Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Okręgowego w Katowicach na okres 3 lat

Publication date 2020-04-16
End date 2020-04-27 00:00:00
Instytucja Sąd Okręgowy w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531735-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301200006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Okręgowego w Katowicach na okres 3 lat.
Wykonawca w ramach niniejszego postępowania zobowiązany jest do oddania Zamawiającemu w dzierżawę urządzeń wielofunkcyjnych w asortymencie wskazanym w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz do ich dostarczenia i zainstalowania we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach a także do wykonywania wszystkich czynności związanych z ich konserwacją, naprawą, czynności zapewniających prawidłową pracę, działanie wydzierżawionych kserokopiarek, do dostarczenia wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych i części, za wyjątkiem papieru ksero, oraz do odbioru i zagospodarowania zużytych tonerów i części.
Dostawa obejmuje 40 szt. urządzeń wielofunkcyjnych, w tym : A. 8 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych A4 - Typ 1, B. 28 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych A4 - Typ 2, C. 2 sztuki urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych A3 - Typ 1, D. 1 sztuka urządzenia wielofunkcyjnego monochromatycznego A3 - Typ 2, E. 1 sztuka urządzenia wielofunkcyjnego kolorowego A3 - Typ 3
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1206e979-d3dd-4093-8870-66b59bb35e1f
Biuletyn 531735-N-2020
Zamawiajacy nazwa Sąd Okręgowy w Katowicach
Regon 32199700000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Francuska
Zamawiajacy adres numer domu 38
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-028
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 326 070 169,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email zampub@katowice.so.gov.pl,
Adres strony url www.katowice.so.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny sąd
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w formie papierowej
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sąd Okręgowy w Katowicach, Sekcja ds. Zamówień Publicznych, pok. P.059, ul. Francuska 38, 40-028 Katowice
Nazwa nadana zamowieniu Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Okręgowego w Katowicach na okres 3 lat
Numer referencyjny ZP/2/2020/OG/PN
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Okręgowego w Katowicach na okres 3 lat. Wykonawca w ramach niniejszego postępowania zobowiązany jest do oddania Zamawiającemu w dzierżawę urządzeń wielofunkcyjnych w asortymencie wskazanym w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz do ich dostarczenia i zainstalowania we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach a także do wykonywania wszystkich czynności związanych z ich konserwacją, naprawą, czynności zapewniających prawidłową pracę, działanie wydzierżawionych kserokopiarek, do dostarczenia wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych i części, za wyjątkiem papieru ksero, oraz do odbioru i zagospodarowania zużytych tonerów i części. Dostawa obejmuje 40 szt. urządzeń wielofunkcyjnych, w tym : A. 8 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych A4 - Typ 1, B. 28 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych A4 - Typ 2, C. 2 sztuki urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych A3 - Typ 1, D. 1 sztuka urządzenia wielofunkcyjnego monochromatycznego A3 - Typ 2, E. 1 sztuka urządzenia wielofunkcyjnego kolorowego A3 - Typ 3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 30120000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Informacje na temat katalogow Prawo opcji 1) Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania, w zależności od potrzeb, z prawa opcji (zamówienia opcjonalnego), o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy PZP. 2) Skorzystanie z prawa opcji będzie polegało na zwiększeniu ilości wykonanych kopii w ramach zawartej umowy, do maksymalnie 20% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie, poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia – zamówienia w formie pisemnej. Podstawę określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach prawa opcji stanowić będą ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy. 3) Uprawnienie, o którym mowa w pkt 2), może być wykonywane wielokrotnie, aż do osiągnięcia wysokości 20% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy, określonego w § 6 ust. 3 umowy. 4) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w okresie trwania umowy. 5) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi dla Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem jest/była dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych trwająca co najmniej 12 miesięcy o wartości co najmniej 30.000,00 złotych brutto. Za jedno zamówienie Zamawiający uważa dostawy realizowane w ramach jednej umowy. W przypadku wykazania na potwierdzenie spełniania warunku umów trwających, Zamawiający wymaga aby wartość dotychczas zrealizowanej części umowy dzierżawy była niemniejsza niż 30.000,00 złotych brutto. Mając na uwadze art. 23 ust. 5 ustawy Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 22a ustawy, warunek o którym wyżej mowa musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca. Wykonawca, który w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazywać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia a także istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać: • zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; • w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; • jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem; • jaki jest zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca złoży odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2019, poz. 369 z późn. zm.), Wzór załącznika stanowi Załącznik nr 6 do SWIZ, Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców; b) dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej).
