dostawa sprzętu laboratoryjnego do laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych

Publication date 2020-04-09
End date 2020-04-21 00:00:00
Instytucja Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530498-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 380000005, 331911109, 397111103, 384160004, 421225005, 429430008, 397112104
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego do laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych. Zamówienie będzie udzielone w 10 częściach. Częścią zamówienia jest rozdział: Rozdział 1 – dostawa autoklawu laboratoryjnego (1 sztuka) do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Lublinie; Rozdział 2 – dostawa konduktometru laboratoryjnego (1 sztuka) do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Lublinie; Rozdział 3 – dostawa chłodziarkozamrażarki laboratoryjnej (1 sztuka) do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Lublinie; Rozdział 4 – dostawa systemu do analizy natywnej typu MSSCP i IEF (1 sztuka) do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Gdyni; Rozdział 5 – dostawa laboratoryjnego pH-metru (1 sztuka) do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Gdyni; Rozdział 6 – dostawa pompy podciśnieniowej z regulacją (1 sztuka) do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Gdyni, Rozdział 7 – dostawa łaźni wodnej 8 stanowiskowej (1 sztuka) do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Gdyni; Rozdział 8 – dostawa łaźni wodnej (1 sztuka) do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Gdyni; Rozdział 9 – dostawa termocyklera do reakcji Real Time PCR (1 sztuka) do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Kielcach; Rozdział 10 – dostawa homogenizatora rozdrabniająco-miksującego (1 sztuka) do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Kielcach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w pkt. 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz w formularzu warunków technicznych stanowiącym odpowiednio załącznik nr 2a-j do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0a9d9f1b-2da1-47b3-9802-985e9f6ab0e3
Biuletyn 530498-N-2020
Zamawiajacy nazwa Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych
Regon 15294620000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wspólna
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-930
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 6232900
Zamawiajacy fax 226 232 991
Zamawiajacy email przetargi@ijhars.gov.pl
Adres strony url https://ijhars.gov.pl/
Adres strony internetowej narzedzia https://ijhars.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://ijhars.gov.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://ijhars.gov.pl/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres sekretariat Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, pok. 231, II piętro (budynek Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi), bądź wysłać z odpowiednim wyprzedzeniem, na adres Zamawiającego
Nazwa nadana zamowieniu dostawa sprzętu laboratoryjnego do laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych
Numer referencyjny GI-BAD-231-2/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego do laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych. Zamówienie będzie udzielone w 10 częściach. Częścią zamówienia jest rozdział: Rozdział 1 – dostawa autoklawu laboratoryjnego (1 sztuka) do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Lublinie; Rozdział 2 – dostawa konduktometru laboratoryjnego (1 sztuka) do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Lublinie; Rozdział 3 – dostawa chłodziarkozamrażarki laboratoryjnej (1 sztuka) do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Lublinie; Rozdział 4 – dostawa systemu do analizy natywnej typu MSSCP i IEF (1 sztuka) do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Gdyni; Rozdział 5 – dostawa laboratoryjnego pH-metru (1 sztuka) do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Gdyni; Rozdział 6 – dostawa pompy podciśnieniowej z regulacją (1 sztuka) do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Gdyni, Rozdział 7 – dostawa łaźni wodnej 8 stanowiskowej (1 sztuka) do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Gdyni; Rozdział 8 – dostawa łaźni wodnej (1 sztuka) do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Gdyni; Rozdział 9 – dostawa termocyklera do reakcji Real Time PCR (1 sztuka) do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Kielcach; Rozdział 10 – dostawa homogenizatora rozdrabniająco-miksującego (1 sztuka) do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Kielcach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w pkt. 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz w formularzu warunków technicznych stanowiącym odpowiednio załącznik nr 2a-j do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 292603,12
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 60
Informacje na temat katalogow Zamówienie będzie realizowane w terminie do 60 dni od dnia zawarcia umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy, tj.: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w formularzu oferty dostępności dokumentu w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, lub ich dostępności w bazie KRS lub CEIDG, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych oświadczenia lub dokumenty Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie postawił wymagań w tym zakresie
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie postawił wymagań w tym zakresie
