Zakup i dostawę bonów towarowych na pomoce edukacyjne

Publication date 2020-04-28
End date 2020-05-07 00:00:00
Instytucja Województwo Pomorskie
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535036-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301997502
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa bonów towarowych, tj. talonów postaci papierowej podlegających wymianie na towary, które będą uprawniały do bezgotówkowego zakupu pomocy edukacyjnych, czyli takich towarów jak: podręczniki, edukacyjne oprogramowanie komputerowe, multimedia edukacyjne itp.
1) dla części 1: w ramach projektu „Zdolni z Pomorza” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Poddziałania 3.2.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, realizowanego przez Departament Edukacji i Sportu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego.
2) dla części 2: w ramach projektu „Pomorski program pomocy stypendialnej – III Edycja” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Poddziałania 3.2.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, realizowanego przez Departament Edukacji i Sportu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego.
2. Przez bony towarowe należy rozumieć emitowane i oferowane przez Wykonawcę znaki legitymacyjne podlegające wymianie na towary w rozumieniu Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j Dz.U. z 2019 poz. 1010 ze zm.) oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1145 ze zm.).
3. Zamówienie zostało podzielone na 2 części. Wykonawca może złożyć ofertę zarówno na jedną, jak i na dwie części zamówienia.
4. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, tj. do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, ul. Augustyńskiego 2, 80-819 Gdańsk:
− Dla części 1 – w terminie od 10 sierpnia do 21 sierpnia 2020 r.
− Dla części 2 – w terminie od 19 października do 30 października 2020 r.
5. Termin ważności bonów towarowych nie może upłynąć przed 31 grudnia 2021 r.
6. Bony towarowe zostaną wydane na okaziciela i będą uprawniać do bezgotówkowego zakupu pomocy edukacyjnych, czyli takich towarów jak: podręczniki, edukacyjne oprogramowanie komputerowe, multimedia edukacyjne itp.
7. Wykonawca zapewni możliwość płatności bonami w min. 20 stacjonarnych placówkach handlowych na terenie województwa pomorskiego, w tym co najmniej w 5 na terenie Gdańska, posiadających w swojej ofercie szeroki wybór artykułów edukacyjnych. Zamawiający nie uznaje za sklepy i placówki handlowo-usługowe placówek typu kioski z prasą, sklepy spożywcze itp., jako niezapewniających szerokiego wyboru artykułów edukacyjnych.
8. Oferowanie oraz realizacja bonów towarowych nie może stanowić czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U.2019 poz. 1010 ze zm.).
9. Zamawiający wymaga dostarczenia przez Wykonawcę bonów towarowych w opakowaniach zbiorczych, przy czym bony towarowe powinny być posegregowane według nominałów i spakowane w opisanych kopertach (każdy nominał oddzielnie) zgodnie z tabelą nr 1 – w odniesieniu do części 1 zamówienia oraz tabelą nr 2 –
w odniesieniu do części 2 zamówienia.
10. Koszty dostawy bonów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj. do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, ul. Augustyńskiego 2, 80-819 Gdańsk oraz ewentualne inne koszty pośrednie związane z realizacją zamówienia ponosi Wykonawca.
11. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady i szkody powstałe w czasie transportu przedmiotu zamówienia do miejsc przeznaczenia.
12. Dostarczenie i odbiór na miejsce przeznaczenia przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzone podpisaniem protokołu zdawczo-odbiorczego, stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
13. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty na bony towarowe w wersji elektronicznej (np. kart elektronicznych).
