Wymiana systemu routingu i konsolet emisyjno- produkcyjnych oraz modernizacja zespołu rezerwowej emisji na potrzeby „Radia Koszalin” S.A. w Koszalinie

Publication date 2020-04-22
End date 2020-05-18 00:00:00
Instytucja Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Koszalinie "Radio Koszalin" S.A.
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Urządzenia głośnikowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533621-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 323424202
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest demontaż, dostawa oraz wymiana systemu routingu i konsolet emisyjno- produkcyjnych oraz modernizacja zespołu rezerwowej emisji na potrzeby „Radia Koszalin” S.A. w Koszalinie. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem, w tym parametry techniczne oraz jakościowe określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz projekt umowy (załącznik nr 8 do SIWZ), stanowiące integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2edcdff4-260e-4554-ad15-96ad602f385d
Biuletyn 533621-N-2020
Zamawiajacy nazwa Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Koszalinie "Radio Koszalin" S.A.
Regon 33026088900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 41
Zamawiajacy miejscowosc Koszalin
Zamawiajacy kod pocztowy 75-502
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 943 470 979
Zamawiajacy fax 094 345 13 31
Zamawiajacy email w.brateus@radio.koszalin.pl
Adres strony url http://prk24.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://prk24.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://prk24.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy dn. 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 2188 oraz 2018 r. poz. 1830) za pośrednictwem posłańca lub osobiście.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Koszalinie „Radio Koszalin” S.A. 75-502 Koszalin, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 41 pok. 304 (sekretariat Radia Koszalin S.A.)
Nazwa nadana zamowieniu Wymiana systemu routingu i konsolet emisyjno- produkcyjnych oraz modernizacja zespołu rezerwowej emisji na potrzeby „Radia Koszalin” S.A. w Koszalinie
Numer referencyjny RK- ZP/3/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego zamówienia jest demontaż, dostawa oraz wymiana systemu routingu i konsolet emisyjno- produkcyjnych oraz modernizacja zespołu rezerwowej emisji na potrzeby „Radia Koszalin” S.A. w Koszalinie. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem, w tym parametry techniczne oraz jakościowe określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz projekt umowy (załącznik nr 8 do SIWZ), stanowiące integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 32342420-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 238
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy- w tym okresie – co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie wraz z montażem konsolet emisyjno- produkcyjnych i routerów o wartości brutto co najmniej 600.000,00 zł oraz załączy dowody, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przez jedno zamówienie Zamawiający rozumie usługę wykonaną na podstawie jednej umowy/kontraktu. W przypadku dostaw, które są w trakcie realizacji, Wykonawca musi wykazać, że na dzień składania ofert, łączna wartość wykonanych częściowo w ramach jednej umowy dostaw wynosi minimum 600.000,00 złotych brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących dokumentów: (1) Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (2) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; (3) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; (4) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; (5) Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (według wzoru określonego w Załączniku nr 7 do SIWZ). (6) Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (według wzoru określonego w Załączniku nr 7 do SIWZ). (7) Oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy (według wzoru określonego w Załączniku nr 7 do SIWZ). (8) Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy (według wzoru określonego w Załączniku nr 7 do SIWZ). (9) Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) (według wzoru określonego w Załączniku nr 7 do SIWZ).
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu- wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Kompletna oferta musi zawierać: 1) wypełniony formularz oferty - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 2)w przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba (y) inna (e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania. 3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 4) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ), 5) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załączniki nr 4 do SIWZ), 6) opisy techniczne, karty katalogowe lub inne dokumenty, które potwierdzą, że oferowane urządzenia wskazane przez Wykonawcę w Formularzu oferty pkt 4, spełniają wymagania w zakresie parametrów technicznych, opisanych przez Zamawiającego Załączniku nr 1 do SIWZ- Opis Przedmiotu Zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wyznacza wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium musi zostać wniesione przed terminem składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 uPzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek nr 49 1240 3653 1111 0000 4188 3035 z adnotacją „WADIUM – Wymiana systemu routingu i konsolet emisyjno- produkcyjnych oraz modernizacja zespołu rezerwowej emisji na potrzeby „Radia Koszalin” S.A. w Koszalinie”- nr postępowania RK- ZP/3/20. 4. Brak wadium na wskazanym koncie do dnia i godziny składania ofert skutkuje odrzuceniem oferty. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądzu, należy złożyć w formie oryginału w oddzielnej kopercie opisanej następująco: „WADIUM – Wymiana systemu routingu i konsolet emisyjno- produkcyjnych oraz modernizacja zespołu rezerwowej emisji na potrzeby „Radia Koszalin” S.A. w Koszalinie.- nr postępowania RK- ZP/3/20” w Sekretariacie Zamawiającego, za pokwitowaniem stron, od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godzinach 08.00 – 11.00 lub 13:00 – 14:00. 6. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w formie gwarancji/poręczenia sporządzonego w postaci elektronicznej (np. zaopatrzonego w kwalifikowany podpis elektroniczny pracownika instytucji udzielającej poręczenia lub gwarancji, upoważnionego do sporządzenia i wydania dokumentu) zapewniającej spełnienie wymogu złożenia dokumentu w oryginale. Wadium w niniejszej formie składane jest poprzez przesłanie na adres poczty elektronicznej wskazany w rozdziale IX pkt 6 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert. 7.Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 8.Wadium zostanie zatrzymane w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 uPzp oraz zwrócone w przypadkach określonych w art. 46 ust 1 ÷ 4 uPzp. 9.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z treścią art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian w treści umowy, w zakresie określonym w projekcie umowy. Sposób i warunki dokonania zmian, o których mowa określa Załącznik nr 8 do SIWZ- Projekt umowy. Każda zmiana umowy musi być dokonana na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności oraz wymaga zgody drugiej strony.
IV 4 4 data 2020-05-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin realizacji zamówienia
Znaczenie 10,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 70,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)