Zakup oprogramowania antywirusowego wraz z asystą techniczną na okres 12 miesięcy

Publication date 2020-04-07
End date 2020-04-16 00:00:00
Instytucja Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Pakiety oprogramowania antywirusowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529710-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 487610000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa oprogramowania antywirusowego wraz z asystą techniczną na okres 12 miesięcy (liczony jednak nie wcześniej niż od 16 maja 2020 r.), obejmujące wykorzystanie oprogramowania na 4 000 stacjach roboczych, serwerach i urządzeniach mobilnych oraz przez 4 500 użytkowników bramki pocztowej (bramki smtp). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Etap I: Wykonawca dostarczy oprogramowanie wraz z licencjami do siedziby Zamawiającego w terminie do 22 dni roboczych od daty wejścia w życie umowy określonej w § 14 ust. 5, jednak nie wcześniej niż przed datą wdrożenia i uruchomienia oprogramowania.(..)
Etap II:Gwarancja i asysta techniczna wdrożonego oprogramowania przez okres 12 miesięcy od dnia wdrożenia i uruchomienia oprogramowania

Dodatkowe informacje

GuidZP400 477cad90-7dd9-4942-8438-70a49652d745
Biuletyn 529710-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi
Regon 00051418200000
Zamawiajacy adres ulica ks. I. J. Skorupki
Zamawiajacy adres numer domu 21
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-532
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 638 48 88
Zamawiajacy fax 42 638 48 77
Zamawiajacy email m.jermolinska@uml.lodz.pl, w.seliga@uml.lodz.pl
Adres strony url http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne Wykonawca może złożyć ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP (Elektronicznej Skrzynki Podawczej – nazwa – Urząd Miasta Łodzi) i udostępnionego również na miniPortalu. Klucz publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla wykonawców na miniPortalu oraz na stronie internetowej Zamawiającego
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Inny sposób: Ofertę można złożyć osobiście, przesłać pocztą lub kurierem. Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej. Ofertę można złożyć w sekretariacie Wydziału Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi, ul. ks. Ignacego Skorupki 21, 90-532 Łódź, pokój nr 8, III piętro
Nazwa nadana zamowieniu Zakup oprogramowania antywirusowego wraz z asystą techniczną na okres 12 miesięcy
Numer referencyjny DOA-ZP-II.271.32.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa oprogramowania antywirusowego wraz z asystą techniczną na okres 12 miesięcy (liczony jednak nie wcześniej niż od 16 maja 2020 r.), obejmujące wykorzystanie oprogramowania na 4 000 stacjach roboczych, serwerach i urządzeniach mobilnych oraz przez 4 500 użytkowników bramki pocztowej (bramki smtp). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. Etap I: Wykonawca dostarczy oprogramowanie wraz z licencjami do siedziby Zamawiającego w terminie do 22 dni roboczych od daty wejścia w życie umowy określonej w § 14 ust. 5, jednak nie wcześniej niż przed datą wdrożenia i uruchomienia oprogramowania.(..) Etap II:Gwarancja i asysta techniczna wdrożonego oprogramowania przez okres 12 miesięcy od dnia wdrożenia i uruchomienia oprogramowania
Cpv glowny przedmiot 48761000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 12 miesięcy od dnia podpisania umowy lecz nie wcześniej niż od dnia 16.05.2020 r. W postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywać się może elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – nazwa – Urząd Miasta Łodzi) https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji) https://miniportal.uzp.gov.pl/. W postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami może również odbywać się za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: zamowienia@uml.lodz.pl.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen [Numeracja zgodna z SIWZ]: WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO jest zobowiązany, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi), przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, (Załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 6.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 6.2 Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający wykluczy: 6.2.1 Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 12-23 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; każdy z tych Wykonawców składa dokumenty wymienione w pkt 7.2.1. 6.2.2 Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli chociaż w odniesieniu do jednego z nich zaistnieją okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; każdy z tych Wykonawców składa dokumenty wymienione w pkt 7.2.1. 7.2 DO OFERTY WYKONAWCA DOŁĄCZA w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania: 7.2.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.2.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres i warunki zmian zawartej umowy są uregulowane w Istotnych postanowieniach umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ
IV 4 4 data 2020-04-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Oznacza to, że oferta, oświadczenia oraz każdy dokument złożony wraz z ofertą sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 [Numeracja zgodna z SIWZ] 19.1 Zamawiający nie przewiduje: 19.1.1 zawarcia umowy ramowej, 19.1.2 składania ofert wariantowych i częściowych, 19.1.3 rozliczania w walutach obcych, 19.1.4 aukcji elektronicznej, 19.1.5 ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, 19.1.6 zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, 19.1.7 udzielenie zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp 19.1.8 wprowadzenia zastrzeżenia obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, 19.2 Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego. 19.3 Zakres i warunki zmian zawartej umowy oraz pozostałe kwestie związane z umową zostały określone w Istotnych postanowieniach umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ.

Criterion

Kryteria Dodatkowe funkcje smtp
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Logowanie USB
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Szyfrowanie
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Ukrywanie stacji roboczej
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Blokowanie automatycznego uruchamiania
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)