„Dostawa wyposażenia do żłobka w związku z utworzeniem nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Gminie Wińsko”

Publication date 2020-04-09
End date 2020-04-21 00:00:00
Instytucja Gmina Wińsko
Miejscowość Wińsko
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble przedszkolne,
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe,
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne,
  • Preparaty piorące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529841-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 398317003, 395154009, 392200000, 391610008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wyposażenia do żłobka w związku z utworzeniem nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Gminie Wińsko w ramach projektu „Nowe miejsca opieki nad dziećmi do lat 3 w Gminie Wińsko szansą na wzrost zatrudnienia wśród rodziców” Poddziałanie 8.4.1 Godzenie życia zawodowego i prywatnego - konkursy horyzontalne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Miejscem dostawy jest Publiczny Żłobek w Wińsku z filią przy ul. Szkolnej. Zamówienie zostało podzielone na 4 części z możliwością składania ofert częściowych: Część nr 1 – Dostawa wyposażenia toalet i akcesoriów do sprzątania, Część nr 2 – Dostawa i montaż rolet okiennych, Część nr 3 – Dostawa wyposażenia pomieszczenia kuchennego w naczynia i akcesoria kuchenne, Część nr 4 – Dostawa mebli do sali przedszkolnej oraz pozostałego wyposażenia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został, odpowiednio dla każdej części, w załącznikach nr 1.1 - 1.4. Dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.winsko.pl (zakładka zamówienia publiczne). Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi zgodnie z postanowieniami zawartymi w niniejszej specyfikacji oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Zamówienie obejmuje dostawę (na własny koszt Wykonawcy) wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem do budynku Publicznego Żłobka w Wińsku z Filią przy ul. Szkolnej 4. Jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie, a w przypadku sprzętu elektronicznego także wstępne przeszkolenie. Wykonawca zobowiązany jest zgłosić Zamawiającemu dostawę w terminie, co najmniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem każdej dostawy. Zgłoszenia należy dokonać na nr tel. 71 380 42 10 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: k.kazmierczak@winsko.pl . Wykonawca zobowiązuje się do realizacji dostawy wyłącznie w dni robocze w godzinach od 8:00 do 14:00. Zamawiający dokona przeliczenia i sprawdzi jakość dostarczonego asortymentu do 5 dni roboczych od daty ich każdej dostawy. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy wyposażenia i sprzętu fabrycznie nowych, pełnowartościowych, wolnych od wad, w pełni sprawnych, pozbawionych praw i obciążeń osób trzecich. Wykonawca dostarczy urządzenia i sprzęt kompletny posiadający wszelkie kable, podzespoły itp. niezbędne do jego prawidłowego użytkowania. Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny ofertowej zobowiązany jest do udzielenia rękojmi i gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia zgodnej z gwarancją oferowaną przez producenta, jednak nie krótszy niż 12 miesięcy. Podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem „lub równoważne” albo „nie gorsze niż”.