14. Wykonawca dostarczy bony towarowe w następujących ilościach i nominałach:

Tabela nr 1 – dla części 1 zamówienia:

Nominał bonu (zł) Liczba (szt.) Łączna wartość (zł)
100 56 5 600
50 400 20 000
25 200 5 000
Łącznie 656 30 600

Tabela nr 2 – dla części 2 zamówienia:

Nominał bonu (zł) Liczba (szt.) Łączna wartość (zł)
50 180 9 000
Łącznie 180 9 000

Dodatkowe informacje

GuidZP400 dd89dfd7-9c13-439a-870f-17c8d11e6871
Biuletyn 535036-N-2020
Zamawiajacy nazwa Województwo Pomorskie
Regon 19167483600000
Zamawiajacy adres ulica Okopowa
Zamawiajacy adres numer domu 21/27
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-810
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 583 261 555,
Zamawiajacy fax (58)3268557
Zamawiajacy email zamowienia@pomorskie.eu,
Adres strony url www.bip.pomorskie.eu
Adres strony internetowej narzedzia https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Cz. 1 „Zdolni z Pomorza” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Poddziałania 3.2.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020; Cz. 2 „Pomorski program pomocy stypendialnej – III Edycja” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Poddziałania 3.2.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.bip.pomorskie.eu/m,12,zamowienia-publiczne.html ; https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.bip.pomorskie.eu/m,12,zamowienia-publiczne.html ; https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający dopuszcza składanie ofert zarówno w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. Przy czym złożenie oferty w formie elektronicznej jest równoważne z ofertą złożoną w formie pisemnej. Forma elektroniczna jest dopuszczalną formą, jeżeli oferta zostanie przekazana za pomocą (przy użyciu) Platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, pok. 4a. (Kancelaria jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu, tj. 7:45-15:45)
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawę bonów towarowych na pomoce edukacyjne
Numer referencyjny DAZ-Z.272.22.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3. Zamówienie zostało podzielone na 2 części. Wykonawca może złożyć ofertę zarówno na jedną, jak i na dwie części zamówienia.
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa bonów towarowych, tj. talonów postaci papierowej podlegających wymianie na towary, które będą uprawniały do bezgotówkowego zakupu pomocy edukacyjnych, czyli takich towarów jak: podręczniki, edukacyjne oprogramowanie komputerowe, multimedia edukacyjne itp. 1) dla części 1: w ramach projektu „Zdolni z Pomorza” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Poddziałania 3.2.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, realizowanego przez Departament Edukacji i Sportu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego. 2) dla części 2: w ramach projektu „Pomorski program pomocy stypendialnej – III Edycja” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Poddziałania 3.2.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, realizowanego przez Departament Edukacji i Sportu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego. 2. Przez bony towarowe należy rozumieć emitowane i oferowane przez Wykonawcę znaki legitymacyjne podlegające wymianie na towary w rozumieniu Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j Dz.U. z 2019 poz. 1010 ze zm.) oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1145 ze zm.). 3. Zamówienie zostało podzielone na 2 części. Wykonawca może złożyć ofertę zarówno na jedną, jak i na dwie części zamówienia. 4. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, tj. do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, ul. Augustyńskiego 2, 80-819 Gdańsk: − Dla części 1 – w terminie od 10 sierpnia do 21 sierpnia 2020 r. − Dla części 2 – w terminie od 19 października do 30 października 2020 r. 5. Termin ważności bonów towarowych nie może upłynąć przed 31 grudnia 2021 r. 6. Bony towarowe zostaną wydane na okaziciela i będą uprawniać do bezgotówkowego zakupu pomocy edukacyjnych, czyli takich towarów jak: podręczniki, edukacyjne oprogramowanie komputerowe, multimedia edukacyjne itp. 7. Wykonawca zapewni możliwość płatności bonami w min. 20 stacjonarnych placówkach handlowych na terenie województwa pomorskiego, w tym co najmniej w 5 na terenie Gdańska, posiadających w swojej ofercie szeroki wybór artykułów edukacyjnych. Zamawiający nie uznaje za sklepy i placówki handlowo-usługowe placówek typu kioski z prasą, sklepy spożywcze itp., jako niezapewniających szerokiego wyboru artykułów edukacyjnych. 8. Oferowanie oraz realizacja bonów towarowych nie może stanowić czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U.2019 poz. 1010 ze zm.). 9. Zamawiający wymaga dostarczenia przez Wykonawcę bonów towarowych w opakowaniach zbiorczych, przy czym bony towarowe powinny być posegregowane według nominałów i spakowane w opisanych kopertach (każdy nominał oddzielnie) zgodnie z tabelą nr 1 – w odniesieniu do części 1 zamówienia oraz tabelą nr 2 – w odniesieniu do części 2 zamówienia. 10. Koszty dostawy bonów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj. do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, ul. Augustyńskiego 2, 80-819 Gdańsk oraz ewentualne inne koszty pośrednie związane z realizacją zamówienia ponosi Wykonawca. 11. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady i szkody powstałe w czasie transportu przedmiotu zamówienia do miejsc przeznaczenia. 12. Dostarczenie i odbiór na miejsce przeznaczenia przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzone podpisaniem protokołu zdawczo-odbiorczego, stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 13. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty na bony towarowe w wersji elektronicznej (np. kart elektronicznych). 14. Wykonawca dostarczy bony towarowe w następujących ilościach i nominałach: Tabela nr 1 – dla części 1 zamówienia: Nominał bonu (zł) Liczba (szt.) Łączna wartość (zł) 100 56 5 600 50 400 20 000 25 200 5 000 Łącznie 656 30 600 Tabela nr 2 – dla części 2 zamówienia: Nominał bonu (zł) Liczba (szt.) Łączna wartość (zł) 50 180 9 000 Łącznie 180 9 000
