GuidZP400 |
9d368569-3d26-4303-bd52-33009f9ebbb8
|
Biuletyn |
534764-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki
|
Regon |
16012870100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Krakowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
38
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45-075
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
77 40 33 600
|
Zamawiajacy fax |
77 40 33 609
|
Zamawiajacy email |
biuro@ocrg.opolskie.pl
|
Adres strony url |
http://bip.ocrg.opolskie.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Prowadzenie Punktu Informacji Europejskiej Europe Direct Opole
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.ocrg.opolskie.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.ocrg.opolskie.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki , ul. Krakowska 38, 45-075 Opole
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przygotowanie graficzne, produkcja oraz dostawa materiałów promujących projekt „Punkt Informacji Europejskiej Europe Direct Opole”.
|
Numer referencyjny |
DOA/323/22/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przygotowanie graficzne, produkcja oraz dostawa materiałów promujących projekt „Punkt Informacji Europejskiej Europe Direct Opole”. Nazwa artykułu: 1. Ekologiczny długopis - 300 szt. 2. Minutnik prysznicowy - 200 szt. 3. Zestaw 3 worków z siatki RPET w etui RPET - 250 szt. 4. Zestaw sztućców z włókna bambusowego - 100 szt. 5. Ekologiczny kubek podróżny - 50 szt. 6. Układanka logiczna Daimond - 150 szt. 7. Drewniane jojo - 100 szt. 8. Torba bawełniana duża - 100 szt. 9. Torba bawełniana mała - 100 szt. 10. Ekologiczny, wiatroodporny parasol składany - 100 szt. 11. Torba z płótna i juty - 100 szt. 12. Brelok odblaskowy z logotypami - 300 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
13811,78
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2020-06-30T00:00:00+02:00
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz ofertowy 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza następujące zmiany postanowień zawartej umowy, gdy:
1) wystąpią okoliczności, które nie mogły być przewidziane przed podpisaniem umowy
(np. przyczyny techniczne leżące po stronie Zamawiającego), nie wynikające z zaniedbań którejś ze stron, a czas wydłużenia jest niezbędny do realizacji przedmiotu umowy, możliwe jest wydłużenie czasu realizacji umowy,
2) gdy osoba odpowiedzialna za realizację umowy po stronie Zamawiającego zgodnie z § 2 ust. 7 będzie przebywać na zwolnieniu chorobowym, w delegacji lub na urlopie możliwe jest wydłużenie terminów dostawy i opiniowania,
3) nastąpi zmiana w zakresie przepisów prawnych mających bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy,
4) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób
a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony.
|
IV 4 4 data |
2020-05-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|