Jeżeli Wykonawca składa ofertę równoważną musi przedłożyć informację o proponowanym produkcie zawierającą, co najmniej nazwę i parametry techniczne. Za równoważne zostaną uznane rozwiązania o parametrach nie gorszych niż opisane w SIWZ. W takiej sytuacji należy podać w ofercie opis rozwiązania równoważnego. Oceny równoważności ofert Zamawiający będzie dokonywał na etapie oceny ofert w oparciu o opinie pracowników merytorycznych. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na 4 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. Wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 3 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji - zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach w nim określonych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 92a08918-ed7e-4421-930d-cd170908930a
Biuletyn 529841-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Wińsko
Regon 93193496300000
Zamawiajacy adres ulica Plac Wolności
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Wińsko
Zamawiajacy kod pocztowy 56-160
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 380 42 00,
Zamawiajacy fax 713 898 366
Zamawiajacy email sekretariat@winsko.pl,
Adres strony url http://bip.winsko.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Nowe miejsca opieki nad dziećmi do lat 3 w Gminie Wińsko szansą na wzrost zatrudnienia wśród rodziców” Poddziałanie 8.4.1 Godzenie życia zawodowego i prywatnego - konkursy horyzontalne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.winsko.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.winsko.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy w Wińsku, Plac Wolności 2, 56-160 Wińsko
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa wyposażenia do żłobka w związku z utworzeniem nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Gminie Wińsko”
Numer referencyjny IZR.271.13.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wyposażenia do żłobka w związku z utworzeniem nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Gminie Wińsko w ramach projektu „Nowe miejsca opieki nad dziećmi do lat 3 w Gminie Wińsko szansą na wzrost zatrudnienia wśród rodziców” Poddziałanie 8.4.1 Godzenie życia zawodowego i prywatnego - konkursy horyzontalne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Miejscem dostawy jest Publiczny Żłobek w Wińsku z filią przy ul. Szkolnej. Zamówienie zostało podzielone na 4 części z możliwością składania ofert częściowych: Część nr 1 – Dostawa wyposażenia toalet i akcesoriów do sprzątania, Część nr 2 – Dostawa i montaż rolet okiennych, Część nr 3 – Dostawa wyposażenia pomieszczenia kuchennego w naczynia i akcesoria kuchenne, Część nr 4 – Dostawa mebli do sali przedszkolnej oraz pozostałego wyposażenia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został, odpowiednio dla każdej części, w załącznikach nr 1.1 - 1.4. Dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.winsko.pl (zakładka zamówienia publiczne). Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi zgodnie z postanowieniami zawartymi w niniejszej specyfikacji oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Zamówienie obejmuje dostawę (na własny koszt Wykonawcy) wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem do budynku Publicznego Żłobka w Wińsku z Filią przy ul. Szkolnej 4. Jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie, a w przypadku sprzętu elektronicznego także wstępne przeszkolenie. Wykonawca zobowiązany jest zgłosić Zamawiającemu dostawę w terminie, co najmniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem każdej dostawy. Zgłoszenia należy dokonać na nr tel. 71 380 42 10 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: k.kazmierczak@winsko.pl . Wykonawca zobowiązuje się do realizacji dostawy wyłącznie w dni robocze w godzinach od 8:00 do 14:00. Zamawiający dokona przeliczenia i sprawdzi jakość dostarczonego asortymentu do 5 dni roboczych od daty ich każdej dostawy. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy wyposażenia i sprzętu fabrycznie nowych, pełnowartościowych, wolnych od wad, w pełni sprawnych, pozbawionych praw i obciążeń osób trzecich. Wykonawca dostarczy urządzenia i sprzęt kompletny posiadający wszelkie kable, podzespoły itp. niezbędne do jego prawidłowego użytkowania. Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny ofertowej zobowiązany jest do udzielenia rękojmi i gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia zgodnej z gwarancją oferowaną przez producenta, jednak nie krótszy niż 12 miesięcy. Podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem „lub równoważne” albo „nie gorsze niż”. Jeżeli Wykonawca składa ofertę równoważną musi przedłożyć informację o proponowanym produkcie zawierającą, co najmniej nazwę i parametry techniczne. Za równoważne zostaną uznane rozwiązania o parametrach nie gorszych niż opisane w SIWZ. W takiej sytuacji należy podać w ofercie opis rozwiązania równoważnego. Oceny równoważności ofert Zamawiający będzie dokonywał na etapie oceny ofert w oparciu o opinie pracowników merytorycznych. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na 4 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. Wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 3 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji - zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach w nim określonych.