Cpv glowny przedmiot 30199750-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Informacje na temat katalogow W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego: Dla części 1 – w terminie od 10 sierpnia do 21 sierpnia 2020 r. Dla części 2 – w terminie od 19 października do 30 października 2020 r.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, co należycie udokumentuje tj. wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy bonów towarowych, o łącznej wartości minimum: dla Części nr 1: 25.000 złotych brutto, dla Części nr 2: 7.000 złotych brutto. Przy czym Wykonawca w celu wykazania spełnienia niniejszego warunku może posłużyć się tymi samymi dostawami dla Części 1 i 2 pod warunkiem, że wymagane kwoty realizacji dostawy spełniają niniejszy warunek udziału w postępowaniu określony dla Części 1 i 2. Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, powyższy warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli spełnia go w całości ten podmiot. UWAGA: W przypadku, gdy za zrealizowane przez Wykonawcę dostawy rozliczenie nastąpiło w innej niż w PLN walucie, Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest do przeliczenia wartości wykonanych dostaw przyjmując średni kurs złotego w stosunku do walut obcych określony w tabeli kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego opublikowanych na dzień zamieszczenia Ogłoszenia o zamówieniu oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie Zamawiającego. 2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 3. Zamawiający zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp informuje, iż przewiduje możliwość dokonania w pierwszej kolejności oceny ofert, a następnie zbadania czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa w ust. 4 wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy: 1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 2) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy Pzp; 3) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te dolności są wymagane; 4) ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia: 1) w przypadku spółki cywilnej Zamawiający przyjmuje, że Wykonawcami w rozumieniu art. 2 ust. 11 ustawy Pzp, są wspólnicy spółki cywilnej, których udział w postępowaniu traktowany jest jako wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy Pzp; 2) Wykonawcy występujący wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna tj. wspólnicy spółki cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i/lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3) pełnomocnictwo do dokonywania czynności, o których mowa w pkt 2 powinno mieć postać dokumentu stwierdzającego ustanowienie pełnomocnika, podpisanego przez uprawnionych do ich reprezentacji przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców. W zakresie formy, pełnomocnictwo musi odpowiadać przepisom Kodeksu Cywilnego (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia). Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty; 4) w przypadku ofert złożonych za pośrednictwem Platformy zakupowej pełnomocnictwo do dokonywania czynności, o których mowa w pkt 2, pod rygorem nieważności składa się w formie elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez uprawnionych do ich reprezentacji przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców. Zamawiający dopuszcza złożenie elektronicznej kopii pełnomocnictwa poświadczonej przez notariusza kwalifikowanym podpisem elektronicznym; 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy; 6) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; 7) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (liderem); 8) w przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego dostarczenia umowy regulującej współpracę tych podmiotów (w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); 9) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają łącznie Formularz ofertowy; 10) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek udziału w postępowaniu określony w ust. 1 pkt 1.2. powyżej winien spełniać w całości co najmniej jeden z Wykonawców.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 7. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców: 1) którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 1 pkt 1.2.; 2) którzy nie wykażą, że nie zachodzą wobec nich przesłanki określone w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Aktualne na dzień składania ofert: a) wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru wskazanego w załączniku nr 3 do SIWZ (składane jest w oryginale tj. w formie pisemnej lub w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/osoby uprawnioną/ne)