Inne dokumenty niewymienione Zgodnie z art. 24 ust. 8 ustawy Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 ustawy, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Postanowienia zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oferta bezwzględnie musi zawierać: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenia, o których mowa w pkt. 6.1. SIWZ - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ (Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, innych podmiotów udostępniających zasoby na potrzeby spełniania warunków udziału w postępowaniu), 3) wypełniony i podpisany formularz warunków technicznych - sporządzony według wzoru stanowiącego odpowiednio załącznik nr 2a-j do SIWZ, jeżeli dotyczy: 1) pełnomocnictwo lub inne dokumenty (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie, lub postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub poświadczona notarialnie elektroniczna kopia opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym), z których wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, 2) pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczonej notarialnie, lub postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub poświadczona notarialnie elektroniczna kopia opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym) do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony umowy ustalają, że będą się niezwłocznie, wzajemnie informowały o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie niniejszej umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić. Strony umowy będą potwierdzały ten wpływ dołączając do informacji, o której mowa w zdaniu pierwszym, oświadczenia lub dokumenty, które mogą dotyczyć w szczególności: 1)nieobecności pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem na innej podstawie niż stosunek pracy, które uczestniczą lub mogłyby uczestniczyć w realizacji umowy; 2)decyzji wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego upoważnienia państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w związku z przeciwdziałaniem COVID-19, nakładających na Wykonawcę obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych; 3)poleceń wydanych przez wojewodów lub decyzji wydanych przez Prezesa Rady Ministrów związanych z przeciwdziałaniem COVID-19, o których mowa w art. 11 ust. 1 i 2 , ustawy z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2020 r., poz. 568); 4)wstrzymania dostaw produktów, komponentów produktu lub materiałów trudności w dostępie do sprzętu lub trudności w realizacji usług transportowych; 5)okoliczności, o których mowa w pkt 1–4, w zakresie w jakim dotyczą one podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy. 2. Każda ze stron umowy, może żądać przedstawienia dodatkowych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających wpływ okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie tej umowy. 3. Strony umowy, na podstawie otrzymanych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 1 i 2, w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania, przekazuje drugiej stronie swoje stanowisko, wraz z uzasadnieniem, odnośnie do wpływu okoliczności, o których mowa w ust. 1, na należyte jej wykonanie. Jeżeli strona umowy otrzymała kolejne oświadczenia lub dokumenty, termin liczony będzie od dnia ich otrzymania. 4. Zamawiający, po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, o których mowa w ust. 1, mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie umowy, o której mowa w ust. 1, może w uzgodnieniu z Wykonawcą dokonać zmiany umowy, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy pzp, w szczególności przez: 1)zmianę terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części, 2)zmianę sposobu wykonywania dostawy, 3)zmianę zakresu świadczenia Wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia Wykonawcy o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy. 5. W odniesieniu do postanowień §7 umowy dotyczących kar umownych lub odszkodowań z tytułu odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy z powodu oznaczonych okoliczności, Strona umowy, o której mowa w ust. 1, w stanowisku, o którym mowa w ust. 3, przedstawi wpływ okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie umowy oraz wpływ okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, na zasadność ustalenia i dochodzenia tych kar lub odszkodowań, lub ich wysokość. 6. Wykonawca i podwykonawca, po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie łączącej ich umowy, która jest związana z wykonaniem niniejszej umowy lub jej części, uzgadniają odpowiednią zmianę tej umowy, w szczególności mogą zmienić termin wykonania umowy lub jej części, czasowo zawiesić wykonywanie umowy lub jej części, zmienić sposób wykonywania umowy lub zmienić zakres wzajemnych świadczeń. 7. W przypadku dokonania zmiany umowy, o której mowa w ust. 1, jeżeli zmiana ta obejmuje część zamówienia powierzoną do wykonania podwykonawcy, Wykonawca i podwykonawca uzgadniają odpowiednią zmianę łączącej ich umowy, w sposób zapewniający, że warunki wykonania niniejszej umowy przez podwykonawcę nie będą mniej korzystne niż warunki wykonania niniejszej umowy, zmienionej zgodnie z ust. 4. 8. Przepisy ust. 6 i 7 stosuje się do umowy zawartej między podwykonawcą a dalszym podwykonawcą
IV 4 4 data 2020-04-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Rozdział 1 – dostawa autoklawu laboratoryjnego (1 sztuka) do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Lublinie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33191110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 24700,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie będzie realizowane w terminie do 60 dni od dnia zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa autoklawu laboratoryjnego do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Lublinie, ul. Nowy Świat 3, 20-418 Lublin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w pkt 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz w formularzu warunków technicznych stanowiącym załącznik nr 2a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Rozdział 2 – dostawa konduktometru laboratoryjnego (1 sztuka) do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Lublinie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 11500,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie będzie realizowane w terminie do 60 dni od dnia zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa konduktometru laboratoryjnego do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Lublinie, ul. Nowy Świat 3, 20-418 Lublin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w pkt 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz w formularzu warunków technicznych stanowiącym załącznik nr 2b do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Rozdział 3 – dostawa chłodziarkozamrażarki laboratoryjnej (1 sztuka) do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Lublinie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39711110-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 9241,40
