Dostawa oświetlenia scenicznego

Publication date 2020-04-21
End date 2020-05-04 00:00:00
Instytucja Centrum Kultury Zamek
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 524138-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 315000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oświetlenia scenicznego w ramach zadania „Konserwacja reprezentacyjnych wnętrz zachodniej części dawnego zamku cesarskiego w Poznaniu”.
Zakres zamówienia obejmuje następujące elementy:
1) Konsoleta oświetleniowa z akcesoriami – 1 szt.
2) System bezprzewodowej transmisji sygnału DMX – 1 szt.
3) Reflektory teatralne z soczewką PC, z akcesoriami – 12 szt.
4) Reflektory teatralne profilowe z akcesoriami – 4 szt.
5) Ruchome głowice typu spot – 6 szt.
6) Listwy oświetleniowe (dwa rodzaje) – łącznie 12 szt.
7) Maszyna do wytwarzania mgły pracująca na płynie olejowym, z akcesoriami – 1 szt.
8) Regulator przenośny – 10 szt.
9) Statyw regulowany – 4 szt.
10) Konstrukcja aluminiowa (dwa rodzaje) – łącznie 8 szt.
11) Zestaw przewodów sygnałowych do transmisji sygnału DMX – 1 szt.
12) Przewody zasilające (różne rodzaje) – 2 szt.
13) Wtyk zasilający przenośny – 35 szt.
14) Gniazdo zasilające przenośne – 35 szt.
15) Wtyk zasilający przenośny 32A – 3 szt.
16) Gniazdo zasilające przenośne – 3 szt.
17) Skrzynia transportowa – 1 szt.

Wszystkie wymienione powyżej elementy muszą być nieużywane, fabrycznie nowe.
Wymienione powyżej elementy należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego.
Wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia instruktażu wdrożeniowego (szkolenia) dla pracowników Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6047f8a5-4f7d-4659-b628-a7e817dadc15
Biuletyn 524138-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centrum Kultury Zamek
Regon 00027817800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Św. Marcin
Zamawiajacy adres numer domu 80/82
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 64 65 348
Zamawiajacy fax 61 64 65 308
Zamawiajacy email zamowienia@ckzamek.pl
Adres strony url https://ckzamek.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu pn. „Konserwacja reprezentacyjnych wnętrz zachodniej części dawnego zamku cesarskiego i ich adaptacja celem efektywnego wykorzystania dziedzictwa kulturowego” ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samorządowa instytucja kultury
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://ckzamek.pl/podstrony/90-zamowienia/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie (w formie papierowej) - osobiście, za pośrednictwem poczty lub kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Kultury ZAMEK, ul. Św. Marcin 80/82, 61-809 Poznań, portiernia w wejściu B
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa oświetlenia scenicznego
Numer referencyjny ZS/PN/6/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oświetlenia scenicznego w ramach zadania „Konserwacja reprezentacyjnych wnętrz zachodniej części dawnego zamku cesarskiego w Poznaniu”. Zakres zamówienia obejmuje następujące elementy: 1) Konsoleta oświetleniowa z akcesoriami – 1 szt. 2) System bezprzewodowej transmisji sygnału DMX – 1 szt. 3) Reflektory teatralne z soczewką PC, z akcesoriami – 12 szt. 4) Reflektory teatralne profilowe z akcesoriami – 4 szt. 5) Ruchome głowice typu spot – 6 szt. 6) Listwy oświetleniowe (dwa rodzaje) – łącznie 12 szt. 7) Maszyna do wytwarzania mgły pracująca na płynie olejowym, z akcesoriami – 1 szt. 8) Regulator przenośny – 10 szt. 9) Statyw regulowany – 4 szt. 10) Konstrukcja aluminiowa (dwa rodzaje) – łącznie 8 szt. 11) Zestaw przewodów sygnałowych do transmisji sygnału DMX – 1 szt. 12) Przewody zasilające (różne rodzaje) – 2 szt. 13) Wtyk zasilający przenośny – 35 szt. 14) Gniazdo zasilające przenośne – 35 szt. 15) Wtyk zasilający przenośny 32A – 3 szt. 16) Gniazdo zasilające przenośne – 3 szt. 17) Skrzynia transportowa – 1 szt. Wszystkie wymienione powyżej elementy muszą być nieużywane, fabrycznie nowe. Wymienione powyżej elementy należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia instruktażu wdrożeniowego (szkolenia) dla pracowników Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 31500000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 362900,65
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7, stanowiących nie więcej niż 5% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu dostaw objętych przedmiotem zamówienia (opisanych w załączniku nr 1 do siwz) lub podobnych, na warunkach wynikających z umowy dla zamówienia podstawowego, z zastrzeżeniem zmian terminów realizacji, po przeprowadzonych negocjacjach.