Zakresie warunkow udzialu 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: b) wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru wskazanego w załączniku nr 2 do SIWZ (składane jest w oryginale tj. w formie pisemnej lub w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/osoby uprawnioną/ne)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów i/lub oświadczeń: 1) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenie dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie (na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w rozdz. V ust. 1.2 wg wzoru wskazanego w załączniku nr 4 do SIWZ), przy czym dowodami są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, b) oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w ppkt a). Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Aktualne na dzień składania ofert: a) wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru wskazanego w załączniku nr 3 do SIWZ (składane jest w oryginale tj. w formie pisemnej lub w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/osoby uprawnioną/ne) b) wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru wskazanego w załączniku nr 2 do SIWZ (składane jest w oryginale tj. w formie pisemnej lub w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/osoby uprawnioną/ne) 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt 1 składa osobno każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia; 3) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach zgodnie z oświadczeniem wskazanym w ust. 1 pkt 1) lit a) niniejszego rozdziału, załącznik nr 3; 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa oświadczenia, o których mowa w ust. 1 pkt 1), dotyczące tych podmiotów; 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie (konsorcjum, spółka cywilna) każdy z Wykonawców składa odrębnie niniejsze oświadczenie w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem lub w oryginale w formie dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby uprawnione. 4. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń, o których mowa w rozdz. VI ust. 1 pkt 1) SIWZ lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów, mogą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę albo te podmioty albo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego - odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 8. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski. 9. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, Zamawiający w celu potwierdzenia tych okoliczności korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 9. Ilekroć w SIWZ, a także w załącznikach do SIWZ występuje wymóg podpisywania dokumentów lub oświadczeń lub też potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem, należy przez to rozumieć, że oświadczenia i dokumenty te powinny być opatrzone adnotacją „za zgodność z oryginałem” oraz podpisem (podpisami) osoby (osób) uprawnionej (uprawnionych) do reprezentowania Wykonawcy/podmiotu, na zasobach lub sytuacji którego Wykonawca polega, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną (upoważnionych) do reprezentowania Wykonawcy/podmiotu, na zasobach lub sytuacji którego Wykonawca polega, na podstawie pełnomocnictwa. Podpisy na oświadczeniach i dokumentach muszą być złożone w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą. Zaleca się opatrzenie podpisu pieczątką z imieniem i nazwiskiem osoby podpisującej. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w formie pisemnej własnoręcznym podpisem. Elektronicznego poświadczenia za zgodność z oryginałem należy natomiast dokonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r., zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2018, poz. 1993). Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, albo Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. 10. Dokumenty stanowiące załączniki wymagane przez niniejszą specyfikację powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę wg warunków i postanowień zawartych w SIWZ. 11. Oświadczenia, lub dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126 ze zm.) składane są zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 roku zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (Dz.U. z 2018 r. poz. 1993 ze zm.), składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem lub w oryginale w formie dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby uprawnione.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe 1. Komunikacja (w tym przekazywanie pytań Wykonawców, odpowiedzi Zamawiającego, wezwań, informacji, zawiadomień) pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej, niezależnie od sposobu złożenia oferty przez Wykonawcę (tj. bez względu na to czy jest to forma pisemna, czy elektroniczna). 