Wyposażenie sali widowiskowej w Regionalnym Centrum Kultury Kurpiowskiej w Myszyńcu

Publication date 2020-04-21
End date 2020-04-29 00:00:00
Instytucja Regionalne Centrum Kultury Kurpiowskiej im. ks. Władysława Skierkowskiego w Myszyńcu
Miejscowość Myszyniec
Województwo mazowieckie
Branża
  • Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533068-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 323000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Zamówienie obejmuje wyposażenie sali widowiskowej w Regionalnym Centrum Kultury Kurpiowskiej w Myszyńcu przy ul. Plac Wolności 58. W zakres prac do wykonania wchodzi m.in.:
- dostawa, montaż i uruchomienie systemu translacji,
- dostawa i montaż kurtyny głównej scenicznej z napędem elektrycznym, kurtyny
scenicznej horyzontalnej i kurtyn scenicznych bocznych,
- dostawa i montaż mostów oświetleniowych,
- dostawa i montaż blatów roboczych,
- dostawa krzeseł obrotowych z oparciem,
- dostawa i montaż szafy w zabudowie,
- wyposażenie ruchome – schodołaz mobilny.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3B i 3D do niniejszej SIWZ. Zamawiający dołącza do niniejszego zamówienia również projekt budowlany (załącznik nr 3A) na rozbudowę, przebudowę oraz adaptację części pomieszczeń budynku Regionalnego Centrum Kultury Kurpiowskiej w Myszyńcu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 949cc5a0-ceb9-49af-a191-4c0e7e4cfd61
Biuletyn 533068-N-2020
Zamawiajacy nazwa Regionalne Centrum Kultury Kurpiowskiej im. ks. Władysława Skierkowskiego w Myszyńcu
Regon 13014940000000
Zamawiajacy adres ulica Plac Wolności
Zamawiajacy adres numer domu 58
Zamawiajacy miejscowosc Myszyniec
Zamawiajacy kod pocztowy 07-430
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 29 77 21 363
Zamawiajacy fax 29 77 21 363
Zamawiajacy email kulturamyszyniec@gmail.com
Adres strony url myszyniec.nowoczesnagmina.pl
Adres strony internetowej -
Adres strony internetowej narzedzia -
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Wspolne udzielanie zamowienia -
Dostep dokumentow zamowienia myszyniec.nowoczesnagmina.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja myszyniec.nowoczesnagmina.pl
Dostep do dokumentow ograniczony -
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać pisemnie, osobiście lub za pomocą operatora pocztowego/kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 07-430 Myszyniec, Plac Wolności 58, (sekretariat II piętro)
Nazwa nadana zamowieniu Wyposażenie sali widowiskowej w Regionalnym Centrum Kultury Kurpiowskiej w Myszyńcu
Numer referencyjny IN.271.9.2020.DR
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Zamówienie obejmuje wyposażenie sali widowiskowej w Regionalnym Centrum Kultury Kurpiowskiej w Myszyńcu przy ul. Plac Wolności 58. W zakres prac do wykonania wchodzi m.in.: - dostawa, montaż i uruchomienie systemu translacji, - dostawa i montaż kurtyny głównej scenicznej z napędem elektrycznym, kurtyny scenicznej horyzontalnej i kurtyn scenicznych bocznych, - dostawa i montaż mostów oświetleniowych, - dostawa i montaż blatów roboczych, - dostawa krzeseł obrotowych z oparciem, - dostawa i montaż szafy w zabudowie, - wyposażenie ruchome – schodołaz mobilny. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3B i 3D do niniejszej SIWZ. Zamawiający dołącza do niniejszego zamówienia również projekt budowlany (załącznik nr 3A) na rozbudowę, przebudowę oraz adaptację części pomieszczeń budynku Regionalnego Centrum Kultury Kurpiowskiej w Myszyńcu.
Cpv glowny przedmiot 32300000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst -
Data zakonczenia 2020-08-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow -
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe -
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe -
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt 3.1 lit a). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w niniejszym dziale pkt 3.3 lit a): 1) w zakresie pkt 3.3 lit a – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby (dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
Zakresie warunkow udzialu -
Zakresie kryteriow selekcji -
Wykaz potwierdzenie okolicznosci -
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający, w szczególności cenę ofertową oraz wykaz dotyczący podwykonawców (art. 36b ust. 1), 2. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli dotyczy (zobowiązanie tych podmiotów winno być złożone w oryginale) – załącznik nr 5. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (informacja z sesji otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 tj: (załącznik nr 1C do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 4.1 W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego w stosunku do Wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia każdy Wykonawca wypełnia oświadczenie, którego treść zawiera Załącznik nr 1A i 1B, 4.2 oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, 4.3 wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z ofertą, 4.4 w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, Wykonawcy muszą udokumentować, że łącznie spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1b ustawy oraz każdy z wykonawców musi wykazać brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 4.5 wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), 4.6 wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”, w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. 4.7 W przypadku wyboru konsorcjum jako wykonawcy w niniejszym zamówieniu, przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego konsorcjum przedstawia podpisana umowę konsorcjum dla Zamawiającego.
