Dostawa i montaż wyposażenia Centrum Konferencyjnego z zapleczem gastronomiczno – noclegowym z nową częścią konferencyjną Kujawsko – Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Minikowie

Publication date 2020-04-20
End date 2020-04-30 00:00:00
Instytucja Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie
Miejscowość Minikowo
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Meble konferencyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532374-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391530009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia sali konferencyjnej w stoły konferencyjne, krzesła; holu w meble tapicerowane i donice; aneksu kuchennego w szafki, lodówki, umywalki i zabudowy rur instalacji sanitarnej rozbudowanego Centrum Konferencyjnego z zapleczem gastronomiczno – noclegowym Kujawsko – Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Minikowie.
Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy zadania odpowiadające wyposażanym pomieszczeniom tj. sala konferencyjna, hol główny, aneks kuchenny.
Zadanie Nr 1 : wyposażenie sali konferencyjnej.
Sala konferencyjna będzie wyposażona w następujące meble :
 stoły konferencyjne – 60 szt,
 krzesła konferencyjne – 110 szt
 krzesła konferencyjne z pulpitem – 250 szt
Zadanie Nr 2 : hol główny.
Hol główny będzie wyposażony w :
 stolik tapicerowany – 1 szt
 donice – 7 szt,
 pufa – 1 szt,
 sofa 3 – osobowa z dwoma podłokietnikami – 2 szt
 kanapy – 5 + 2 + 2 + 2 szt
Zadanie Nr 3 : wyposażenie 3 aneksów kuchennych w:
 zlewozmywak 1 – komorowy – 3 szt,
 lodówka w zabudowie – 2 szt,
 umywalka ceramiczna – 2 szt.
Szczegółowy opis zamawianych przedmiotów wyposażenia zostanie zawarty
w zaproszeniu do składania ofert wstępnych.

1. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia.
1) Wyposażenie sali konferencyjnej, holu i aneksów kuchennych musi spełniać oczekiwania Zamawiającego pod względem trwałości, funkcjonalności, estetyki
i ergonomii.
2) Wszystkie przedmioty wyposażenia muszą spełniać wymagania norm opisujących te przedmioty.
3) Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia do miejsca ich montażu i zmontowania w miejscu przeznaczenia.
4) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt, zapewni odpowiednie siły do wniesienia i montażu.
5) Po zakończeniu dostawy i montażu wykonawca usunie wszelkie opakowania, uprzątnie miejsca montażu i przekaże miejsca do użytkowania przez Zamawiającego.
6) Wszystkie elementy wyposażenia pomieszczeń Centrum Konferencyjnego muszą posiadać aktualne atesty higieniczne lub aprobaty techniczne lub certyfikaty dopuszczające do użytkowania w jednostkach konferencyjno – szkoleniowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
7) Materiały, z których wykonano meble powinny posiadać rekomendacje dla zastosowania w obiektach edukacyjnych.
8) Wszystkie elementy składowe mebli muszą być wykonane z materiałów antyalergicznych, antytoksycznych, bakteriostatycznych, odpornych na zniszczenia, ścieranie.
9) Przy wykonywaniu mebli należy uwzględnić potencjalne zagrożenia mechaniczne
i chemiczne (dostarczane wyposażenie musi te zagrożenia likwidować ) tj. ostre punkty i krawędzie mebli, które mogą powodować otarcia i rany cięte; występy
i nieprawidłowo zaprojektowane elementy mebli, np. stelaże, które mogą być przyczyną obrażeń spowodowanych upadkiem w wyniku zaczepienia ubrania lub potknięcia się użytkownika; zagrożenia chemiczne mogą powstać w wyniku zastosowania do produkcji mebli materiałów zawierających substancje toksyczne
w farbach, lakierach czy tworzywach sztucznych.
