Dostawa wyposażenia technologicznego budynku A warsztatów Zespołu Szkół Mechaniczno – Energetycznych w Olsztynie

Publication date 2020-04-10
End date 2020-04-28 00:00:00
Instytucja Gmina Olsztyn
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie,
  • Maszyny przemysłowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530833-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 310000006, 420000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyposażenia technologicznego, w tym stołów i tablic elektrycznych, oraz zestawu sprężarkowego do budynku A warsztatów Zespołu Szkół Mechaniczno-Energetycznych w Olsztynie przy Al. M. J. Piłsudskiego 61. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 be9c89ec-9678-41a0-9d54-72be82289236
Biuletyn 530833-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Olsztyn
Regon 51074236200000
Zamawiajacy adres ulica pl. Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10-101
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 89 5273111 wew. , 325
Zamawiajacy fax 895 349 375
Zamawiajacy email przetargi@olsztyn.eu
Adres strony url bip.olsztyn.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Poprawa warunków kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Mechaniczno-Energetycznych w Olsztynie poprzez przebudowę i doposażenie budynku „A” warsztatów” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach Osi Priorytetowej 9 – „Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych” Działanie 9.3 – „Infrastruktura edukacyjna” Poddziałanie 9.3.1 – „Infrastruktura kształcenia zawodowego” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, wg zawartej umowy Nr RPWM.09.03.01-28-0007/17-00 z dnia 22.12.2017r.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.olsztyn.eu/bip/folder/3191/dostawy/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.olsztyn.eu/bip/folder/3191/dostawy/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Nieprzejrzystą kopertę (opakowanie) zawierającą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu do siedziby Zamawiającego – pok. 402). Z uwagi na panującą pandemię koronawirusa SARS-CoV-2 i obowiązującą w Urzędzie Miasta Olsztyna kwarantannę dokumentów, Zamawiający zaleca wcześniejsze składanie ofert, co najmniej na 2 dni przed wyznaczonym powyżej terminem składania ofert.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wydział Zamówień Publicznych Urząd Miasta Olsztyna, Pl. Jana Pawła II 1, 10 – 101 Olsztyn pok. 402.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia technologicznego budynku A warsztatów Zespołu Szkół Mechaniczno – Energetycznych w Olsztynie
Numer referencyjny ZP.271.1.14.2020.d
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyposażenia technologicznego, w tym stołów i tablic elektrycznych, oraz zestawu sprężarkowego do budynku A warsztatów Zespołu Szkół Mechaniczno-Energetycznych w Olsztynie przy Al. M. J. Piłsudskiego 61. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 4
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego oraz złożenia oświadczenia o którym mowa w ust. 2 rozdziału VI SIWZ dotyczącego każdego z wykonawców występujących wspólnie. 2.Do oferty należy dołączyć dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2019 poz. 700), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 3.W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów wymienionych w ust. 4 rozdziału VI SIWZ do oferty należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo (a). 4.Do oferty należy dołączyć oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.
Czy wadium 1
Wadium 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: Część 1 – 20 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy zł.) Część 2 – 900,00 zł. (słownie: dziewięćset zł.) 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru wykonawcy: 1)pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank PKO BP SA numer konta 81 1020 3541 0000 5602 0290 6683 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę postępowania i swój NIP), 2)poręczeniach bankowych lub 3)poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo – kredytowych, 4)gwarancjach bankowych, 5)gwarancjach ubezpieczeniowych 6)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 310). 3.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 4.Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający będzie uważał za skuteczne wniesienie wadium tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium może być dołączony do oferty. 5.Wadium wnoszone w innej dopuszczalnej formie niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale w ofercie lub poza ofertą (w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Olsztyna pok. 402) w terminie przewidzianym na składanie ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy określa § 12 wzoru umowy stanowiący załącznik do SIWZ
IV 4 4 data 2020-04-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1.W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2188), osobiście, za pośrednictwem posłańca lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 123), z uwzględnieniem wymogów dotyczących formy. 2.Wykonawcom, a także innym podmiotom, jeżeli mają lub mieli interes prawny w uzyskaniu danego zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy: odwołanie i skarga. 3.Odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności: 1)określenia warunków udziału w postępowaniu; 2)wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia; 3)odrzucenie oferty odwołującego; 4)opisu przedmiotu zamówienia; 5)wyboru najkorzystniejszej oferty. 4.Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania. 5.Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzonej odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w terminie określonym w art. 182 ustawy wraz z dowodem uiszczenia wpisu. 6.Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. 7.Jeżeli koniec terminu do wykonania czynności przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, termin upływa dnia następnego po dniu lub dniach wolnych od pracy. 8.Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. 9.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w formularzu „oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia” (załącznik nr 1), części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy/podwykonawcom z podaniem procentowego udziału lub wartości część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom oraz nazwę firmy podwykonawcy/podwykonawców, o ile już są znani. 10. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 RODO, Zamawiający informuje o sposobie i celu, w jakim przetwarzane będą dane osobowe, a także o przysługujących prawach, wynikających z regulacji o ochronie danych osobowych zostały opisane w rozdziale XXIII SIWZ. 11. Zamawiający informuje, iż wszystkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w PLN. 12. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi dnia 28.04.2020 r. o godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego w pok. 402 (sala konferencyjna)

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Stoły elektrotechniczne i tablice elektryczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 678500,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis Dostawa kompletnych zestawów do badania 1,5 kW silnika asynchronicznego oraz trójfazowego generatora, silników demontowalnych, stanowiska wykrywania i usuwanie usterek w silniku ( symulacja usterek), zestawu do nauki zagadnień uziemienia i wyłącznika RDC REF, Stołów elektrotechnicznych, stołów nauczycielskich z przyciskami sterowniczymi do zasilania dziesięcioma stołami laboratoryjnymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zestaw sprężarkowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 30000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis Dostawa zbiornika sprężonego powietrza oraz osuszacza. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji jakości i rękojmi za wady
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)