2. Wykonawca za pomocą Platformy:  może złożyć ofertę wraz z ewentualnymi pełnomocnictwami oraz oświadczeniami, o których mowa w Rozdziale. V. ust. 6 oraz Rozdziale VI. ust. 1 i ust. 2 SIWZ, jeżeli nie korzysta z możliwości złożenia tych dokumentów w formie pisemnej;  przekazuje oświadczenie o grupie kapitałowej, jeżeli nie korzysta z możliwości złożenia przedmiotowego oświadczenia w formie pisemnej;  komunikuje się z Zamawiającym, w tym zadaje pytania do treści Ogłoszenia – dotyczy także Wykonawców, którzy złożyli oferty w formie pisemnej w postaci papierowej. Zamawiający informuje, że do komunikacji w ramach niniejszego postępowania nie jest wymagana rejestracja na stronie Platformy zakupowej. Szczegółowe informacje techniczne dotyczące sposobu wykonania tych czynności znajdują się w „Instrukcja dla wykonawców platformazakupowa.pl” dostępnej na stronie Platformy zakupowej, po wybraniu postępowania w zakładce Instrukcje (znajdującej się na dole strony), do której link znajduje się na stronie BIP zamawiającego https://www.bip.pomorskie.eu/m,12,zamowienia-publiczne.html. Dla Wykonawców nie są natomiast wiążące informacje zamieszczone na Platformie zakupowej, które nie dotyczą kwestii technicznego korzystania z tego narzędzia. 4. Każdy uczestnik postępowania ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. 5. Zamawiający zamieści treść zapytań wraz z wyjaśnieniami na stronie Platformy zakupowej, do której link znajduje się na stronie BIP Zamawiającego https://www.bip.pomorskie.eu/m,12,zamowienia-publiczne.html 6. W uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmienić treść SIWZ. Dokonaną zmianę w SIWZ, Zamawiający zamieści niezwłocznie na stronie Platformy zakupowej, do której link znajduje się na stronie BIP Zamawiającego https://www.bip.pomorskie.eu/m,12,zamowienia-publiczne.html 7. Jeżeli w wyniku zmiany treści SIWZ będzie niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający przedłuży termin składania i otwarcia ofert i zamieści informację na stronie Platformy zakupowej, do której link znajduje się na stronie BIP Zamawiającego https://www.bip.pomorskie.eu/m,12,zamowienia-publiczne.html. Opis sposobu przygotowania ofert 1. Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru Formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdz. VI SIWZ. 3. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej lub w formie elektronicznej przy użyciu Platformy zakupowej, przy czym złożenie oferty w formie elektronicznej jest równoważne z ofertą złożoną w formie pisemnej.  do zachowania pisemnej formy czynności prawnej wystarczy złożenie własnoręcznego podpisu na dokumencie obejmującym treść oświadczenia woli;  do zachowania elektronicznej formy czynności prawnej wystarczy złożenie oświadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W przypadku pytań technicznych dotyczących używania platformy zakupowej należy kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta Platformy zakupowej tel. 22 101-02-02 (pn.-pt. od 8.00 - 17.00) gdzie otrzymacie Państwo wsparcie techniczne. Uwaga: Wykonawca po raz pierwszy korzystający z Platformy zakupowej, na której Zamawiający prowadzi niniejsze postępowanie winien odpowiednio wcześniej rozpocząć proces składania oferty. Należy wziąć pod uwagę czas złożenia oferty (nawet ze względu na zapoznanie się z warunkami technicznymi platformy, czy różnymi innymi trudnościami technicznymi), tak aby mieć możliwość złożenia oferty w wyznaczonym do tego terminie. 4. Każdorazowo, jeśli w niniejszej SIWZ jest mowa o opatrzeniu/podpisaniu dokumentu/oświadczenia kwalifikowanym podpisem elektronicznym, Zamawiający wymaga, aby kwalifikowany podpis elektroniczny wystawiony był przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne – podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U. z 2019r. poz. 162 ze zm.). 5. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, w tym zwrotu kosztów poniesionych z tytułu nabycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego. 6. Składanie ofert przez Platformę zakupową jest dla Wykonawców całkowicie bezpłatne. 7. Zamawiający informuje, że posiadanie konta na Platformie zakupowej jest dobrowolne, a złożenie oferty jest możliwe bez posiadania konta. 8. Szczegółowe informacje techniczne dotyczące korzystania z Platformy zakupowej znajdują się Instrukcjach dla Wykonawców udostępnionych na stronie Platformy zakupowej po wybraniu postępowania w zakładce Instrukcje (znajdującej się na dole strony), do której link znajduje się na stronie BIP zamawiającego https://www.bip.pomorskie.eu/m,12,zamowienia-publiczne.html. Dla Wykonawców nie są natomiast wiążące informacje zamieszczone na Platformie zakupowej, które nie dotyczą kwestii technicznego korzystania z tego narzędzia. 17. Wykonawca przed upływem terminu do składania ofert, może wprowadzić zmiany do złożonej oferty. Wprowadzenie zmian do złożonych ofert należy dokonać w formie określonej w ust. 14, SIWZ z dopiskiem „Zmiana oferty”. Wprowadzenia zmian do ofert złożonych w formie elektronicznej przy użyciu platformy zakupowej należy dokonać zgodnie z „Instrukcja dla wykonawców platformazakupowa.pl” dostępnej na stronie Platformy zakupowej. Zgodnie z niniejszą instrukcją przez zmianę oferty rozumie się złożenie nowej oferty i wycofanie poprzedniej, jednak należy to zrobić przed upływem terminu zakończenia składania ofert w postępowaniu. 18. Wykonawca przed upływem terminu do składania ofert może wycofać swoją ofertę poprzez wysłanie informacji do Zamawiającego o wycofaniu swojej oferty, pod warunkiem, iż informacja ta dotrze do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wycofanie złożonej oferty w formie pisemnej następuje na wniosek Wykonawcy podpisany przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną zgodnie z zasadami reprezentacji. