GuidZP400 |
e764149e-f710-45db-b5e4-85d7d6847917
|
Biuletyn |
533420-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Dobczyce
|
Regon |
35155542400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
26
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Dobczyce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32-410
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
123 721 700
|
Zamawiajacy fax |
122 712 993
|
Zamawiajacy email |
ugim@dobczyce.pl
|
Adres strony url |
www.dobczyce.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.dobczyce.pl/BIP/przetargi
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.dobczyce.pl/BIP/przetargi
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W związku z zagrożeniem epidemiologicznym Wniosek wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami należy przesłać wyłącznie w formie lub postaci elektronicznej: a) Profil zaufany i e-puap: Wykonawca sporządza wniosek wraz ze wszystkimi wymaganymi dokumentami i oświadczeniami w formie tradycyjnej „papierowej” podpisuje je, a następnie dokonuje odwzorowania cyfrowego np. poprzez wykonanie skanu (kolorowego) do pliku o nazwie np. „wniosek SP Dziekanowice. pdf” Taki plik należy podpisać profilem zaufanym i przesłać skrzynkę e-puap Urzędu Gminy i Miasta w Dobczycach w temacie wiadomości wpisując „wniosek SP Dziekanowice”. b) Kwalifikowanym podpis elektroniczny: Wykonawca sporządza wniosek wraz z pozostałymi oświadczeniami i dokumentami podpisując je kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wniosek wraz z kompletem dokumentów i oświadczeń przesyła na skrzynkę e-puap Urzędu Gminy i Miasta w Dobczycach lub na adres e-mail: ugim@dobczyce.pl w temacie wiadomości wpisując „wniosek SP Dziekanowice”.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Wyposażenie do nowego budynku Szkoły Podstawowej w Dziekanowicach - etap I”
|
Numer referencyjny |
RI.271.362.2020.LUCH
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest „Wyposażenie do nowego budynku Szkoły Podstawowej w Dziekanowicach - etap I”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2.
Termin realizacji dostaw wyposażenia wraz z montażem: rozpoczęcie dostaw od 15 czerwca 2020r. zakończenie dostaw i montażu do 15 lipca 2020r.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 2 do ogłoszenia (wykaz dostaw).
|
Cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-07-15T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca oświadczy, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1(jedną) dostawę wyposażenia wewnętrznego placówki oświatowej lub żłobka. Wartość usługi uznanej za spełniającą warunek nie może być niższa niż 50 000.00 zł brutto
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy. Przez jedno zadanie Zamawiający rozumie wykonanie robót w ramach jednej umowy.
Warunek ten nie podlega sumowaniu, co oznacza że jeden wykonawca musi wykonać co najmniej 1 zadania o których mowa w opisie warunku. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę lub w przypadku, gdy wykonawca składający ofertę do spełnienia niniejszego warunku korzysta z potencjału podmiotu trzeciego, koniecznym jest wykazanie posiadania wymaganego doświadczenia przez odpowiednio:
a) co najmniej jednego wykonawcę wchodzącego w skład zespołu wykonawców, którzy składają wspólną ofertę,
b) podmiot trzeci na którego zasoby w celu spełnienia warunku powołuje się wykonawca składający ofertę.
Jeśli Wykonawca biorący indywidualnie lub wspólnie udział w postępowaniu polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem przy innym zamówieniu, a skład grupy wykonawców jest inny niż w niniejszym postępowaniu, zobowiązany jest wykazać swój faktyczny udział w realizacji zamówienia, które potwierdza jego doświadczenie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Tryb udzielenia zamowienia |
7
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 500,00 zł
|
IV 4 6 |
https://licytacje.uzp.gov.pl
|
IV 4 7 |
https://www.dobczyce.pl/BIP/przetargi
|
IV 4 8 |
1. Warunkiem uczestnictwa Wykonawcy w licytacji, jest dokonanie rejestracji. Rejestracji dokonuje Wykonawca samodzielnie. Informacje wpisane w toku rejestracji mogą być poprawione na każdym etapie, poprzez wybór zakładki: „Ustawienia konta”.
2. Rejestracji należy dokonać przed upływem terminu składania wniosków, gdyż wraz z wnioskiem Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu login uzyskany podczas rejestracji.
3. Minimalne wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Komputer PC z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz przeglądarka internetowa Internet Explorer 6.0 lub wyższa lub Firefox 2.0 lub wyższa.
4. Zamawiający wzywa do zapoznania się z instrukcja obsługi oraz regulaminem zawartymi na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl.
