| GuidZP400 |
c8a72a80-9ccf-4fe5-9ef9-d0005e32a380
|
| Biuletyn |
531939-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szpital Pomnik Chrztu Polski
|
| Regon |
31512300000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Św. Jana
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Gniezno
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
62-200
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
61 222 80 00
|
| Zamawiajacy fax |
614 263 233
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@zoz.gniezno.pl
|
| Adres strony url |
http://www.zoz.gniezno.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.zoz.gniezno.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.zoz.gniezno.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (t.j. z dnia 16.05.2019 r. Dz. U. z 2019 r., poz. 1051), osobiście, za pośrednictwem posłańca.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Pomnik Chrztu Polski ul. Św. Jana 9, 62-200 Gniezno, Pokój nr 15 – Sekretariat
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
|
| Numer referencyjny |
11A/MO/IV/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów opatrunkowych.
2. Określenie zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny przedmiot: 33141110-4 – opatrunki.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 2a do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Informacje na temat katalogow |
Wymagany sposób komunikowania wyłącznie droga listowna lub elektroniczna na w/w adres. Na fax zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie towaru do obrotu.
2. Karta informacyjna produktu.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności, z wyjątkiem zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 4.
2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Jednakże zamawiający, zgodnie z art. 144 PZP przewiduje możliwość dokonania takich zmian, w razie:
2.1 W zakresie wynagrodzenia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności gdy Wykonawca zaproponuje upusty;
2.2 W przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.);
2.3 Zmiany adresu siedziby, numeru telefonów, formy prawnej Wykonawcy lub Zamawiającego.
2.4 Zmiany osób wskazanych w umowie zarówno po stronie Wykonawcy, jak i Zamawiającego,
2.5 Zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązujących w zakresie mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
2.6 W zakresie zmiany typu /modelu/ asortymentu danego towaru, jeżeli nie spowoduje to zmiany przedmiotu umowy;
2.7 Dopuszczalne jest wydłużenie terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od stron zawartej umowy.
2.8 Dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez zamawiającego przedmiotu umowy przy zachowaniu jej wartości.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian treści zawartej umowy w zakresie:
a)numeru katalogu produktu,
b)nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów,
c)sposobu konfekcjonowania,
d)liczbie opakowań zbiorczych,
e)wydłużenia czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez zamawiającego przedmiotu umowy przy zachowaniu jej wartości,
f)wymiany/ uzupełnienia wyrobów medycznych będących przedmiotem zamówienia w sytuacji gdy:
- wprowadzony zostanie do sprzedaży produkt zmodyfikowany/ udoskonalony
- wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową.
4. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z następujących okoliczności:
a.w zakresie wysokości naliczania podatku VAT, o ile w terminie przewidzianym umową, będzie obowiązywała inna stawka podatku VAT na przedmiot zamówienia niż w dniu złożenia oferty.
b.działania siły wyższej,
c.zdarzenia losowe odnoszące się do potencjału osobowo-kadrowego a także w przypadku niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy lub jeżeli zmiana stała się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
|
| IV 4 4 data |
2020-04-27T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Pomnik Chrztu Polski z siedzibą w Gnieźnie (62-200 Gniezno) przy ul. Św. Jana 9, adres e-mail: poczta@zoz.gniezno.pl, numer telefonu 61 222 80 00, wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000002915, numer NIP: 784-20-08-454, REGON: 000315123, której akta rejestrowe przechowywane są w Sądzie Rejonowym Poznań - Nowe Miasto I Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego;
z inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Pomnik Chrztu Polski można skontaktować się pod adresem e-mail: iodo@zoz.gniezno.pl *;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na DOSTAWY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art 96 ust 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|