10) Wymagania dotyczące jakości mebli :
a) blaty stołów, szafek, pulpity do krzeseł konferencyjnych mają być wykonane z płyt melaminowanych lub laminowanych PCV, wykończenie wąskich płaszczyzn ze zwiększoną odpornością na odrywanie i zawilgocenie ( wykończenie bezspoinowe),
b) stelaże metalowe malowane proszkowo, na zakończeniach trwałe osłony
z tworzywa sztucznego bezkrawędziowe,
c) wszystkie użyte materiały do wykonania mebli muszą posiadać atesty higieniczne,
d) materiały tapicerskie muszą być trwałe i łatwe do utrzymania czystości zwykłymi środkami myjącymi,
e) wykonawca powinien przewidzieć możliwość ( podczas montażu mebli ) do ewentualnego usunięcia kolizji i dostosowania mebla do pomieszczenia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ce8308b2-732b-4786-918f-fd4079840ff7
Biuletyn 532374-N-2020
Zamawiajacy nazwa Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie
Regon 93222745000000
Zamawiajacy adres ulica -
Zamawiajacy adres numer domu -
Zamawiajacy miejscowosc Minikowo
Zamawiajacy kod pocztowy 89-122
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 523 867 200,
Zamawiajacy fax 523 867 227
Zamawiajacy email slawomira.mitlaszewska@kpodr.pl, milena.tatera@kpodr.pl
Adres strony url www.kpodr.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Biuro Usług OFERTA. Zamówienia Publiczne. Ryszard Dąbrowski Ul. Podchorążych 13a/4, 64-920 Piła
Rodzaj zamawiajacego 1
Dostep dokumentow zamowienia www.kpodr.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres : lukasz.przybysz@kpodr.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kujawsko – Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego. Minikowo 1, 89-122 Minikowo
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż wyposażenia Centrum Konferencyjnego z zapleczem gastronomiczno – noclegowym z nową częścią konferencyjną Kujawsko – Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Minikowie
Numer referencyjny DA-39-7-1157/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia sali konferencyjnej w stoły konferencyjne, krzesła; holu w meble tapicerowane i donice; aneksu kuchennego w szafki, lodówki, umywalki i zabudowy rur instalacji sanitarnej rozbudowanego Centrum Konferencyjnego z zapleczem gastronomiczno – noclegowym Kujawsko – Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Minikowie. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy zadania odpowiadające wyposażanym pomieszczeniom tj. sala konferencyjna, hol główny, aneks kuchenny. Zadanie Nr 1 : wyposażenie sali konferencyjnej. Sala konferencyjna będzie wyposażona w następujące meble :  stoły konferencyjne – 60 szt,  krzesła konferencyjne – 110 szt  krzesła konferencyjne z pulpitem – 250 szt Zadanie Nr 2 : hol główny. Hol główny będzie wyposażony w :  stolik tapicerowany – 1 szt  donice – 7 szt,  pufa – 1 szt,  sofa 3 – osobowa z dwoma podłokietnikami – 2 szt  kanapy – 5 + 2 + 2 + 2 szt Zadanie Nr 3 : wyposażenie 3 aneksów kuchennych w:  zlewozmywak 1 – komorowy – 3 szt,  lodówka w zabudowie – 2 szt,  umywalka ceramiczna – 2 szt. Szczegółowy opis zamawianych przedmiotów wyposażenia zostanie zawarty w zaproszeniu do składania ofert wstępnych. 1. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia. 1) Wyposażenie sali konferencyjnej, holu i aneksów kuchennych musi spełniać oczekiwania Zamawiającego pod względem trwałości, funkcjonalności, estetyki i ergonomii. 2) Wszystkie przedmioty wyposażenia muszą spełniać wymagania norm opisujących te przedmioty. 3) Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia do miejsca ich montażu i zmontowania w miejscu przeznaczenia. 4) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt, zapewni odpowiednie siły do wniesienia i montażu. 5) Po zakończeniu dostawy i montażu wykonawca usunie wszelkie opakowania, uprzątnie miejsca montażu i przekaże miejsca do użytkowania przez Zamawiającego. 6) Wszystkie elementy wyposażenia pomieszczeń Centrum Konferencyjnego muszą posiadać aktualne atesty higieniczne lub aprobaty techniczne lub certyfikaty dopuszczające do użytkowania w jednostkach konferencyjno – szkoleniowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 7) Materiały, z których wykonano meble powinny posiadać rekomendacje dla zastosowania w obiektach edukacyjnych. 8) Wszystkie elementy składowe mebli muszą być wykonane z materiałów antyalergicznych, antytoksycznych, bakteriostatycznych, odpornych na zniszczenia, ścieranie. 9) Przy wykonywaniu mebli należy uwzględnić potencjalne zagrożenia mechaniczne i chemiczne (dostarczane wyposażenie musi te zagrożenia likwidować ) tj. ostre punkty i krawędzie mebli, które mogą powodować otarcia i rany cięte; występy i nieprawidłowo zaprojektowane elementy mebli, np. stelaże, które mogą być przyczyną obrażeń spowodowanych upadkiem w wyniku zaczepienia ubrania lub potknięcia się użytkownika; zagrożenia chemiczne mogą powstać w wyniku zastosowania do produkcji mebli materiałów zawierających substancje toksyczne w farbach, lakierach czy tworzywach sztucznych. 10) Wymagania dotyczące jakości mebli : a) blaty stołów, szafek, pulpity do krzeseł konferencyjnych mają być wykonane z płyt melaminowanych lub laminowanych PCV, wykończenie wąskich płaszczyzn ze zwiększoną odpornością na odrywanie i zawilgocenie ( wykończenie bezspoinowe), b) stelaże metalowe malowane proszkowo, na zakończeniach trwałe osłony z tworzywa sztucznego bezkrawędziowe, c) wszystkie użyte materiały do wykonania mebli muszą posiadać atesty higieniczne, d) materiały tapicerskie muszą być trwałe i łatwe do utrzymania czystości zwykłymi środkami myjącymi, e) wykonawca powinien przewidzieć możliwość ( podczas montażu mebli ) do ewentualnego usunięcia kolizji i dostosowania mebla do pomieszczenia.
