„Zagospodarowanie terenów rekreacyjno – wypoczynkowych na terenie Sosnowca”.

Publication date 2020-04-21
End date 2020-05-06 00:00:00
Instytucja Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
Miejscowość Sosnowiec
Województwo śląskie
Branża
  • Reflektory punktowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532030-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 451127002, 451112000, 315272008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
a) dokumentacji projektowych oraz sprawowanie nadzoru autorskiego, o którym mowa w art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186, ze zmianami),
b) robót budowlanych zgodnie z wykonaną dokumentacją projektową zagospodarowania terenów rekreacyjno – wypoczynkowych na terenie Sosnowca.
1.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na siedem części i obejmuje:
a) Część 1 – „Rewitalizacja skweru u zbiegu ulic: Staropogońskiej, Małobądzkiej i Gospodarczej (BO20/II/7)”;
b) Część 2 – „Rozbudowa oraz modernizacja placu zabaw między ul. Norwida, Rodakowskiego, Witkiewicza (BO 20/IV/1)”;
c) Część 3 – „Fabryka aktywności od juniora do seniora (BO 20/V/3) – ul. Legionów”;
d) Część 4 – Nowoczesny plac zabaw w "Ogrodzie zabaw dziecięcych im. Baczyńskiego w Milowicach" (BO 20/I/1);
e) Część 5 – „Modernizacja placu zabaw ul. Białostocka (BO 20/VIII/4)”;
f) Część 6 – „Rozbudowa obecnego skweru i montaż 10 stanowiskowej siłowni plenerowej (BO 20/X/2) – ul. Kalinowa”;
g) Część 7 – „Zagospodarowanie placu przed biblioteką (BO 20/IX/2) – ul. Klonowa”.
1.3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, ale na pełen zakres danej części zamówienia. Zamówienie zostało podzielone na siedem części. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie do trzech części zamówienia.
1.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Programy Funkcjonalno-Użytkowe) stanowi Załącznik nr 3a – 3g do SIWZ.
1.5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę robotników budowlanych wykonujących roboty związane z przygotowaniem ternu, wykonaniem nasadzeń, montażem elementów wyposażenia.
1.6. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić kadrę w odpowiedniej ilości i z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi, które pozwolą na prawidłową realizację zakresu dla poszczególnych zadań z uwzględnieniem branż objętych realizacją.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a5beff1f-0105-4c35-ac99-6820061369b2
Biuletyn 532030-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
Regon 27625548200000
Zamawiajacy adres ulica al. Zwycięstwa
Zamawiajacy adres numer domu 20
Zamawiajacy miejscowosc Sosnowiec
Zamawiajacy kod pocztowy 41-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 960 600
Zamawiajacy fax 32 296 06 05
Zamawiajacy email informatyk@um.sosnowiec.pl
Adres strony url http://www.bip.um.sosnowiec.pl/
Adres strony internetowej http://www.bip.um.sosnowiec.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.um.sosnowiec.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.um.sosnowiec.pl/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://umsosnowiec.logintrade.net/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie pisemnej w sposób opisany w Załączniku nr 11 do SIWZ. Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Urzędzie Miasta Sosnowca w Wydziale Zamówień Publicznych przy ul. I. Mościckiego 14, 41-200 Sosnowiec, piętro II, pokój 213.
Czy komunikacja elektroniczna wymaga 1
Komunikacja elektroniczna wymaga https://umsosnowiec.logintrade.net/
Nazwa nadana zamowieniu „Zagospodarowanie terenów rekreacyjno – wypoczynkowych na terenie Sosnowca”.