5. W sprawach technicznych związanych z obsługa i konfiguracją konta na https://licytacje.uzp.gov.pl jak również wynikających z tego tytułu problemów należy kontaktować się bezpośrednio z infolinią techniczną platformy tel.: (22) 852 60 80, czynne w godz.09:00 do 13:00.
|
IV 4 9 |
1. W postępowaniu prowadzonym w trybie licytacji elektronicznej z wykorzystaniem platformy Licytacji Elektronicznych UZP https://licytacje.uzp.gov.pl przekazywanie wniosków, oświadczeń i innych informacji odbywa się drogą elektroniczną, zgodnie z art. 77 ustawy – Prawo zamówień publicznych, za pośrednictwem w/w platformy – od otwarcia do zamknięcia licytacji. Poza w/w platformą przekazywane są wnioski o dopuszczenie do udziału w licytacji oraz zaproszenia do składania ofert.
2. Zaproszenia do składania ofert przesyłane będą do wykonawców elektronicznie na adres e-mail podany we wniosku.
3. Minimalne postąpienie w licytacji wynosi 1000 zł.
4. Zamawiający ustalił cenę wywoławczą w wysokości: 105 000,00 PLN brutto.
5. W celu złożenia postąpienia, wykonawca dopuszczony do licytacji winien nacisnąć znajdujący się w górnej części ekranu przedstawiającego ogłoszenie o zamówieniu przycisk „lista postąpień” (przycisk aktywny od momentu otwarcia licytacji), a następnie znajdujący się na samym dole listy przycisk „złóż postąpienie”. W polu, które pojawiło się na ekranie należy wpisać wysokość rzeczywistej ceny oferty, jaką proponuje wykonawca, a następnie nacisnąć przycisk „złóż”.
6. Podkreślenia wymaga, że system nie przyjmie postąpienia, którego wysokość jest mniejsza od minimalnego postąpienia, określonego w ogłoszeniu o zamówieniu. Wysokość postąpienia jest liczona w odniesieniu do najkorzystniejszej oferty złożonej w danej licytacji. Jednocześnie system nie przyjmie postąpienia, jeżeli zaproponowana cena oferty będzie mniej korzystna niż cena oferty najkorzystniejszej.
7. Cena oferty podawana przez wykonawców podczas licytacji musi być ceną brutto zawierającą podatek VAT, podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Cena musi być podana za cały przedmiot zamówienia objęty, tj. za „Wyposażenie do nowego budynku Szkoły Podstawowej w Dziekanowicach - etap I” o spełniającej w każdym zakresie (tj. w co najmniej minimalnym zakresie) wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia.
|
IV 4 10 licytacja jednoetapowa |
1
|
IV 4 10 licytacja jednoetapowa czas |
20 minut
|
IV 4 11 data |
2020-05-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 11 godzina |
1900-01-01T09:00:00+01:00
|
IV 4 12 |
co najmniej 6 dni od przekazania zaproszenia
|
IV 4 13 |
Licytacja ulegnie zakończeniu (zamknięciu) w czasie 20min po ostatnim złożonym postąpieniu tj. Jeśli od godziny 09:00 do godziny 09:20 nie zostanie złożone żadne postąpienie licytacja ulegnie zakończeniu o godzinie 09:20. Jeśli natomiast w tym czasie (09:00 - 09:19:59) zostanie złożone postąpienie, licytacja zostanie przedłużona o 20 min od czasu złożenia postąpienia. Każde postąpienie w pewien sposób przedłuża licytacje o 20 min tzn. daje 20 minutowy czas na złożenie kolejnego postąpienia. Jeśli zaś przez 20 min nie zostanie złożone jakiekolwiek postąpienie licytacja zakończy się. W przypadku licytacji z określeniem sposobu zakończenia "po 20 minutach bez postąpienia" nie ma powodu, aby czekać ze złożeniem postąpienia, gdyż każde postąpienie daje kolejne 20 minut na ewentualną odpowiedź konkurencji.
|
IV IstotnePostanowienia |
wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do ogłoszenia
|
IV 4 14 |
Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% wartości brutto ceny oferty.
Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. BS Dobczyce Nr konta 87 8602 0000 0000 0000 0752 0015 z dopiskiem „Wyposażenie do nowego budynku Szkoły Podstawowej w Dziekanowicach - etap I”.
W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.
W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w pkt 1. Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości.
Zamawiający zwraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady nie może przekraczać 30% wysokości zabezpieczenia. Kwota, o której mowa w art. 151 ust. 2 ustawy Pzp, jest zwracana nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
jak we wzorze umowy
|
IV 4 4 data |
2020-05-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|