Cpv glowny przedmiot 39153000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 2
Informacje na temat katalogow Wykonanie zamówienia w terminie dwóch miesięcy od daty zawarcia umowy
Okreslenie warunkow nie określa się
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 250.000,00 zł. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów tj. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonej informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca może polegać na sytuacji finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. W przypadku złożenia przez wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż w PLN, dane finansowe zostaną przeliczone według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) (strona internetowa: http://www.nbp.pl/Kursy/Kursya.html) opublikowanego w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w BZP. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) W zakresie doświadczenia: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie dostawy mebli do biur, szkół lub sal konferencyjnych lub innych podmiotów publicznych o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto każda dostawa, z gwarancją dostarczonych mebli na okres nie krótszy niż 24 miesiące. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych dostaw oraz dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie i że na dostarczone meble udzielona została gwarancja jakości na okres nie krótszy niż 24 miesiące ; na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunku WYŁĄCZNIE W ZAKRESIE I W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKU. KORZYSTANIE Z ZASOBÓW WIEDZY I DOŚWIADCZENIA INNYCH PODMIOTÓW W CELU ZWIĘKSZENIA ILOŚCI PUNKTÓW PRZY OCENIE TEGO WARUNKU JEST NIEDOPUSZCZALNE. W takiej sytuacji wykonawca zobowiązany będzie udowodnić, iż będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy prawo korzystania z ich wiedzy i doświadczenia na okres realizacji zamówienia. b) W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia : O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:  koordynatorem dostawy i montażu ( 1 osoba ) posiadającym co najmniej 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu dostawami i montażem wyposażenia biur, szkół, ośrodków konferencyjnych lub innych podmiotów publicznych,  monterami – min. 3 osób posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie w montażu mebli i wyposażenia. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony załącznik Nr 1 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2) Wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 3) Wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i podwykonawców). 4) Wypełniony załącznik Nr 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby Wykonawcy (jeżeli występują). 5) Wypełniony załącznik Nr 5 – Oświadczenia dot. RODO 6) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający żąda od wykonawcy, który na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1 ppkt. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt. 6 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione zgodnie ze wskazaniem w pkt. 1. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 7. Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie,, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (wg wzoru załącznika Nr 6 ). 8. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ( wg wzoru załącznika Nr 7 ). 9. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 10. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Tryb udzielenia zamowienia 2
Liczba wykonawcow 5
Znaczenie warunkow wykonawcow Zamawiający ustali listę wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert wstępnych na podstawie oceny spełniania następującego warunku udziału w postępowaniu : Ocena wiedzy i doświadczenia – 100 % Warunek : Ocenie będzie podlegać ilość wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat licząc od dnia złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres co najmniej dwie dostawy mebli do biur, szkół lub sal konferencyjnych lub innych podmiotów publicznych o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto każda dostawa, z gwarancją dostarczonych mebli na okres nie krótszy niż 24 miesiące. Warunek będzie oceniany w skali 0 - 100 pkt. Za największą ilość wykonanych dostaw o zakresie jw. wykonawca otrzyma największą ilość pkt = 100, kolejni wykonawcy będą oceniani na zasadzie proporcji matematycznej. Oceny spełniania warunku Zamawiający dokona na podstawie załączonych do wniosku wykazu wykonanych dostaw wraz z dowodami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. Podstawą będzie ilość zakwalifikowanych do oceny dostaw odpowiadających warunkowi jw. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunku WYŁĄCZNIE W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKU. KORZYSTANIE Z ZASOBÓW WIEDZY I DOŚWIADCZENIA INNYCH PODMIOTÓW W CELU ZWIĘKSZENIA ILOŚCI PUNKTÓW ZA OCENĘ TEGO WARUNKU JEST NIEDOPUSZCZALNE. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, na ocenę warunku składać się będzie suma wykonanych dostaw przez wszystkich partnerów. Zamawiający dopuści do drugiego etapu – 5 wykonawców.
