GuidZP400 |
e0845184-5a23-4a1c-9ce0-2d7e235886d0
|
Biuletyn |
534211-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Sąd Okręgowy w Gdańsku-Oddział Gospodarczy
|
Regon |
32178000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowe Ogrody
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80-803
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
583 213 130
|
Zamawiajacy fax |
583 213 133
|
Zamawiajacy email |
oddzialgospodarczy@gdansk.so.gov.pl
|
Adres strony url |
www.gdansk.so.gov.pl
|
Adres strony internetowej |
https://ezamowienia.ms.gov.pl/csz
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Sąd powszechny
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna, złożenie w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywną dostawę tonerów i materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów na potrzeby Sądu Okręgowego w Gdańsku
|
Numer referencyjny |
G 2310-2/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tonerów i materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów na potrzeby Sądu Okręgowego w Gdańsku
|
Cpv glowny przedmiot |
30192113-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat należycie wykonywał, bądź wykonuje dostawy tonerów i materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie za łączną kwotę co najmniej 500 000 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych, wartość brutto wykonanych dostaw). W przypadku wykonawców występujących wspólnie powyższy warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy łącznie. Wykonawca może polegać na zasobach innych podmiotów na warunkach wskazanych w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu, za pośrednictwem Platformy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp
|
Zakresie warunkow udzialu |
Na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 pkt.1 ustawy PZP w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykazu dostaw (załącznik nr 5 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania o podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby w przypadku powołania na zasoby innego podmiotu
2. Pełnomocnictwo potwierdzające umocowanie osoby podpisującej ofertę
3. Dokument wadium - w przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Każdy Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest zabezpieczyć ja kwotą wadium w wysokości:
14 500,- złotych
1. Przepisy ustawy Pzp dot. wadium stosuje się odpowiednio.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Szczególowe informacje wskazuje ustawa Prawo zamówień publicznych oraz SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności poprzez sporządzenie i podpisanie przez obie strony aneksu do umowy, z zastrzeżeniem odmiennych postanowień umowy.
2. Zmiana umowy jest dopuszczalna w przypadkach i na zasadach, o których mowa w art. 144 ust. 1-1e ustawy PZP oraz w innych przypadkach przewidzianych niniejszą umową.
3. Wykonawca, który uważa się za uprawnionego do wystąpienia z żądaniem zmiany umowy w związku z wystąpieniem okoliczności, o których mowa w niniejszym paragrafie oraz ustawie PZP, zobowiązany jest złożyć pisemny wniosek o zmianę umowy. Wniosek Wykonawcy, o którym mowa wyżej winien zawierać przywołanie podstawy prawnej żądania Wykonawcy z przywołaniem właściwych postanowień Umowy i/lub przepisów ustawy PZP oraz zawierać uzasadnienie wniosku w oparciu o te podstawy. We wniosku Wykonawca winien precyzyjnie określić, w jakim zakresie domaga się zmiany Umowy, przedstawiając w tym zakresie stosowne kalkulacje i obliczenia, jeśli ich wykonanie jest niezbędne do należytej oceny wniosku Wykonawcy przez Zamawiającego.
4. Niezależnie od postanowień powyższych strony przewidują, iż umowa może ulec zmianie w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług,
o ile zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
5. W przypadku zmiany stawki podatku VAT przyjętej przez Wykonawcę w ofercie w toku realizacji umowy, wynagrodzenie Wykonawcy netto pozostaje bez zmian, a strony wprowadzą do umowy zmienioną stawkę podatku VAT i nową wartość brutto umowy
|
IV 4 4 data |
2020-05-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
dot.: II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Zamawiający umożliwia składanie ofert w formie pisemnej na adres wskazany w SIWZ lub w formie elektronicznej przy pomocy platformy wskazanej w siwz i niniejszym ogłoszeniu.
|