DOSTAWA – WYROBY OPATRUNKOWE I PRODUKTY DO DEZYNFEKCJI

Publication date 2020-04-27
End date 2020-05-07 00:00:00
Instytucja Szpital w Szczecinku sp. z o.o.
Miejscowość Szczecinek
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533463-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331411001, 336316008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów opatrunkowych i produktów do dezynfekcji.
Przedmiot zamówienia został opisany i wyszczególniony w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy) i podzielony na części - pakiety od nr 1 do nr 13 w celu ułatwienia sporządzenia oferty przez Wykonawców. Wykonawca powinien przedłożyć ofertę zgodnie z formularzem ofertowym - Załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 78f5c3a5-df30-4634-9293-c766a6e971f7
Biuletyn 533463-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital w Szczecinku sp. z o.o.
Regon 32052419000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 38
Zamawiajacy miejscowosc Szczecinek
Zamawiajacy kod pocztowy 78-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 094 3726720, 3726721
Zamawiajacy fax 094 3726729, 3730886
Zamawiajacy email przetargi@szpital.szczecinek.pl
Adres strony url www.szpital.szczecinek.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.szczecinek.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.szczecinek.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne www.miniportal.uzp.gov.pl
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA – WYROBY OPATRUNKOWE I PRODUKTY DO DEZYNFEKCJI
Numer referencyjny 02/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów opatrunkowych i produktów do dezynfekcji. Przedmiot zamówienia został opisany i wyszczególniony w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy) i podzielony na części - pakiety od nr 1 do nr 13 w celu ułatwienia sporządzenia oferty przez Wykonawców. Wykonawca powinien przedłożyć ofertę zgodnie z formularzem ofertowym - Załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej (pkt. 2) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy, lub miejsce zamieszkania tej osoby, z odpowiednim zachowaniem terminów ich wystawienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Przedmiot dostawy musi być dopuszczony do obrotu i używania (dotyczy wyrobów medycznych) zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 107 poz. 679). Przedmiot dostawy, który nie jest wyrobem medycznym musi posiadać atesty i certyfikaty dopuszczające go do obrotu na terenie RP, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dla danego rodzaju asortymentu, w szczególności: a) preparaty do narzędzi – wpis do rejestru wyrobów medycznych lub deklaracja zgodności z dyrektywą 93/42/EWG o wyrobach medycznych; b) preparaty do dezynfekcji skóry pacjentów, ran i błon śluzowych – decyzja Ministra Zdrowia – pozwolenie na obrót produktem leczniczym; c) preparaty do dezynfekcji rąk – decyzja Ministra Zdrowia o wpisie do rejestru produktów biobójczych; d) antyseptyki o podwójnym zastosowaniu – na skórę pacjenta i do dezynfekcji rąk – decyzja Ministra Zdrowia – pozwolenie na obrót produktem leczniczym; e) świadectwa dopuszczające dany produkt do obrotu zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. – Prawo Farmaceutyczne (dla produktów leczniczych), z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (dla wyrobów medycznych), z ustawą z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych ( dla produktów zakwalifikowanych jako produkty biobójcze), w odniesieniu do środków zakwalifikowanych jako kosmetyki – potwierdzenie zgłoszenia w portalu Notyfikacji Produktów Kosmetycznych.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie i na następujących warunkach: a) zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zapisów zawartych w § 1 w następującym zakresie „Zamawiający ze względu na okoliczności, których nie mógł przewidzieć, tj. ze względu na konieczność przeprowadzenia procedur nie ujętych w harmonogramie planowanych procedur medycznych, może dokonać zamówienia dodatkowego asortymentu nie ujętego w Załączniku nr 2 Pakiet nr …… w drodze każdorazowego aneksu do niniejszej umowy. Zamówienia te realizowane będą w cenach określonych w Załączniku nr 2, Pakiet nr ….. do umowy” b) obniżenie cen jednostkowych poszczególnych towarów w przypadku obniżki cen, promocji, upustów itp.; c) zmiany obowiązującej stawki VAT, o procent +/- zmienionej stawki podatku, e) zakończenia lub wstrzymania produkcji, lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia, o czym Wykonawca mógł nie wiedzieć w chwili zawarcia umowy, dopuszcza się zmianę na nowy produkt tzw. „zamiennik” pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego, po cenie jednostkowej nie wyższej niż zaoferowanej w ofercie, d) zmiany nazwy, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, e) przedłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wyczerpania całości zamówienia do czasu wykorzystania całości zamówienia, f) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, g) w zakresie zwiększenia lub zmniejszenia asortymentu poszczególnych towarów wskazanych w umowie w formularzu asortymentowo-cenowym, jeżeli nie spowoduje to przekroczenia wartości brutto umowy, h) w zakresie zmiany/zastąpienia przedmiotu umowy w części lub całości produktem o lepszych parametrach, przy zachowaniu ceny oferowanego przedmiotu zamówienia. Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody obydwu stron.
IV 4 4 data 2020-05-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1. Opatrunki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 1. Opatrunki 55 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2. Opatrunki specjalistyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 2. Opatrunki specjalistyczne 24 pozycje
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3. Opatrunki specjalistyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 3. Opatrunki specjalistyczne 21 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4. Opatrunki specjalistyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 4. Opatrunki specjalistyczne 4 pozycje
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5. Kompresy gazowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 5. Kompresy gazowe 13 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6. Terapia podciśnieniowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 6. Terapia podciśnieniowa 16 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7. Paski do zamykania brzegów ran
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 7. Paski do zamykania brzegów ran 3 pozycje
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8. Środki do dezynfekcji i mycia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 8. Środki do dezynfekcji i mycia 21 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9 Środki do dezynfekcji i mycia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 9 Środki do dezynfekcji i mycia 9 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10. Płyn do dezynfekcji rąk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 10. Płyn do dezynfekcji rąk 3 pozycje
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11. Preparat do dezynfekcji metodą zamgławiania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 11. Preparat do dezynfekcji metodą zamgławiania 1 pozycja
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet nr 12. Dezynfekcja i mycie narzędzi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 12. Dezynfekcja i mycie narzędzi 8 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet nr 13. Płyny i żel do dezynfekcji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 13. Płyny i żel do dezynfekcji 4 pozycje
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet nr 14. Kompresy włókninowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 14. Kompresy włókninowe - 12 pozycji
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówienia - dostawy towaru
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)