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie będzie realizowane w terminie do 60 dni od dnia zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa chłodziarkozamrażarki laboratoryjnej do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Lublinie, ul. Nowy Świat 3, 20-418 Lublin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w pkt. 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz w formularzu warunków technicznych stanowiącym załącznik nr 2c do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Rozdział 4 – dostawa systemu do analizy natywnej typu MSSCP i IEF (1 sztuka) do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Gdyni.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 76180,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie będzie realizowane w terminie do 60 dni od dnia zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu do analizy natywnej typu MSSCP i IEF do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Gdyni, Al. Mar. J. Piłsudskiego 8/12, 81-378 Gdynia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w pkt. 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz w formularzu warunków technicznych stanowiącym załącznik nr 2d do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Rozdział 5 – dostawa laboratoryjnego pH-metru (1 sztuka) do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Gdyni
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38416000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1430,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie będzie realizowane w terminie do 60 dni od dnia zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa laboratoryjnego pH-metru do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Gdyni, Al. Mar. J. Piłsudskiego 8/12, 81-378 Gdynia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w pkt. 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz w formularzu warunków technicznych stanowiącym załącznik nr 2e do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Rozdział 6 – dostawa pompy podciśnieniowej z regulacją (1 sztuka) do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Gdyni
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42122500-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1495,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie będzie realizowane w terminie do 60 dni od dnia zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa pompy podciśnieniowej z regulacją do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Gdyni, Al. Mar. J. Piłsudskiego 8/12, 81-378 Gdynia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w pkt. 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz w formularzu warunków technicznych stanowiącym załącznik nr 2f do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Rozdział 7 – dostawa łaźni wodnej 8 stanowiskowej (1 sztuka) do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Gdyni
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42943000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1680,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie będzie realizowane w terminie do 60 dni od dnia zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa łaźni wodnej 8 stanowiskowej do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Gdyni, Al. Mar. J. Piłsudskiego 8/12, 81-378 Gdynia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w pkt. 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz w formularzu warunków technicznych stanowiącym załącznik nr 2g do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Rozdział 8 – dostawa łaźni wodnej (1 sztuka) do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Gdyni
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42943000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3586,72
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie będzie realizowane w terminie do 60 dni od dnia zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa łaźni wodnej do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Gdyni, Al. Mar. J. Piłsudskiego 8/12, 81-378 Gdynia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w pkt. 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz w formularzu warunków technicznych stanowiącym załącznik nr 2h do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Rozdział 9 – dostawa termocyklera do reakcji Real Time PCR (1 sztuka) do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Kielcach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 159240,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie będzie realizowane w terminie do 60 dni od dnia zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa termocyklera do reakcji Real Time PCR do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Kielcach, ul. Zagnańska 91, 25-558 Kielce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w pkt. 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz w formularzu warunków technicznych stanowiącym załącznik nr 2i do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Rozdział 10 – dostawa homogenizatora rozdrabniająco-miksującego (1 sztuka) do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Kielcach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39711210-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3550,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie będzie realizowane w terminie do 60 dni od dnia zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa homogenizatora rozdrabniająco-miksującego do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Kielcach, ul. Zagnańska 91, 25-558 Kielce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w pkt. 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz w formularzu warunków technicznych stanowiącym załącznik nr 2j do SIWZ
  

Criterion

Kryteria dodatkowa gwarancja
Znaczenie 36,00
  
Kryteria cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria serwis
Znaczenie 4,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)