| GuidZP400 |
86e39e56-9dae-44e3-b7b9-fa329cc8a526
|
| Biuletyn |
532271-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli
|
| Regon |
43121936000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
dr K. Jaczewskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
20-090
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
| Zamawiajacy telefon |
81 454 1762, 81 454 1762
|
| Zamawiajacy fax |
81 747 63 27
|
| Zamawiajacy email |
zampub@cozl.eu
|
| Adres strony url |
www.cozl.eu
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.cozl.eu
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.cozl.eu
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta może być dostarczona: 1) W formie pisemnej osobiście lub za pomocą posłańca lub operatora pocztowego na adres Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im.św Jana z Dukli; ul. Dr. K. Jaczewskiego 7; 20-090 Lublin; sekretariat Dyrekcji I piętro; 2) Za pośrednictwem Platformy Zakupowej (https://platformazakupowa.pl/pn/coz)
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa profesjonalnych środków czystości powierzchni szpitalnych oraz środków do utrzymania czystości Kuchni Szpitalnej”
|
| Numer referencyjny |
COZL/DZP/AW/3412/PN-55/20
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
„Dostawa profesjonalnych środków czystości powierzchni szpitalnych oraz środków do utrzymania czystości Kuchni Szpitalnej”
Zamówienie zostało podzielone na 2 następujące części:
Część 1 – Środki do utrzymania czystości powierzchni szpitalnych
Część 2 – Środki do utrzymania czystości w kuchni szpitalnej
|
| Cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
6
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie wykonawcy składane zgodnie z wzorem załącznika nr 5 i 6 do SIWZ.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów:
a)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
b)dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia;
c)w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumentów dotyczących każdego z wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia;
d)dokumenty wymagane w punkcie 2.4 SIWZ - a)Zamawiający wymaga dostarczenia aktualnych ulotek informacyjnych i kart charakterystyki oferowanych środków w języku polskim, (również w wersji elektronicznej na nośniku CD).b)W zakresie Części 1 pozycja 5 i 6: Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentacji potwierdzającej możliwość stosowania do powierzchni mających kontakt z żywnością.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zakres charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian określa Załącznik nr 2 do SIWZ - wzór umowy
|
| IV 4 4 data |
2020-04-28T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Środki do utrzymania czystości powierzchni szpitalnych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
| Zalacznik krotki opis |
„Dostawa profesjonalnych środków czystości powierzchni szpitalnych oraz środków do utrzymania czystości Kuchni Szpitalnej”
Część 1 – Środki do utrzymania czystości powierzchni szpitalnych
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Środki do utrzymania czystości w kuchni szpitalnej
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
| Zalacznik krotki opis |
„Dostawa profesjonalnych środków czystości powierzchni szpitalnych oraz środków do utrzymania czystości Kuchni Szpitalnej”
Część 2 – Środki do utrzymania czystości w kuchni szpitalnej
|
| | |