Cpv glowny przedmiot 39831700-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dotyczy wszystkich części zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 dostawę podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za dostawę podobną zamawiający uzna dostawę wyposażenia do żłobka lub przedszkola lub szkoły podstawowej lub szkoły średniej. Zamawiający wymaga wskazania w wykazie, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 1 pkt b) SIWZ tylko takich dostaw, które potwierdzą spełnianie warunku postawionego przez Zamawiającego. Na potwierdzenie spełniania opisanych powyżej warunków Zamawiający będzie żądał dokumentów określonych w Roz. VI ust. 1 pkt. b) SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki o których mowa w rozdz V pkt.1 ppkt. 3 niniejszej SIWZ zostaną spełnione jeżeli Wykonawcy będą je spełniać łącznie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw.
Inne dokumenty niewymienione Ponadto do oferty należy załączyć następujące dokumenty: formularz ofertowy zgodny z Załącznikiem nr 1 do SIWZ; formularz cenowy, stanowiący załącznik do formularza ofertowego; dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo uwierzytelnionej notarialnie kopii;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający, poza możliwością zmiany niniejszej umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6) ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z warunkami określonymi w postanowieniach przepisu art. 144 tej ustawy) – przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień umowy także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w poniższych okolicznościach: Zmiany związane z brakiem dostępności danej pozycji na rynku W przypadku stwierdzenia, że dana pozycja przestała być produkowana lub jest przez dłuższy czas niedostępna, Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z propozycją zamiany danej pozycji. Wykonawca może dostarczyć tzw. zamiennik tylko w przypadku zwrotnej akceptacji propozycji przez Zamawiającego. Inne zmiany: Zmiana banków lub numerów kont bankowych Stron. Zmiana stawek podatku VAT. Zmiana należnego Wykonawcy wynagrodzenia Zmniejszenie wartości umowy wynikające z robót niewykonanych lub zmiana zakresu rzeczowego (niezwiększająca ogólnej wartości umowy). Strona wnioskująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa powyżej wraz z wyceną ewentualnych zmian w odniesieniu do wynagrodzenia Wykonawcy. Wniosek o zmianę postanowień umowy winien być złożony w formie pisemnej. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.Żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności za zwłokę w realizacji postanowień Umowy lub też za ich niedotrzymanie, jeśli wynika to z jakiegokolwiek zdarzenia lub okoliczności, których zaistnienia nie można było uniknąć i do których zalicza się: wypadki, działanie sił natury, zamieszki cywilne, działania wojenne, epidemie, eksplozje, pożary, powodzie, powstania, strajki, strajki okupacyjne lub innego typu sytuacje związane z zamieszkami w zakładach pracy lub brakiem miejsc pracy, klęski żywiołowe, rozruchy, niedostępność lub brak materiałów, sprzętu lub środków transportu, wojna (wypowiedziana lub nie), akty prawne i decyzje organów władz publicznych (siła wyższa). Strona pozostająca w zwłoce niezwłocznie powiadamia drugą stronę o stwierdzonym działaniu siły wyższej oraz podejmuje ona wszelkie uzasadnione działania zmierzające do wyeliminowania lub usunięcia skutków takiego zdarzenia lub okoliczności. Po ustaniu wpływu danego zdarzenia lub okoliczności, strona ta, niezwłocznie, ponownie przystępuje do wypełniania swoich obowiązków wynikających z Umowy.
IV 4 4 data 2020-04-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia toalet i akcesoriów do sprzątania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39831700-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został, odpowiednio dla każdej części, w załącznikach nr 1.1 - 1.4. Dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.winsko.pl (zakładka zamówienia publiczne).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż rolet okiennych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39515400-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został, odpowiednio dla każdej części, w załącznikach nr 1.1 - 1.4. Dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.winsko.pl (zakładka zamówienia publiczne).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia pomieszczenia kuchennego w naczynia i akcesoria kuchenne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został, odpowiednio dla każdej części, w załącznikach nr 1.1 - 1.4. Dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.winsko.pl (zakładka zamówienia publiczne).
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa mebli do sali przedszkolnej oraz pozostałego wyposażenia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39161000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został, odpowiednio dla każdej części, w załącznikach nr 1.1 - 1.4. Dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.winsko.pl (zakładka zamówienia publiczne).
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)