GuidZP400 |
78f5c3a5-df30-4634-9293-c766a6e971f7
|
Biuletyn |
533463-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital w Szczecinku sp. z o.o.
|
Regon |
32052419000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kościuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
38
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecinek
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
78-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
094 3726720, 3726721
|
Zamawiajacy fax |
094 3726729, 3730886
|
Zamawiajacy email |
przetargi@szpital.szczecinek.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.szczecinek.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.szczecinek.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.szczecinek.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
www.miniportal.uzp.gov.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA – WYROBY OPATRUNKOWE I PRODUKTY DO DEZYNFEKCJI
|
Numer referencyjny |
02/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów opatrunkowych i produktów do dezynfekcji.
Przedmiot zamówienia został opisany i wyszczególniony w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy) i podzielony na części - pakiety od nr 1 do nr 13 w celu ułatwienia sporządzenia oferty przez Wykonawców. Wykonawca powinien przedłożyć ofertę zgodnie z formularzem ofertowym - Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej:
a) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru inny
równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju,
w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma
osoba, której dotyczy informacja albo dokument w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,
14 i 21 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce
zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa
powyżej (pkt. 2) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie
Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub
oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed
organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy, lub miejsce
zamieszkania tej osoby, z odpowiednim zachowaniem terminów ich wystawienia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Przedmiot dostawy musi być dopuszczony do obrotu i używania (dotyczy wyrobów medycznych) zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 107 poz. 679). Przedmiot dostawy, który nie jest wyrobem medycznym musi posiadać atesty i certyfikaty dopuszczające go do obrotu na terenie RP, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dla danego rodzaju asortymentu, w szczególności:
a) preparaty do narzędzi – wpis do rejestru wyrobów medycznych lub deklaracja zgodności z dyrektywą 93/42/EWG o wyrobach medycznych;
b) preparaty do dezynfekcji skóry pacjentów, ran i błon śluzowych – decyzja Ministra Zdrowia – pozwolenie na obrót produktem leczniczym;
c) preparaty do dezynfekcji rąk – decyzja Ministra Zdrowia o wpisie do rejestru produktów biobójczych;
d) antyseptyki o podwójnym zastosowaniu – na skórę pacjenta i do dezynfekcji rąk – decyzja Ministra Zdrowia – pozwolenie na obrót produktem leczniczym;
e) świadectwa dopuszczające dany produkt do obrotu zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. – Prawo Farmaceutyczne (dla produktów leczniczych), z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (dla wyrobów medycznych), z ustawą z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych ( dla produktów zakwalifikowanych jako produkty biobójcze), w odniesieniu do środków zakwalifikowanych jako kosmetyki – potwierdzenie zgłoszenia w portalu Notyfikacji Produktów Kosmetycznych.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie i na następujących warunkach:
a) zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zapisów zawartych w § 1 w następującym zakresie „Zamawiający ze względu na okoliczności, których nie mógł przewidzieć, tj. ze względu na konieczność przeprowadzenia procedur nie ujętych w harmonogramie planowanych procedur medycznych, może dokonać zamówienia dodatkowego asortymentu nie ujętego w Załączniku nr 2 Pakiet nr …… w drodze każdorazowego aneksu do niniejszej umowy. Zamówienia te realizowane będą w cenach określonych w Załączniku nr 2, Pakiet nr ….. do umowy”
b) obniżenie cen jednostkowych poszczególnych towarów w przypadku obniżki cen, promocji, upustów itp.;
c) zmiany obowiązującej stawki VAT, o procent +/- zmienionej stawki podatku,
e) zakończenia lub wstrzymania produkcji, lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia, o czym Wykonawca mógł nie wiedzieć w chwili zawarcia umowy, dopuszcza się zmianę na nowy produkt tzw. „zamiennik” pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego, po cenie jednostkowej nie wyższej niż zaoferowanej w ofercie,
d) zmiany nazwy, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych,
e) przedłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wyczerpania całości zamówienia do czasu wykorzystania całości zamówienia,
f) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego,
g) w zakresie zwiększenia lub zmniejszenia asortymentu poszczególnych towarów wskazanych
w umowie w formularzu asortymentowo-cenowym, jeżeli nie spowoduje to przekroczenia wartości brutto umowy,
h) w zakresie zmiany/zastąpienia przedmiotu umowy w części lub całości produktem o lepszych parametrach, przy zachowaniu ceny oferowanego przedmiotu zamówienia.
Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody obydwu stron.
|
IV 4 4 data |
2020-05-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1. Opatrunki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 1. Opatrunki 55 pozycji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2. Opatrunki specjalistyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 2. Opatrunki specjalistyczne 24 pozycje
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3. Opatrunki specjalistyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 3. Opatrunki specjalistyczne 21 pozycji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4. Opatrunki specjalistyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 4. Opatrunki specjalistyczne 4 pozycje
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5. Kompresy gazowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 5. Kompresy gazowe 13 pozycji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6. Terapia podciśnieniowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 6. Terapia podciśnieniowa 16 pozycji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7. Paski do zamykania brzegów ran
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 7. Paski do zamykania brzegów ran 3 pozycje
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8. Środki do dezynfekcji i mycia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 8. Środki do dezynfekcji i mycia 21 pozycji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9 Środki do dezynfekcji i mycia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 9 Środki do dezynfekcji i mycia 9 pozycji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10. Płyn do dezynfekcji rąk
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 10. Płyn do dezynfekcji rąk 3 pozycje
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 11. Preparat do dezynfekcji metodą zamgławiania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 11. Preparat do dezynfekcji metodą zamgławiania 1 pozycja
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 12. Dezynfekcja i mycie narzędzi
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 12. Dezynfekcja i mycie narzędzi 8 pozycji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 13. Płyny i żel do dezynfekcji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 13. Płyny i żel do dezynfekcji 4 pozycje
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 14. Kompresy włókninowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 14. Kompresy włókninowe - 12 pozycji
|
| |