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku musi być dołączone pełnomocnictwo, z którego treści powinno wynikać uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy. Wycofanie oferty złożonej w formie elektronicznej przy użyciu platformy zakupowej należy dokonać zgodnie z „Instrukcją dla wykonawców platformazakupowa.pl” dostępnej na stronie Platformy zakupowej. 19. Wykonawca nie może wycofać oferty ani wprowadzić jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert. 20. Oferta jawna od chwili jej otwarcia, z wyjątkiem informacji, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzegł – nie później niż w terminie składania ofert – że nie mogą być udostępnione i muszą być oznaczone klauzulą „Tajemnica przedsiębiorstwa”. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku zastrzeżenia informacji „Klauzulą tajemnica przedsiębiorstwa” w ofercie złożonej w formie elektronicznej przy użyciu platformy zakupowej Zamawiający zaleca wydzielenie ww. informacji jako oddzielnego pliku, który zostanie złożony wraz z ofertą, zgodnie z „Instrukcją dla wykonawców platformazakupowa.pl”, dostępnej na stronie Platformy zakupowej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Okoliczności, w jakich zmieniona może zostać umowa, są opisane we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). Zgodnie z treścią § 5 wzoru (projektu) umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ: 1. Wszelkie zmiany zawartej umowy będą wymagały pod rygorem nieważności pisemnego aneksu. 2. Nie dopuszcza się istotnych zmian postanowień umowy, z zastrzeżeniem ust. 3 – 5 niniejszego paragrafu. 3. Zmiany istotnych postanowień umowy mogą nastąpić wyłącznie w uzasadnionych przypadkach określonych w niniejszej umowie i mogą dotyczyć: 1) wysokości, warunków i terminów płatności wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy, lub 2) terminu realizacji dostawy będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, o którym mowa w § 2 niniejszej umowy. 4. Zmiany umowy w zakresie, o którym mowa w ust. 3 pkt 1) mogą nastąpić w przypadku zmian w trakcie wykonywania Umowy powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności dotyczących zmiany stawki VAT obowiązującej dla przedmiotu zamówienia. 5. Zmiany umowy w zakresie, o którym mowa w ust. 3 pkt 1) i pkt 2) mogą nastąpić w przypadku: 1) wystąpienia siły wyższej, pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumie okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz, którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie, 2) zaistnienia niezależnych od Stron zdarzeń spowodowanych rozprzestrzenianiem się choroby zakaźnej u ludzi, wywołanej wirusem SARS-CoV-2 oraz związanych z wprowadzeniem szczególnych rozwiązań na podstawie ustawy z dnia 02 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 r., poz. 374 ze zm.), które uniemożliwiłyby prawidłowe lub terminowe wykonanie zobowiązań związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 6. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 5 pkt 2), Strony niezwłocznie, wzajemnie informują się o ich wpływie na należyte wykonanie niniejszej umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić. Strony umowy potwierdzają ten wpływ dołączając do informacji, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, oświadczenia lub dokumenty, które mogą dotyczyć w szczególności: a) nieobecności pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem na innej podstawie niż stosunek pracy, które uczestniczą lub mogłyby uczestniczyć w realizacji zamówienia; b) decyzji wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego upoważnienia państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w związku z przeciwdziałaniem COVID-19, nakładających na wykonawcę obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych; c) poleceń wydanych przez wojewodów lub decyzji wydanych przez Prezesa Rady Ministrów związanych z przeciwdziałaniem COVID-19, o których mowa w art. 11 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 02 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 r., poz. 374 ze zm.); d) wstrzymania dostaw produktów, komponentów produktu lub materiałów, trudności w dostępie do sprzętu lub trudności w realizacji usług transportowych; e) okoliczności, o których mowa w ppkt a)–d), w zakresie w jakim dotyczą one podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy. 7. Każda ze Stron może żądać przedstawienia dodatkowych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających wpływ okoliczności , o których mowa w ust. 5 pkt 2, na należyte wykonanie niniejszej umowy. 8. Każda ze Stron umowy, na podstawie otrzymanych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 6, oraz 7, w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania, przekazuje drugiej stronie swoje stanowisko, wraz z uzasadnieniem, odnośnie do wpływu okoliczności, o których mowa w ust. 5 pkt 2), na należyte jej wykonanie. Jeżeli strona umowy otrzymała kolejne oświadczenia lub dokumenty, termin liczony jest od dnia ich otrzymania. 9. Zamawiający, po stwierdzeniu, że okoliczności, o których mowa w ust. 5 pkt 2) mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie umowy, może w uzgodnieniu z wykonawcą dokonać zmiany niniejszej umowy w zakresie określonym w ust. 3 pkt 1 lub w zakresie określonym w ust.3 pkt 2) – o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy.
