DOSTAWA LIN, SZNURÓW, FARB ORAZ WYROBÓW LAKIERNICZYCH PRZEZNACZONYCH NA OKRĘTY MW RP - Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI

Data publikacji 2020-04-22
Data zakończenia 2020-05-05 00:00:00
Instytucja Komenda Portu Wojennego
Miejscowość Świnoujście
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Powróz, lina, szpagat i siatka,
  • Farby, lakiery i mastyksy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533388-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 395411100, 448000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są: dostawy lin, sznurów, farb oraz wyrobów lakierniczych przeznaczonych na okręty MW RP z podziałem na części: Część nr 1 - dostawa lin i sznurów okrętowych przeznaczonych na jednostki pływające; część nr 2 - dostawa farb i wyrobów lakierniczych przeznaczonych na jednostki pływające. Asortyment i ilości poszczególnych towarów zawiera formularz cenowy stanowiący odpowiednio załącznik nr 2 do SIWZ dla części nr 1 oraz załącznik nr 3 do SIWZ dla części nr 2.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 809f5640-cba6-4a13-830d-dcb14353bd6e
Biuletyn 533388-N-2020
Zamawiajacy nazwa Komenda Portu Wojennego
Regon 81114359400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Steyera
Zamawiajacy adres numer domu 28
Zamawiajacy miejscowosc Świnoujście
Zamawiajacy kod pocztowy 72-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 261-242581
Zamawiajacy fax 261-242309
Zamawiajacy email kpw.zp@ron.mil.pl
Adres strony url https://www.kpwswinoujscie.wp.mil.pl
Adres strony internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/kpws_wp
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny OBRONA NARODOWA
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/kpws_wp
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/kpws_wp
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA LIN, SZNURÓW, FARB ORAZ WYROBÓW LAKIERNICZYCH PRZEZNACZONYCH NA OKRĘTY MW RP - Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
Numer referencyjny 06/KPW/TO/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są: dostawy lin, sznurów, farb oraz wyrobów lakierniczych przeznaczonych na okręty MW RP z podziałem na części: Część nr 1 - dostawa lin i sznurów okrętowych przeznaczonych na jednostki pływające; część nr 2 - dostawa farb i wyrobów lakierniczych przeznaczonych na jednostki pływające. Asortyment i ilości poszczególnych towarów zawiera formularz cenowy stanowiący odpowiednio załącznik nr 2 do SIWZ dla części nr 1 oraz załącznik nr 3 do SIWZ dla części nr 2.
Cpv glowny przedmiot 39541110-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, KONSORCJUM – w/w dokument składa każdy z członków; zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, KONSORCJUM – w/w dokument składa każdy z członków.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Certyfikatu producenta dla każdego produktu z CZĘŚCI I, KONSORCJUM – ww. dokument składa co najmniej jeden z członków; uznania Towarzystwa Klasyfikacyjnego dla każdego produktu z CZĘŚCI I, jeżeli ze względu na małą średnicę liny taki Certyfikat Towarzystwa Klasyfikacyjnego nie został wystawiony, to wymaga się atestów zakładowych, KONSORCJUM – w/w dokument składa co najmniej jeden z członków.
Inne dokumenty niewymienione Pozostałe dokumenty składające się na ofertę: a) wypełniony Formularz ofertowy o treści zgodnej ze wzorem określonym wg załącznika nr 1 do SIWZ; b) wypełniony Formularz cenowy o treści zgodnej ze wzorem określonym wg załączników nr 2 - 3 do SIWZ; c) pełnomocnictwo (jeżeli takie występuje).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy tekst Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba ze zachodzi co najmniej jedna z okoliczności określonych w art.144 ustawy Pzp oraz w n/w przypadkach: 1. zmiana asortymentu objętego przedmiotem zamówienia na inny asortyment w niej przewidziany z zastrzeżeniem, że nie może ulec zmianie wartość całej umowy; zmiana może dotyczyć rodzaju asortymentu, a także jego ilości; 2. wydłużenia terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; 3. zmiany osób reprezentujących Zamawiającego i Wykonawcę z przyczyn losowych; 4. zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), zmiana podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy, w wypadku kiedy Wykonawca określi go, co do tożsamości w ofercie; 5. zmniejszenia ilości i wartości dostawy w stosunku do ilości i wartości przyjętych w umowie maksymalnie do 20%; 6. zmiany ceny umownej, tylko i wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, obowiązująca od terminu wprowadzenia w życie tych zmian.
IV 4 4 data 2020-05-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu opłaconej polisy OC o wartości nie mniejszej niż równowartość umowy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Polisa będzie stanowiła załącznik do umowy. Wyłoniony Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu wraz z asortymentem objętym przedmiotem zamówienia aktualnych kart charakterystyki dla poszczególnego asortymentu wskazanego w Formularzu cenowym odpowiedni dla Części nr 1 i 2 stanowiącym załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 2 % ceny ofertowej (brutto) - dla każdej części z osobna. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w formie pieniężnej powinno zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 68 1010 1599 0022 1913 9120 0000 (z dopiskiem sprawa nr 06/KPW/TO/2020).

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część nr 1 - dostawa lin i sznurów okrętowych przeznaczonych na jednostki pływające.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39541110-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający przed udzieleniem zamówienia dla tej części wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: certyfikatu producenta dla każdego produktu z CZĘŚCI I, KONSORCJUM – ww. dokument składa co najmniej jeden z członków; uznania Towarzystwa Klasyfikacyjnego dla każdego produktu z CZĘŚCI I, jeżeli ze względu na małą średnicę liny taki Certyfikat Towarzystwa Klasyfikacyjnego nie został wystawiony, to wymaga się atestów zakładowych, KONSORCJUM – w/w dokument składa co najmniej jeden z członków.
Zalacznik krotki opis Część nr 1 - dostawa lin i sznurów okrętowych przeznaczonych na jednostki pływające. Asortyment i ilości poszczególnych towarów zawiera formularz cenowy stanowiący odpowiednio załącznik nr 2 do SIWZ dla części nr 1.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część nr 2 - dostawa farb i wyrobów lakierniczych przeznaczonych na jednostki pływające.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44800000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik informacje dodatkowe Wyłoniony Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu wraz z asortymentem objętym przedmiotem zamówienia aktualnych kart charakterystyki dla poszczególnego asortymentu wskazanego w Formularzu cenowym odpowiedni dla Części nr 1 i 2 stanowiącym załącznik nr 2 i 3 do SIWZ.
Zalacznik krotki opis Część nr 2 – dostawa farb i wyrobów lakierniczych przeznaczonych na jednostki pływające. Asortyment i ilości poszczególnych towarów zawiera formularz cenowy stanowiący odpowiednio załącznik nr 3 do SIWZ dla części nr 2.
  

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Znaczenie 20,00
  
Kryteria OKRES UDZIELONEJ GWARANCJI
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)