Dostawa mebli do zachodniego skrzydła Centrum Kultury Zamek w Poznaniu

Publication date 2020-04-14
End date 2020-04-24 00:00:00
Instytucja Centrum Kultury Zamek
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Krzesła

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531290-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391120000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli gotowych do zachodniego skrzydła Centrum Kultury Zamek w ramach zadania „Konserwacja reprezentacyjnych wnętrz zachodniej części dawnego zamku cesarskiego w Poznaniu”.
Zakres zamówienia obejmuje następujące elementy:
1) Krzesła konferencyjne bez podłokietników – 250 szt.
2) Krzesła konferencyjne z podłokietnikami – 50 szt.
3) Wózki do przewożenia krzeseł – 10 szt.
4) Fotele tapicerowane kubełkowe – 16 szt.
5) Stoły na kozłach – 10 szt.

Wszystkie wymienione powyżej elementy muszą być nieużywane, fabrycznie nowe.
Wymienione powyżej elementy należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 74865cb7-acdd-45a0-a253-27947183866e
Biuletyn 531290-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centrum Kultury Zamek
Regon 00027817800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Św. Marcin
Zamawiajacy adres numer domu 80/82
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 64 65 348
Zamawiajacy fax 61 64 65 308
Zamawiajacy email zamowienia@ckzamek.pl
Adres strony url https://ckzamek.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu pn. „Konserwacja reprezentacyjnych wnętrz zachodniej części dawnego zamku cesarskiego i ich adaptacja celem efektywnego wykorzystania dziedzictwa kulturowego” ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samorządowa instytucja kultury
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://ckzamek.pl/podstrony/90-zamowienia/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie - osobiście lub za pośrednictwem poczty lub kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Kultury ZAMEK, ul. Św. Marcin 80/82, 61-809 Poznań, pokój 134 - sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli do zachodniego skrzydła Centrum Kultury Zamek w Poznaniu
Numer referencyjny ZS/PN/11/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli gotowych do zachodniego skrzydła Centrum Kultury Zamek w ramach zadania „Konserwacja reprezentacyjnych wnętrz zachodniej części dawnego zamku cesarskiego w Poznaniu”. Zakres zamówienia obejmuje następujące elementy: 1) Krzesła konferencyjne bez podłokietników – 250 szt. 2) Krzesła konferencyjne z podłokietnikami – 50 szt. 3) Wózki do przewożenia krzeseł – 10 szt. 4) Fotele tapicerowane kubełkowe – 16 szt. 5) Stoły na kozłach – 10 szt. Wszystkie wymienione powyżej elementy muszą być nieużywane, fabrycznie nowe. Wymienione powyżej elementy należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 39112000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 129415,13
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień na dodatkowe dostawy, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7, stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego, w zakresie określonym w przywołanym przepisie ustawy Pzp, na warunkach wynikających z umowy dla zamówienia podstawowego, z zastrzeżeniem zmian terminów realizacji, po przeprowadzonych negocjacjach.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj. wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 3 dostawy mebli gotowych, o wartości brutto każdej z dostaw co najmniej 50 000,00 zł.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wymaga się złożenia: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy; b) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa pod lit. a), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa pod. lit. a), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu Wymaga się złożenia wykazu dostaw, w zakresie określonym w sekcji III.1.3 ogłoszenia, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie (wypełniony i podpisany załącznik nr 6 do siwz).
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy; 2) Wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 3) Wypełnione i podpisane zobowiązanie do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy); 4) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo; 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwa).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień Umowy w zakresie: a) przedłużenia terminu realizacji Umowy, o którym mowa w § 3 Umowy, o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie tego terminie, w następujących sytuacjach: 1) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu realizacji Umowy będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego udostępnienia przez Zamawiającego obiektu Centrum Kultury Zamek, 2) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami; 3) wystąpienia okoliczności, których Strony Umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności; 4) gdyby wykonanie Umowy w terminie w niej określonym stało się niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przy czym za przyczyny niezależne od Wykonawcy nie uznaje się takich zdarzeń lub okoliczności, które przy uwzględnieniu Przedmiotu Umowy, powinny być przez Wykonawcę normalnie brane pod uwagę. Okres przedłu-żenia terminu realizacji Umowy będzie odpowiadał maksymalnie okresowi trwania przeszkody w realizacji Przedmiotu Umowy wynikłej z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Powołując się na niniejszą przesłankę zmiany Umowy, Wykonawca ma obowiązek przedsta-wienia Zamawiającemu pisemnego uzasadnienia konieczności prze-dłużenia terminu wykonania zamówienia oraz wyliczenia czasu wy-stępowania przeszkody; b) zmian przepisów prawa w oparciu, o które realizowana będzie Umowa, w zakresie dostosowującym Przedmiot Umowy do obowiązujących przepisów prawa; c) zmiany podwykonawcy, o którym mowa w § 10 ze wskazaniem zakresu rea-lizowanej Umowy za pomocą podwykonawcy. d) gdy zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru Umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki: • konieczność zmiany Umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, • wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w §4 ust. 1 Umowy; e) gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: • w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy, • w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; f) gdy zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu par. 9 ust. 3 umowy. 2. Dopuszczalna jest zmiana niniejszej Umowy w przypadku stwierdzenia okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, które mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie Umowy w zakresie i na warunkach przewidzianych w art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020r., poz. 374, ze zm.).
IV 4 4 data 2020-04-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja jakości
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)