie. Koperta powinna być oznaczona napisem „Wadium” oraz powinna wskazywać nazwę postępowania, i nazwę wykonawcy. Dokument ten należy złożyć w terminie i miejscu określonym poniżej: (Urząd Miejski w Józefowie ul. Kościuszki 37, Biuro Obsługi Interesanta do dnia 21.04.2020 roku, do godz. 10.00). 6. Zaleca się także dołączenie (wpięcie) do oferty kopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu, poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 7. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 8.1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 8.2. Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy – Prawo zamówień publicznych, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności: 1) W zakresie zmiany podwykonawcy lub rezygnacji z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji umowy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełniania warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia i nie podlega wykluczeniu z postępowania w przypadkach określonych w SIWZ. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 2) W zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia w następujących sytuacjach: a) w przypadku wystąpienia robót zamiennych wprowadzonych na podstawie protokołu konieczności lub w przypadku zlecenia dodatkowych robót budowlanych, o których mowa w art. 144 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) w przypadku wprowadzenia w trakcie realizacji zamiennych rozwiązań projektowych; c) jeżeli zmiany będą następstwem działania organów sądowych lub administracyjnych, w szczególności dotyczących: - przekroczenia określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp.; - odmowy wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę lub zamawiającego; d) w przypadku konieczności uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu administracyjnego, którego konieczności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; e) w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; f) w przypadku wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia o charakterze przypadkowym lub naturalnym, niezależnym od woli człowieka i niemożliwym do uniknięcia; g) w przypadku zmiany umowy o dofinansowanie projektu zawartej pomiędzy zamawiającym a instytucją współfinansującą w zakresie terminów (w tym terminu rzeczowej realizacji projektu) lub wysokości i warunków płatności dofinansowania realizacji projektu stanowiącego przedmiot niniejszej umowy. 3) W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację Umowy.
IV 4 4 data 2020-04-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Termomodernizacja MOK – docieplenie ścian
Zalacznik cpv glowny przedmiot 45321000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ: Załącznik nr 6a Dokumentacja projektowa w zakresie dla 1 części zamówienia Załącznik nr 7a Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w zakresie dla 1 części zamówienia Załącznik nr 8a Przedmiar robót 1 część zamówienia
Zalacznik krotki opis 1. Zakres prac obejmuje - koszty kwalifikowane: 1) Wymianę parapetów zewnętrznych. 2) Docieplenie ścian zewnętrznych (cały budynek) – styropian grubości 15 cm EPS 70 (współczynnik przewodzenia ciepła - 0,031 W/m*K) oraz wykonanie wyprawki z tynku silikonowego „Baranek” o uziarnieniu 1,5 mm, kolorystyka jak w części rysunkowej dokumentacji projektowej. Na elewacji zaprojektowano cokoły, gzymsy i obramowania okien ze styropianowych profili dekoracyjnych, które są zestawione w dokumentacji projektowej. 3) Docieplenie fundamentów płytami ze styroduru XPS 300 o grubości 13 cm do 1,0 m poniżej poziomu gruntu. 4) Docieplenie cokołu budynku płytami ze styroduru XPS 300 o grubości 13. Na cokole należy wykonać okładzinę z kamienia elewacyjnego (zaimpregnować kamień) po wcześniejszym wykonaniu izolacji z folii polietylenowej płynnej (cały budynek). 7) Wymianę stolarki drzwiowej i okiennej. 8) Wymiana rur spustowych ( zdemontowane rury spustowe są własnością zamawiającego). 9) Pozostałe roboty ujęte w załącznikach do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Termomodernizacja MOK – docieplenie stropodachu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 45321000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ: Załącznik nr 6a Dokumentacja projektowa w zakresie dla 2 części zamówienia Załącznik nr 7a Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w zakresie dla 2 części zamówienia Załącznik nr 8b Przedmiar robót 3 część zamówienia
Zalacznik krotki opis 1. Zakres prac obejmuje - koszty kwalifikowane: 1) Docieplenie stropodachu z wełny mineralnej metodą wdmuchiwania o grubości 24 cm, (współczynnik przewodzenia ciepła - 0,039 W/m*K). 2) Wykonanie sufitu podwieszanego z płyt gipsowo-kartonowych na stelażu metalowym wraz z pomalowaniem. Następnie docieplenie sufitu z wełny mineralnej metodą wdmuchiwania o grubości 24 cm, (współczynnik przewodzenia ciepła - 0,039 W/m*K).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Termomodernizacja MOK – schody i taras
Zalacznik cpv glowny przedmiot 45100000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ: Załącznik nr 6a Dokumentacja projektowa w zakresie dla 3 części zamówienia Załącznik nr 7a Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w zakresie dla 3 części zamówienia Załącznik nr 8c Przedmiar robót 3 część zamówienia
Zalacznik krotki opis 1. Zakres prac obejmuje - koszty niekwalifikowane: 1) Całkowita rozbiórka istniejących schodów wraz z płytą tarasową od ul. Krótkiej. 2) Wykonanie nowych schodów żelbetowych wraz z płytą tarasową od ul. Krótkiej. Pod schodami i płytą tarasową podbudowa z piasku stabilizowanego mechanicznie oraz warstwa tłucznia kamiennego. 3) Rozbiórka istniejących oraz wykonanie nowych schodów monolitycznych żelbetowych od ul. Plac Wyzwolenia – 2 szt. oraz od ul. Górniczej – 1 szt. 4) Wykonanie okładziny z płyty granitowej płomieniowanej gr. 2 cm na zaprawie mrozoodpornej wysokoelastycznej na: - nowo wybudowanych schodach oraz płycie tarasowej od. ul. Krótkiej, - istniejącej płycie nad szaletem i schodach od ul. Plac Wyzwolenia, - nowo wybudowanych schodach od ul. Plac Wyzwolenia – 2 szt. - nowo wybudowanych schodach od ul. Górniczej – 1 szt. 5) Na schodach od ul. Górniczej należy zamontować platformę przyschodową do transportu osób niepełnosprawnych. 6) Na wszystkich projektowanych schodach oraz płycie tarasowej od ul. Krótkiej oraz od ul. Plac Wyzwolenia należy zamontować poręcze ze stali nierdzewnej polerowanej. 7) Wykonanie attyki nad wejściem głównym budynku od ul. Krótkiej wraz z zabezpieczeniem daszku papą termozgrzewalną. 8) Pozostałe roboty ujęte w załącznikach do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Termomodernizacja MOK – branża elektryczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ: Załącznik nr 6b Dokumentacja projektowa dla 4 części zamówienia Załącznik nr 7b Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla 4 części zamówienia
Zalacznik krotki opis 1. Zakres prac obejmuje - koszty kwalifikowane: 1) Demontaż istniejących opraw oświetleniowych; 2) Montaż nowych lamp oświetleniowych LED; 3) Wykonanie zasilenia dla nawiewników okiennych z rekuperatorem. 4) Pozostałe roboty ujęte w załącznikach do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Długość okresu gwarancji na roboty budowlane, zainstalowane urządzenia i materiały
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)