Czy wadium 1
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).
Przewiduje udzielenie zaliczek -
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe -
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne postanowienia umowy zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminów realizacji przedmiotu zamówienia jedynie jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty takich jak w szczególności: a) zmiana przepisów prawa mająca wpływ na zakres lub sposób realizacji przedmiotu zamówienia, b) wystąpienie siły wyższej, której działanie uniemożliwiło terminową realizację przedmiotu zamówienia, działanie siły wyższej rozumiane jest jako wszelkie nadzwyczajne zdarzenia o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia, takie jak katastrofy, pożary, powodzie, wybuchy, ataki terrorystyczne, niepokoje społeczne, strajki, z wyjątkiem strajku u Wykonawcy, działania wojenne. c) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminów realizacji przedmiotu zamówienia jeśli wynikać to będzie z przerw w realizacji przedmiotu zamówienia, powstałych z przyczyn wyłącznie zależnych od Zamawiającego. W przypadku zaistnienia ww. okoliczności termin zostanie przedłużony o czas niezbędny do zrealizowania przedmiotu zamówienia, co zostanie ustalone za porozumieniem obu stron umowy, w oparciu o ww. okoliczności. d) przedłużającej się niezależnej od Wykonawcy procedury udzielenia niniejszego zamówienia np. w związku z ewentualnym odwołaniem, opóźnieniem w zawarciu umowy po terminie możliwym do jej zawarcia zgodnie z pzp; e) kolizja z równolegle prowadzonymi przez inne podmioty pracami na danym obiekcie, w takiej sytuacji okres wydłużenia terminu odpowiada okresowi wstrzymania prac w wyniku kolizji, a okres zmiany terminu umowy odpowiada czasowi trwania przyczyny uzasadniającej zmianę tego terminu; f) pozostałe okoliczności wskazane w niniejszym dziale SIWZ, o ile okoliczność powodująca zmianę ma wpływ na termin wykonania. Zmiana terminu jest uzasadniona tylko o czas trwania przyczyny skutkującej zmianą. 2) Dopuszczalna jest zmiana wysokości wynagrodzenia brutto, jeśli wynikać to będzie ze zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. W wypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie Wykonawcy brutto zostanie zmniejszone bądź zwiększone w stosunku odpowiednim do zmiany wysokości podatku VAT, wynagrodzenie Wykonawcy netto (tj. bez podatku VAT) jest niezmienne. 3) Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia, tj: • odnośnie zmian sposobu spełnienia świadczenia: 1) zmiany technologiczne, w szczególności; a) pojawienie się na rynku, części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; b) pojawienie się nowszej technologii wykonania przedmiotu zamówienia pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji zamówienia lub jego kosztów, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; c) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w ofercie, dokumentacji projektowej lub technicznej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu; d) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; e) zmiany, o których mowa w lit a) - c) nie mogą stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia; f) zmiany wskazywane w lit d) będą wprowadzane wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu umowy do użytkowania, a Zamawiający może ponieść ryzyko zwiększenia wynagrodzenia z tytułu takich zmian wyłącznie w kwocie równej zwiększonym z tego powodu kosztom; g) w przypadku dostarczania w wyniku zmiany urządzeń lub materiałów na które wymagane było posiadanie określonych prawem świadectw, certyfikatów lub innych podobnych zaświadczeń, takie świadectwa, certyfikaty lub zaświadczenia będą zawsze wymagane wobec urządzeń lub materiałów, zastępujących te proponowane w ofercie; h) każda ze wskazanych w lit a) – d) zmian może być powiązana z obniżeniem wynagrodzenia. • pozostałe zmiany: 1) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 2) klęska żywiołowa; 3) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności; a) wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego; b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, wówczas termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności; c) sposobu płatności z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty. 3. W żadnym wypadku Wykonawca, nawet w razie zaistnienia okoliczności wskazanych powyżej, nie jest uprawniony do wstrzymania prac, odmowy ich wykonania bez zgody Zamawiającego. 4. Inne zmiany w zakresie przewidzianym we wzorze umowy. Fakt zaistnienia takich okoliczności podlegać będzie każdorazowo ocenie Zamawiającego. Wszelkie zmiany umowy wymagają obopólnej zgody stron umowy.
IV 6 1 sposob udostepniania -
IV 6 1 srodki ochrony -
IV 4 4 data 2020-04-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 6 2 Powody -
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 -

Criterion

Kryteria Okres gwarancji i rękojmi
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)