IV 3 1 minimalne wymagania 1) Termin wykonania – dwa miesiące od daty zawarcia umowy. 2) Wyposażenie sali konferencyjnej, holu i aneksów kuchennych musi spełniać oczekiwania Zamawiającego pod względem trwałości, funkcjonalności, estetyki i ergonomii. 3) Wszystkie przedmioty wyposażenia muszą spełniać wymagania norm opisujących te przedmioty. 4) Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia do miejsca ich montażu i zmontowania w miejscu przeznaczenia. 5) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt, zapewni odpowiednie siły do wniesienia i montażu. 6) Po zakończeniu dostawy i montażu wykonawca usunie wszelkie opakowania, uprzątnie miejsca montażu i przekaże miejsca do użytkowania przez Zamawiającego. 7) Wszystkie elementy wyposażenia pomieszczeń Centrum Konferencyjnego muszą posiadać aktualne atesty higieniczne lub aprobaty techniczne lub certyfikaty dopuszczające do użytkowania w jednostkach konferencyjno – szkoleniowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 8) Materiały, z których wykonano meble powinny posiadać rekomendacje dla zastosowania w obiektach edukacyjnych. 9) Wszystkie elementy składowe mebli muszą być wykonane z materiałów antyalergicznych, antytoksycznych, bakteriostatycznych, odpornych na zniszczenia, ścieranie. 10) Przy wykonywaniu mebli należy uwzględnić potencjalne zagrożenia mechaniczne i chemiczne (dostarczane wyposażenie musi te zagrożenia likwidować ) tj. ostre punkty i krawędzie mebli, które mogą powodować otarcia i rany cięte; występy i nieprawidłowo zaprojektowane elementy mebli, np. stelaże, które mogą być przyczyną obrażeń spowodowanych upadkiem w wyniku zaczepienia ubrania lub potknięcia się użytkownika; zagrożenia chemiczne mogą powstać w wyniku zastosowania do produkcji mebli materiałów zawierających substancje toksyczne w farbach, lakierach czy tworzywach sztucznych. 11) Wymagania dotyczące jakości mebli : a) blaty stołów, szafek, pulpity do krzeseł konferencyjnych mają być wykonane z płyt melaminowanych lub laminowanych PCV, wykończenie wąskich płaszczyzn ze zwiększoną odpornością na odrywanie i zawilgocenie ( wykończenie bezspoinowe), b) stelaże metalowe malowane proszkowo, na zakończeniach trwałe osłony z tworzywa sztucznego bezkrawędziowe, c) wszystkie użyte materiały do wykonania mebli muszą posiadać atesty higieniczne, d) materiały tapicerskie muszą być trwałe i łatwe do utrzymania czystości zwykłymi środkami myjącymi, e) wykonawca powinien przewidzieć możliwość ( podczas montażu mebli ) do ewentualnego usunięcia kolizji i dostosowania mebla do pomieszczenia. 3. Warunki gwarancji. 1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczone i zamontowane meble i urządzenia przez okres co najmniej 24 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru. 2) Warunki odpowiedzialności wykonawcy z tytułu gwarancji na dostarczone i zamontowane meble i urządzenia zawarte będą w załączniku do Umowy. 3.1 Warunki rękojmi obejmujące dostarczone i zamontowane meble oraz urządzenia. 1) Zamawiający wymaga od wykonawcy, że odpowiedzialność za wady przedmiotu zamówienia zostanie rozszerzona poprzez udzielenie pisemnej rękojmi. 2) Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi za wady elementów wykonanego przedmiotu zamówienia na okres co najmniej 24 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru. 3) Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo żądania odszkodowania za wady dostarczonych i zamontowanych mebli lub zamontowanych urządzeń niezależnie od odpowiedzialności wykonawcy z tytułu gwarancji. 4) Odpowiedzialność wykonawcy z tytułu rękojmi rozpoczyna się w momencie stwierdzenia przez Zamawiającego wystąpienia cech mających kwalifikację wady na podstawie art. 556¹ Kodeksu cywilnego.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Warunki zmian umowy zostaną zawarte w załączniku do SIWZ przekazywanej dla wykonawców, którzy złożyli oferty wstępne, uczestniczyli w negocjacjach i zostaną zaproszeni do składania ofert ostatecznych.
IV 4 4 data 2020-04-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena wykonania zamówienia
Znaczenie 50,00
  
Kryteria Estetyka wykonania i funkcjonalność mebli
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres gwarancji jakości na dostarczone i zamontowane meble
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Jakość i trwałość dostarczonych mebli
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)