GuidZP400 |
2edcdff4-260e-4554-ad15-96ad602f385d
|
Biuletyn |
533621-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Koszalinie "Radio Koszalin" S.A.
|
Regon |
33026088900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
41
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Koszalin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
75-502
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
943 470 979
|
Zamawiajacy fax |
094 345 13 31
|
Zamawiajacy email |
w.brateus@radio.koszalin.pl
|
Adres strony url |
http://prk24.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://prk24.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://prk24.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy dn. 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 2188 oraz 2018 r. poz. 1830) za pośrednictwem posłańca lub osobiście.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Koszalinie „Radio Koszalin” S.A. 75-502 Koszalin, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 41 pok. 304 (sekretariat Radia Koszalin S.A.)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wymiana systemu routingu i konsolet emisyjno- produkcyjnych oraz modernizacja zespołu rezerwowej emisji na potrzeby „Radia Koszalin” S.A. w Koszalinie
|
Numer referencyjny |
RK- ZP/3/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest demontaż, dostawa oraz wymiana systemu routingu i konsolet emisyjno- produkcyjnych oraz modernizacja zespołu rezerwowej emisji na potrzeby „Radia Koszalin” S.A. w Koszalinie. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem, w tym parametry techniczne oraz jakościowe określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz projekt umowy (załącznik nr 8 do SIWZ), stanowiące integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
32342420-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
238
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy- w tym okresie – co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie wraz z montażem konsolet emisyjno- produkcyjnych i routerów o wartości brutto co najmniej 600.000,00 zł oraz załączy dowody, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Przez jedno zamówienie Zamawiający rozumie usługę wykonaną na podstawie jednej umowy/kontraktu.
W przypadku dostaw, które są w trakcie realizacji, Wykonawca musi wykazać, że na dzień składania ofert, łączna wartość wykonanych częściowo w ramach jednej umowy dostaw wynosi minimum 600.000,00 złotych brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących dokumentów: (1) Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
(2) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
(3) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
(4) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
(5) Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (według wzoru określonego w Załączniku nr 7 do SIWZ).
(6) Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (według wzoru określonego w Załączniku nr 7 do SIWZ).
(7) Oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy (według wzoru określonego w Załączniku nr 7 do SIWZ).
(8) Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy (według wzoru określonego w Załączniku nr 7 do SIWZ).
(9) Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) (według wzoru określonego w Załączniku nr 7 do SIWZ).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu- wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Kompletna oferta musi zawierać: 1) wypełniony formularz oferty - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 2)w przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba (y) inna (e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania. 3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 4) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ), 5) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załączniki nr 4 do SIWZ), 6) opisy techniczne, karty katalogowe lub inne dokumenty, które potwierdzą, że oferowane urządzenia wskazane przez Wykonawcę w Formularzu oferty pkt 4, spełniają wymagania w zakresie parametrów technicznych, opisanych przez Zamawiającego Załączniku nr 1 do SIWZ- Opis Przedmiotu Zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wyznacza wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
2. Wadium musi zostać wniesione przed terminem składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 uPzp.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek nr 49 1240 3653 1111 0000 4188 3035 z adnotacją „WADIUM – Wymiana systemu routingu i konsolet emisyjno- produkcyjnych oraz modernizacja zespołu rezerwowej emisji na potrzeby „Radia Koszalin” S.A. w Koszalinie”- nr postępowania RK- ZP/3/20.
4. Brak wadium na wskazanym koncie do dnia i godziny składania ofert skutkuje odrzuceniem oferty.
5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądzu, należy złożyć w formie oryginału w oddzielnej kopercie opisanej następująco: „WADIUM – Wymiana systemu routingu i konsolet emisyjno- produkcyjnych oraz modernizacja zespołu rezerwowej emisji na potrzeby „Radia Koszalin” S.A. w Koszalinie.- nr postępowania RK- ZP/3/20” w Sekretariacie Zamawiającego, za pokwitowaniem stron, od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godzinach 08.00 – 11.00 lub 13:00 – 14:00.
6. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w formie gwarancji/poręczenia sporządzonego w postaci elektronicznej (np. zaopatrzonego w kwalifikowany podpis elektroniczny pracownika instytucji udzielającej poręczenia lub gwarancji, upoważnionego do sporządzenia i wydania dokumentu) zapewniającej spełnienie wymogu złożenia dokumentu w oryginale. Wadium w niniejszej formie składane jest poprzez przesłanie na adres poczty elektronicznej wskazany w rozdziale IX pkt 6 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert.
7.Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert.
8.Wadium zostanie zatrzymane w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 uPzp oraz zwrócone w przypadkach określonych w art. 46 ust 1 ÷ 4 uPzp.
9.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z treścią art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian w treści umowy, w zakresie określonym w projekcie umowy. Sposób i warunki dokonania zmian, o których mowa określa Załącznik nr 8 do SIWZ- Projekt umowy. Każda zmiana umowy musi być dokonana na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności oraz wymaga zgody drugiej strony.
|
IV 4 4 data |
2020-05-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
pl
|
IV 4 5 okres |
30
|