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych lub w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Inne dokumenty niewymienione a) wypełniony i podpisany załącznik nr 7 do SIWZ "FORMULARZ OFERTOWY". Brak wypełnienia jakiejkolwiek pozycji w tabeli w pkt I.5 formularza ofertowego spowoduje odrzucenie oferty. b) pełnomocnictwo w przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika lub w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. c) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 3A d) wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 3B e) zobowiązanie do udostępnienia zasobów (w przypadku gdy Wykonawca bazuje na zasobach udostępnionych przez podmiot trzeci, zgodnie z przepisem art. 22a ust. 1 ustawy Pzp)
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca, pod rygorem odrzucenia oferty, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 27 kwietnia 2020 r. do godz. 10.00. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2019, poz. 310). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego na konto podane w rodz. I ust. 1 SIWZ z adnotacją: „Wadium - nr sprawy: ZP/2/2020/OG/PN” oraz ze wskazaniem nazwy Wykonawcy, którego ofertę zabezpiecza wadium. Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed upływem terminu składania ofert zostało uznane konto bankowe Zamawiającego. Zaleca się dołączenie kopii dokumentu przelewu do oferty, celem potwierdzenia tej formy wniesienia wadium. W formularzu ofertowym należy podać również numer konta, na które Zamawiający winien dokonać zwrotu wadium. 5. W przypadku wniesienia wadium w formach, o których mowa w artykule 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy PZP, winny one zawierać w szczególności: określenie przetargu (jego nazwę), nazwę Wykonawcy, określenie Zamawiającego – jako beneficjenta, wysokość gwarantowanej kwoty wadium, termin ważności gwarancji (obejmujący okres związania ofertą) oraz klauzulę jak w pkt. 6 poniżej. 6. Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji będzie akceptowane przez Zamawiającego, jeżeli będzie zawierać wszystkie określone ustawą PZP przypadki utraty wadium przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnienie bezwarunkowej wypłaty przez Gwaranta na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy PZP, tj.: a) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Inne zapisy w treści gwarancji lub poręczeń (niewynikające z odrębnych, ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane) nie mogą utrudniać Zamawiającemu realizacji swoich praw do zatrzymania wadium wynikających z zapisów ustawy w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy PZP należy przekazać w postaci elektronicznej, w oryginale, podpisanym kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby uprawnione do wystawienia dokumentu gwarancji lub poręczenia w przypadku składania oferty w formie elektronicznej. Wykonawca powinien przekazać dokument wadium poprzez dołączenie go do oferty. 9. w przypadku składania oferty w formie pisemnej wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy PZP oryginał gwarancji lub poręczenia należy załączyć do oferty. 10. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z gwarancji wadialnej powinno jednoznacznie wynikać, że dotyczy ona wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wszystkie podmioty muszą zostać wskazane w dokumencie gwarancji). 11. Oferty, które nie zostaną w sposób prawidłowy zabezpieczone wadium w wymaganej wysokości zostaną odrzucone. Odrzucone zostaną oferty zabezpieczone wadium niezgodnie z ust. 9 powyżej. 12. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania ciągłości zabezpieczenia oferty wadium przez cały okres związania ofertą. W przypadku braku ciągłości zabezpieczenia oferty wadium – ryzyko z tym związane obciąża Wykonawcę. 13. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z zasadami art. 46 ustawy PZP.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: 1) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, w szczególności w przypadku wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da się przewidzieć; 2) niewyczerpania wynagrodzenia umownego w terminie, na jaki została zawarta umowa określonym w § 2 ust. 3 umowy – w takim przypadku Strony mogą uzgodnić wydłużenie okresu realizacji umowy, jednak nie dłużej niż o 3 miesiące (z zastrzeżeniem prawa opcji, które może dodatkowo wydłużyć okres trwania umowy). 3) rodzaju/modelu sprzętu w przypadku obiektywnej niemożności dostarczenia sprzętu (zakończona produkcja, niedostępność na rynku etc.) lub w przypadku zmiany sprzętu, zgodnie z § 4 ust. 7 umowy. Zmiany umowy można dokonać co do rodzaju/typu/modelu sprzętu pod warunkiem, że urządzenie/urządzenia będą nowszą wersją oferowanego sprzętu, będą miały lepsze wszystkie parametry, bądź część parametrów i pozostałe parametry bez zmian. Zmiany powyższe nie mogą skutkować zmianą wartości umowy. 4) sposobu realizacji - powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy nieprzewidzianemu w ofercie Wykonawcy. 5) sposobu realizacji – zmiany miejsca lokalizacji urządzeń (na podstawie jednostronnego oświadczenia Zamawiającego). Strony zobowiązują się dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w § 6 umowy, w formie pisemnego aneksu, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: 1) zmiany stawki podatku od towarów i usług, 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, -, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę.
IV 4 4 data 2020-04-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas usinięcia awarii (w godzinach)
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)