Numer referencyjny WZP.271.1.38.2020.MW
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 2
Maksymalna liczba czesci 3
Okreslenie przedmiotu 1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: a) dokumentacji projektowych oraz sprawowanie nadzoru autorskiego, o którym mowa w art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186, ze zmianami), b) robót budowlanych zgodnie z wykonaną dokumentacją projektową zagospodarowania terenów rekreacyjno – wypoczynkowych na terenie Sosnowca. 1.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na siedem części i obejmuje: a) Część 1 – „Rewitalizacja skweru u zbiegu ulic: Staropogońskiej, Małobądzkiej i Gospodarczej (BO20/II/7)”; b) Część 2 – „Rozbudowa oraz modernizacja placu zabaw między ul. Norwida, Rodakowskiego, Witkiewicza (BO 20/IV/1)”; c) Część 3 – „Fabryka aktywności od juniora do seniora (BO 20/V/3) – ul. Legionów”; d) Część 4 – Nowoczesny plac zabaw w "Ogrodzie zabaw dziecięcych im. Baczyńskiego w Milowicach" (BO 20/I/1); e) Część 5 – „Modernizacja placu zabaw ul. Białostocka (BO 20/VIII/4)”; f) Część 6 – „Rozbudowa obecnego skweru i montaż 10 stanowiskowej siłowni plenerowej (BO 20/X/2) – ul. Kalinowa”; g) Część 7 – „Zagospodarowanie placu przed biblioteką (BO 20/IX/2) – ul. Klonowa”. 1.3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, ale na pełen zakres danej części zamówienia. Zamówienie zostało podzielone na siedem części. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie do trzech części zamówienia. 1.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Programy Funkcjonalno-Użytkowe) stanowi Załącznik nr 3a – 3g do SIWZ. 1.5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę robotników budowlanych wykonujących roboty związane z przygotowaniem ternu, wykonaniem nasadzeń, montażem elementów wyposażenia. 1.6. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić kadrę w odpowiedniej ilości i z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi, które pozwolą na prawidłową realizację zakresu dla poszczególnych zadań z uwzględnieniem branż objętych realizacją.
Cpv glowny przedmiot 45112700-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow 1. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: - wykonanie dokumentacji projektowej – w terminie 2,5 miesiąca od daty zawarcia umowy; - wykonanie robót budowlanych – w terminie 4,5 miesiąca od daty zawarcia umowy. 2. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie na 3 części zamówienia. W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na dopuszczalną ilość części, niedopuszczalnym jest w stosunku do pozostałych części zamówienia, aby ofertę złożył inny podmiot powiązany kapitałowo lub osobowo z Wykonawcą. Zamawiający wskazuje, że brak zastosowania się przez Wykonawców na etapie postępowania do powyższych zasad skutkować będzie odrzuceniem ofert Wykonawców we wszystkich częściach, na które złożył ofertę, na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp, z powodu ich niezgodności z SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że: 1. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył roboty budowlane: a) o łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) obejmujące montaż urządzeń wyposażenia placu zabaw lub siłowni terenowej – niezależnie od ilości części, na które składa ofertę w zakresie części nr 1 do części nr 6; b) obejmujące budowę lub przebudowę chodnika lub ścieżki rowerowej lub ciągu pieszo–rowerowego o powierzchni co najmniej 400 m2 – dotyczy części nr 7. 2. skieruje do realizacji zamówienia, niezależnie od części, na którą jest składana oferta jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r., poz. 1186, ze zmianami) i Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba ta będzie pełniła funkcję Kierownika Budowy. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji kierownika budowy.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wezwie Wykonawcę, w szczególności do złożenia następujących dokumentów: 1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale IX, pkt 7.1. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w Rozdziale IX ust. 7 pkt 7.1 SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia składa dokumenty, o których mowa w Rozdziale IX pkt. 7.1. SIWZ odnośnie tego podmiotu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty, o których mowa w Rozdziale IX pkt 7.1 SIWZ należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wezwie Wykonawcę, w szczególności do złożenia następujących dokumentów: 1. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatni 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wzór wykazu robót budowlanych stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ; 2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty, o których mowa w Rozdziale IX, pkt 7.2. i pkt 7.3. SIWZ Wykonawcy składają tak, aby wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wypełniony formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. W celu dokonania oceny oferty w ramach kryterium „Długość okresu gwarancji” Wykonawca w formularzu ofertowym deklaruje długość okresu gwarancji na cały Przedmiot zamówienia, oddzielenie do każdej z części zamówienia, na którą składa swoją ofertę. 3. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 3.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ); 3.2. dokumenty, o których mowa w rozdziale VIII pkt 2) i pkt 4) SIWZ; 3.3. stosowne oryginalne lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo lub inny stosowny dokument, jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub też w przypadku, gdy umocowanie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w Rozdziale IX, pkt 3.1. SIWZ. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o których mowa w Rozdziale IX pkt. 3.1. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokument, o których mowa w Rozdziale IX ust. 6 SIWZ należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w ust. 3 pkt. 3.2, ust. 6 i 7 Rozdziału IX SIWZ dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych składane są w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii oświadczenia lub dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem. Oświadczenia, o których mowa w ust. 3 pkt. 3.1. Rozdziału IX SIWZ składane są w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego. Instrukcja przykładowego sposobu opatrzenia oferty/oświadczenia/dokumentu kwalifikowanym podpisem elektronicznym stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ. 9. Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 10. Poświadczenie za zgodność z oryginałem elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia, następuje przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego. 11. Dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. 12. Na podstawie art. 24aa ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu. 13. W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty w formie pisemnej, oświadczenia i inne dokumenty należy złożyć w sposób opisany w Załączniku nr 11 do SIWZ – „Zasady składania ofert, wniosków i innych dokumentów w tradycyjnej formie pisemnej". 14. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ i zostać sporządzona wg formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 15. Oferta musi zostać sporządzona w języku polskim w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Instrukcja przykładowego sposobu opatrzenia oferty/oświadczenia/dokumentu kwalifikowanym podpisem elektronicznym stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie pisemnej w sposób opisany w Załączniku nr 11 do SIWZ. Ofertę należy złożyć w jeden wybrany przez Wykonawcę sposób tzn. albo w formie elektronicznej albo w formie papierowej. 16. Oferta musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Wykonawcę lub osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku gdy Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają swojego pełnomocnika pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Pełnomocnictwo musi być złożone przez Wykonawcę w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby udzielającej pełnomocnictwa, a w przypadku notarialnej kopii kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza. 17. Poprawki lub zmiany w ofercie, muszą być dokonane w sposób czytelny, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Wykonawcę lub osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 18. W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010, ze zmianami), Wykonawca powinien to wyraźnie zastrzec w ofercie i odpowiednio oznaczyć zastrzeżone informacje. Wskazane jest wyodrębnienie dokumentów zawierających zastrzeżone informacje. Ponadto, zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Nie podlegają zastrzeżeniu informacje o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 19. Złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub przedłożenie oferty wariantowej skutkuje odrzuceniem wszystkich ofert Wykonawcy.20. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 20. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za otwarcie oferty przed terminem w przypadku nieprawidłowego wykorzystania Platformy do elektronicznej obsługi zamówień publicznych. 21. Zamawiający informuje, że umożliwi wgląd do jawnej części złożonych ofert w wyznaczonym przez siebie terminie, określonym w odpowiedzi na wniosek zainteresowanego. 22. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 10 % ceny oferty podanej w Formularzu Oferty, dla każdej z części zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: a) dla część 1 zamówienia – 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100); b) dla część 2 zamówienia – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100); c) dla część 3 zamówienia – 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100); d) dla część 4 zamówienia – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100); e) dla część 5 zamówienia – 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100); f) dla część 6 zamówienia – 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100); g) dla część 7 zamówienia – 2 600,00 zł (słownie: dwa tysiące sześćset złotych 00/100). W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości odpowiadającej sumie właściwej dla części, na które składa ofertę lub odrębnie dla każdej części zamówienia. 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt 1–5 ustawy Pzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gmina Sosnowiec, Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A., Nr 73 1020 2313 0000 3902 0579 4468 wpisując w tytule wpłaty: „38/2020/MW”. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie znajduje się na rachunku Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść je przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w formie oryginalnego elektronicznego dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do wystawienia dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej). Niedopuszczalne jest złożenie skanu dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 6. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokument wadialny (np. e-gwarancję bankową lub ubezpieczeniową) na adres poczty elektronicznej: wadia@um.sosnowiec.pl, w wydzielonym odrębnym pliku (np. .pdf) jako załącznik do wiadomości elektronicznej, w sposób umożliwiający Zamawiającemu dopełnienie obowiązku określonego w art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający sugeruje, aby w temacie wiadomości podać znak sprawy oraz nazwę postępowania, do którego wadium jest wnoszone. 7. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy Pzp, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie Pzp oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SIWZ. Musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 13. W przypadku, gdy dokument wadialny nie będzie tego określał w inny sposób, zwrot wadium wniesionego w formie niepieniężnej polegać będzie na przekazaniu na adres email Wykonawcy wskazany w formularzu ofertowym oświadczenia Zamawiającego o zwrocie wadium. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. W przypadku, gdy dokument wadialny nie będzie tego określał w inny sposób, zwrot wadium wniesionego w formie niepieniężnej polegać będzie na przekazaniu na adres email Wykonawcy wskazanym w formularzu ofertowym oświadczenia Zamawiającego o zwrocie wadium. