| GuidZP400 |
809f5640-cba6-4a13-830d-dcb14353bd6e
|
| Biuletyn |
533388-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Komenda Portu Wojennego
|
| Regon |
81114359400000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Steyera
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
28
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Świnoujście
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
72-600
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
261-242581
|
| Zamawiajacy fax |
261-242309
|
| Zamawiajacy email |
kpw.zp@ron.mil.pl
|
| Adres strony url |
https://www.kpwswinoujscie.wp.mil.pl
|
| Adres strony internetowej |
https://platformazakupowa.pl/pn/kpws_wp
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
OBRONA NARODOWA
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/pn/kpws_wp
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/kpws_wp
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA LIN, SZNURÓW, FARB ORAZ WYROBÓW LAKIERNICZYCH PRZEZNACZONYCH NA OKRĘTY MW RP - Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
|
| Numer referencyjny |
06/KPW/TO/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są: dostawy lin, sznurów, farb oraz wyrobów lakierniczych przeznaczonych na okręty MW RP z podziałem na części: Część nr 1 - dostawa lin i sznurów okrętowych przeznaczonych na jednostki pływające; część nr 2 - dostawa farb i wyrobów lakierniczych przeznaczonych na jednostki pływające. Asortyment i ilości poszczególnych towarów zawiera formularz cenowy stanowiący odpowiednio załącznik nr 2 do SIWZ dla części nr 1 oraz załącznik nr 3 do SIWZ dla części nr 2.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39541110-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, KONSORCJUM – w/w dokument składa każdy z członków; zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, KONSORCJUM – w/w dokument składa każdy z członków.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Certyfikatu producenta dla każdego produktu z CZĘŚCI I, KONSORCJUM – ww. dokument składa co najmniej jeden z członków; uznania Towarzystwa Klasyfikacyjnego dla każdego produktu z CZĘŚCI I, jeżeli ze względu na małą średnicę liny taki Certyfikat Towarzystwa Klasyfikacyjnego nie został wystawiony, to wymaga się atestów zakładowych, KONSORCJUM – w/w dokument składa co najmniej jeden z członków.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Pozostałe dokumenty składające się na ofertę: a) wypełniony Formularz ofertowy o treści zgodnej ze wzorem określonym wg załącznika nr 1 do SIWZ; b) wypełniony Formularz cenowy o treści zgodnej ze wzorem określonym wg załączników nr 2 - 3 do SIWZ; c) pełnomocnictwo (jeżeli takie występuje).
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba ze zachodzi co najmniej jedna z okoliczności określonych w art.144 ustawy Pzp oraz w n/w przypadkach: 1. zmiana asortymentu objętego przedmiotem zamówienia na inny asortyment w niej przewidziany z zastrzeżeniem, że nie może ulec zmianie wartość całej umowy; zmiana może dotyczyć rodzaju asortymentu, a także jego ilości; 2. wydłużenia terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; 3. zmiany osób reprezentujących Zamawiającego i Wykonawcę z przyczyn losowych; 4. zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), zmiana podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy, w wypadku kiedy Wykonawca określi go, co do tożsamości w ofercie; 5. zmniejszenia ilości i wartości dostawy w stosunku do ilości i wartości przyjętych w umowie maksymalnie do 20%; 6. zmiany ceny umownej, tylko i wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, obowiązująca od terminu wprowadzenia w życie tych zmian.
|
| IV 4 4 data |
2020-05-05T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:30
|
| IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 4 17 |
1
|
| IV 6 6 |
Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu opłaconej polisy OC o wartości nie mniejszej niż równowartość umowy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Polisa będzie stanowiła załącznik do umowy. Wyłoniony Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu wraz z asortymentem objętym przedmiotem zamówienia aktualnych kart charakterystyki dla poszczególnego asortymentu wskazanego w Formularzu cenowym odpowiedni dla Części nr 1 i 2 stanowiącym załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 2 % ceny ofertowej (brutto) - dla każdej części z osobna. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w formie pieniężnej powinno zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 68 1010 1599 0022 1913 9120 0000 (z dopiskiem sprawa nr 06/KPW/TO/2020).
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Część nr 1 - dostawa lin i sznurów okrętowych przeznaczonych na jednostki pływające.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39541110-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
40
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia dla tej części wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: certyfikatu producenta dla każdego produktu z CZĘŚCI I,
KONSORCJUM – ww. dokument składa co najmniej jeden z członków; uznania Towarzystwa Klasyfikacyjnego dla każdego produktu z CZĘŚCI I, jeżeli ze względu na małą średnicę liny taki Certyfikat Towarzystwa Klasyfikacyjnego nie został wystawiony, to wymaga się atestów zakładowych, KONSORCJUM – w/w dokument składa co najmniej jeden z członków.
|
| Zalacznik krotki opis |
Część nr 1 - dostawa lin i sznurów okrętowych przeznaczonych na jednostki pływające. Asortyment i ilości poszczególnych towarów zawiera formularz cenowy stanowiący odpowiednio załącznik nr 2 do SIWZ dla części nr 1.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Część nr 2 - dostawa farb i wyrobów lakierniczych przeznaczonych na jednostki pływające.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44800000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
40
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Wyłoniony Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu wraz z asortymentem objętym przedmiotem zamówienia aktualnych kart charakterystyki dla poszczególnego asortymentu wskazanego w Formularzu cenowym odpowiedni dla Części nr 1 i 2 stanowiącym załącznik nr 2 i 3 do SIWZ.
|
| Zalacznik krotki opis |
Część nr 2 – dostawa farb i wyrobów lakierniczych przeznaczonych na jednostki pływające. Asortyment i ilości poszczególnych towarów zawiera formularz cenowy stanowiący odpowiednio załącznik nr 3 do SIWZ dla części nr 2.
|
| | |