Sukcesywną dostawę tonerów i materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów na potrzeby Sądu Okręgowego w Gdańsku

Data publikacji 2020-04-24
Data zakończenia 2020-05-14 00:00:00
Instytucja Sąd Okręgowy w Gdańsku-Oddział Gospodarczy
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534211-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301921136
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tonerów i materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów na potrzeby Sądu Okręgowego w Gdańsku

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e0845184-5a23-4a1c-9ce0-2d7e235886d0
Biuletyn 534211-N-2020
Zamawiajacy nazwa Sąd Okręgowy w Gdańsku-Oddział Gospodarczy
Regon 32178000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowe Ogrody
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-803
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 583 213 130
Zamawiajacy fax 583 213 133
Zamawiajacy email oddzialgospodarczy@gdansk.so.gov.pl
Adres strony url www.gdansk.so.gov.pl
Adres strony internetowej https://ezamowienia.ms.gov.pl/csz
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Sąd powszechny
Dostep dokumentow zamowienia https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna, złożenie w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywną dostawę tonerów i materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów na potrzeby Sądu Okręgowego w Gdańsku
Numer referencyjny G 2310-2/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tonerów i materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów na potrzeby Sądu Okręgowego w Gdańsku
Cpv glowny przedmiot 30192113-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat należycie wykonywał, bądź wykonuje dostawy tonerów i materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie za łączną kwotę co najmniej 500 000 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych, wartość brutto wykonanych dostaw). W przypadku wykonawców występujących wspólnie powyższy warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy łącznie. Wykonawca może polegać na zasobach innych podmiotów na warunkach wskazanych w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu, za pośrednictwem Platformy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp
Zakresie warunkow udzialu Na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 pkt.1 ustawy PZP w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykazu dostaw (załącznik nr 5 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania o podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Inne dokumenty niewymienione 1. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby w przypadku powołania na zasoby innego podmiotu 2. Pełnomocnictwo potwierdzające umocowanie osoby podpisującej ofertę 3. Dokument wadium - w przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna
Czy wadium 1
Wadium Każdy Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest zabezpieczyć ja kwotą wadium w wysokości: 14 500,- złotych 1. Przepisy ustawy Pzp dot. wadium stosuje się odpowiednio. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Szczególowe informacje wskazuje ustawa Prawo zamówień publicznych oraz SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności poprzez sporządzenie i podpisanie przez obie strony aneksu do umowy, z zastrzeżeniem odmiennych postanowień umowy. 2. Zmiana umowy jest dopuszczalna w przypadkach i na zasadach, o których mowa w art. 144 ust. 1-1e ustawy PZP oraz w innych przypadkach przewidzianych niniejszą umową. 3. Wykonawca, który uważa się za uprawnionego do wystąpienia z żądaniem zmiany umowy w związku z wystąpieniem okoliczności, o których mowa w niniejszym paragrafie oraz ustawie PZP, zobowiązany jest złożyć pisemny wniosek o zmianę umowy. Wniosek Wykonawcy, o którym mowa wyżej winien zawierać przywołanie podstawy prawnej żądania Wykonawcy z przywołaniem właściwych postanowień Umowy i/lub przepisów ustawy PZP oraz zawierać uzasadnienie wniosku w oparciu o te podstawy. We wniosku Wykonawca winien precyzyjnie określić, w jakim zakresie domaga się zmiany Umowy, przedstawiając w tym zakresie stosowne kalkulacje i obliczenia, jeśli ich wykonanie jest niezbędne do należytej oceny wniosku Wykonawcy przez Zamawiającego. 4. Niezależnie od postanowień powyższych strony przewidują, iż umowa może ulec zmianie w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, o ile zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 5. W przypadku zmiany stawki podatku VAT przyjętej przez Wykonawcę w ofercie w toku realizacji umowy, wynagrodzenie Wykonawcy netto pozostaje bez zmian, a strony wprowadzą do umowy zmienioną stawkę podatku VAT i nową wartość brutto umowy
IV 4 4 data 2020-05-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 dot.: II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Zamawiający umożliwia składanie ofert w formie pisemnej na adres wskazany w SIWZ lub w formie elektronicznej przy pomocy platformy wskazanej w siwz i niniejszym ogłoszeniu.

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)