Informacje na temat katalogow Zamówienie należy wykonać w terminie do dnia 30 lipca 2020 r., w tym: a) dostawa oświetlenia scenicznego – do dnia 22 czerwca 2020 r. b) przeprowadzenie instruktażu wdrożeniowego (szkolenia) – do dnia 30 lipca 2020 r.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj. wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 3 dostawy oświetlenia scenicznego, o wartości brutto każdej z dostaw co najmniej 100 000,00 zł.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wymaga się złożenia: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. a), b) i c), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa pod. lit. a)-c), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu Wymaga się złożenia wykazu dostaw, w zakresie określonym w sekcji III.1.3 ogłoszenia, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy; 2) Wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 3) Wypełnione i podpisane zobowiązanie do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy); 4) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo; 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwa).
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł. Szczegółowe informacje nt. sposobu wnoszenia wadium znajdują się w SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany treści umowy mogą dotyczyć: 1) przedłużenia terminu realizacji Umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 i 2 Umowy, z przyczyn niezależnych od stron umowy, w szczególności: strajków u producenta sprzętu lub jego podwykonawców kooperantów, przestojów produkcyjnych niezależnych od producenta, innych ryzyk producenta) pod warunkiem jednak, że zmiana terminu wykonania zamówienia nie wpłynie na sposób finansowania przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego oraz nie spowoduje wzrostu kosztów wykonania zamówienia; zmiana terminu jest dopuszczalna tylko o okres trwania okoliczności, będących podstawą zmiany; zaistnienie przyczyn zmiany terminu musi być drugiej stronie przedstawione niezwłocznie po jej ujawnieniu wraz z szczegółowym uzasadnieniem przyczyn zmiany; 2) przedłużenia terminu realizacji Umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 i 2 Umowy, o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie tego terminu, w następujących sytuacjach: a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu realizacji Umowy będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego udostępniania przez Zamawiającego obiektu Centrum Kultury Zamek. b) jeżeli prace konserwatorskie lub roboty budowlane prowadzone w Centrum Kultury Zamek uniemożliwią oddanie do dyspozycji Wykonawcy obiektu w ustalonym terminie, c) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami, d) wystąpienia okoliczności, których Strony Umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. 3) wprowadzania uzasadnionych zmian o charakterze technicznym, technologicznym lub materiałowym w przedmiocie zamówienia, jeżeli będzie to wynikało z: a) pojawienia się na rynku już po podpisaniu umowy nowych rozwiązań technicznych lub technologicznych, materiałowych pozwalających na zmniejszenie czasu realizacji zamówienia lub kosztów eksploatacji sprzętu lub uzyskanie korzystniejszych parametrów technicznych lub użytkowych, pod warunkiem jednak, że wprowadzenie zmian nie spowoduje wzrostu ceny, b) zaistnienia zagrożenia niewykonania lub wadliwego wykonania przedmiotu umowy, gdyby zastosowano rozwiązania techniczne, technologiczne lub materiałowe wskazane w ofercie Wykonawcy lub SIWZ, w szczególności w przypadku gdyby to zagrażało bezpieczeństwu, c) wprowadzenia nowych lub zmiany obowiązujących przepisów prawnych lub norm powodujących, że realizacja zamówienia wg poprzednich nieobowiązujących norm lub przepisów spowodowałby niemożność eksploatacji sprzętu przez Zamawiającego; umowa podlegać będzie zmianie w zakresie, w jakim zmiany są niezbędne do dostosowania umowy do zmienionych przepisów lub norm, które umożliwią eksploatację sprzętu po ich wprowadzeniu. 4) zmiany osób wykonujących zamówienie wskazanych w umowie (wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia) w sytuacjach, gdy zmiana taka ma charakter stały (nie dotyczy sytuacji ustalania zastępstwa); 5) zmiany podwykonawcy, o którym mowa w §11 ust. 6 Umowy, ze wskazaniem zakresu realizowanej umowy za pomocą podwykonawcy. Za stan siły wyższej, o którym mowa w punkcie 2 lit. c), uważa się również okoliczności wynikające z wystąpienia stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii wywołanego przez COVID-19. W przypadku obowiązywania szczególnych przepisów prawa związanych ze zwalczaniem COVID-19 i dotyczących zmian umów o zamówienia publiczne będą one mogły zostać zastosowane do zmian niniejszej umowy.
IV 4 4 data 2020-05-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin gwarancji jakości
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)