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy dokument wadialny nie będzie tego określał w inny sposób, zwrot wadium wniesionego w formie niepieniężnej polegać będzie na przekazaniu na adres email Wykonawcy wskazanym w formularzu ofertowym oświadczenia Zamawiającego o zwrocie wadium. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15. Beneficjentem wniesionego wadium jest: Gmina Sosnowiec – Miasto posiadające prawa powiatu, al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza przelewem, tytuł przelewu musi pozwalać Zamawiającemu na identyfikację przedmiotowego postępowania w związku z powyższym w tytule przelewu należy wpisać: „38/2020/MW”. 16. Jeżeli Wykonawca będzie składał ofertę w formie papierowej, sposób wniesienia wadium został opisany w Załączniku nr 11 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w przypadkach określonych we wzorze umowy – Załącznik nr 8 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-05-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa „Rewitalizacja skweru u zbiegu ulic: Staropogońskiej, Małobądzkiej i Gospodarczej (BO20/II/7)”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 45112700-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: - wykonanie dokumentacji projektowej – w terminie 2,5 miesiąca od daty zawarcia umowy; - wykonanie robót budowlanych – w terminie 4,5 miesiąca od daty zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: a) dokumentacji projektowych oraz sprawowanie nadzoru autorskiego, o którym mowa w art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186, ze zmianami), b) robót budowlanych zgodnie z wykonaną dokumentacją projektową zagospodarowania terenów rekreacyjno – wypoczynkowych na terenie Sosnowca.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Rozbudowa oraz modernizacja placu zabaw między ul. Norwida, Rodakowskiego, Witkiewicza (BO 20/IV/1)”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 45111200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: - wykonanie dokumentacji projektowej – w terminie 2,5 miesiąca od daty zawarcia umowy; - wykonanie robót budowlanych – w terminie 4,5 miesiąca od daty zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: a)dokumentacji projektowych oraz sprawowanie nadzoru autorskiego, o którym mowa w art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186, ze zmianami), b)robót budowlanych zgodnie z wykonaną dokumentacją projektową zagospodarowania terenów rekreacyjno – wypoczynkowych na terenie Sosnowca.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa „Fabryka aktywności od juniora do seniora (BO 20/V/3) – ul. Legionów”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31527200-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: - wykonanie dokumentacji projektowej – w terminie 2,5 miesiąca od daty zawarcia umowy; - wykonanie robót budowlanych – w terminie 4,5 miesiąca od daty zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: a)dokumentacji projektowych oraz sprawowanie nadzoru autorskiego, o którym mowa w art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186, ze zmianami), b)robót budowlanych zgodnie z wykonaną dokumentacją projektową zagospodarowania terenów rekreacyjno – wypoczynkowych na terenie Sosnowca.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Nowoczesny plac zabaw w "Ogrodzie zabaw dziecięcych im. Baczyńskiego w Milowicach" (BO 20/I/1)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 45111200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: - wykonanie dokumentacji projektowej – w terminie 2,5 miesiąca od daty zawarcia umowy; - wykonanie robót budowlanych – w terminie 4,5 miesiąca od daty zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: a)dokumentacji projektowych oraz sprawowanie nadzoru autorskiego, o którym mowa w art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186, ze zmianami), b)robót budowlanych zgodnie z wykonaną dokumentacją projektową zagospodarowania terenów rekreacyjno – wypoczynkowych na terenie Sosnowca.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa „Modernizacja placu zabaw ul. Białostocka (BO 20/VIII/4)”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 45111200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: - wykonanie dokumentacji projektowej – w terminie 2,5 miesiąca od daty zawarcia umowy; - wykonanie robót budowlanych – w terminie 4,5 miesiąca od daty zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: a)dokumentacji projektowych oraz sprawowanie nadzoru autorskiego, o którym mowa w art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186, ze zmianami), b)robót budowlanych zgodnie z wykonaną dokumentacją projektową zagospodarowania terenów rekreacyjno – wypoczynkowych na terenie Sosnowca.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa „Rozbudowa obecnego skweru i montaż 10 stanowiskowej siłowni plenerowej (BO 20/X/2) – ul. Kalinowa”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 45111200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: - wykonanie dokumentacji projektowej – w terminie 2,5 miesiąca od daty zawarcia umowy; - wykonanie robót budowlanych – w terminie 4,5 miesiąca od daty zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: a)dokumentacji projektowych oraz sprawowanie nadzoru autorskiego, o którym mowa w art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186, ze zmianami), b)robót budowlanych zgodnie z wykonaną dokumentacją projektową zagospodarowania terenów rekreacyjno – wypoczynkowych na terenie Sosnowca.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa „Zagospodarowanie placu przed biblioteką (BO 20/IX/2) – ul. Klonowa”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 45111200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: - wykonanie dokumentacji projektowej – w terminie 2,5 miesiąca od daty zawarcia umowy; - wykonanie robót budowlanych – w terminie 4,5 miesiąca od daty zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: a)dokumentacji projektowych oraz sprawowanie nadzoru autorskiego, o którym mowa w art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186, ze zmianami), b)robót budowlanych zgodnie z wykonaną dokumentacją projektową zagospodarowania terenów rekreacyjno – wypoczynkowych na terenie Sosnowca.
  

Criterion

Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria długość okresu gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)