IV 4 4 data 2020-05-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa bonów towarowych na pomoce edukacyjne w ramach projektu „Zdolni z Pomorza” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Poddziałania 3.2.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, realizowanego przez Departament Edukacji i Sportu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30199750-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający dopuszcza składanie ofert zarówno w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. Przy czym złożenie oferty w formie elektronicznej jest równoważne z ofertą złożoną w formie pisemnej. Forma elektroniczna jest dopuszczalną formą, jeżeli oferta zostanie przekazana za pomocą (przy użyciu) Platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa bonów towarowych, tj. talonów postaci papierowej podlegających wymianie na towary, które będą uprawniały do bezgotówkowego zakupu pomocy edukacyjnych, czyli takich towarów jak: podręczniki, edukacyjne oprogramowanie komputerowe, multimedia edukacyjne itp. w ramach projektu „Zdolni z Pomorza” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Poddziałania 3.2.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, realizowanego przez Departament Edukacji i Sportu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego. 2. Przez bony towarowe należy rozumieć emitowane i oferowane przez Wykonawcę znaki legitymacyjne podlegające wymianie na towary w rozumieniu Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j Dz.U. z 2019 poz. 1010 ze zm.) oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1145 ze zm.). 3. Zamówienie zostało podzielone na 2 części. Wykonawca może złożyć ofertę zarówno na jedną, jak i na dwie części zamówienia. 4. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, tj. do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, ul. Augustyńskiego 2, 80-819 Gdańsk w terminie od 10 sierpnia do 21 sierpnia 2020 r. 5. Termin ważności bonów towarowych nie może upłynąć przed 31 grudnia 2021 r. 6. Bony towarowe zostaną wydane na okaziciela i będą uprawniać do bezgotówkowego zakupu pomocy edukacyjnych, czyli takich towarów jak: podręczniki, edukacyjne oprogramowanie komputerowe, multimedia edukacyjne itp. 7. Wykonawca zapewni możliwość płatności bonami w min. 20 stacjonarnych placówkach handlowych na terenie województwa pomorskiego, w tym co najmniej w 5 na terenie Gdańska, posiadających w swojej ofercie szeroki wybór artykułów edukacyjnych. Zamawiający nie uznaje za sklepy i placówki handlowo-usługowe placówek typu kioski z prasą, sklepy spożywcze itp., jako niezapewniających szerokiego wyboru artykułów edukacyjnych. 8. Oferowanie oraz realizacja bonów towarowych nie może stanowić czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U.2019 poz. 1010 ze zm.). 9. Zamawiający wymaga dostarczenia przez Wykonawcę bonów towarowych w opakowaniach zbiorczych, przy czym bony towarowe powinny być posegregowane według nominałów i spakowane w opisanych kopertach (każdy nominał oddzielnie) zgodnie z tabelą nr 1 odniesieniu do części 2 zamówienia. 10. Koszty dostawy bonów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj. do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, ul. Augustyńskiego 2, 80-819 Gdańsk oraz ewentualne inne koszty pośrednie związane z realizacją zamówienia ponosi Wykonawca. 11. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady i szkody powstałe w czasie transportu przedmiotu zamówienia do miejsc przeznaczenia. 12. Dostarczenie i odbiór na miejsce przeznaczenia przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzone podpisaniem protokołu zdawczo-odbiorczego, stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 13. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty na bony towarowe w wersji elektronicznej (np. kart elektronicznych). 14. Wykonawca dostarczy bony towarowe w następujących ilościach i nominałach: Tabela nr 1 – dla części 1 zamówienia: Nominał bonu (zł) Liczba (szt.) Łączna wartość (zł) 100 56 5 600 50 400 20 000 25 200 5 000 Łącznie 656 30 600
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawę bonów towarowych na pomoce edukacyjne w ramach projektu „Pomorski program pomocy stypendialnej – III Edycja” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Poddziałania 3.2.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, realizowanego przez Departament Edukacji i Sportu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30199750-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający dopuszcza składanie ofert zarówno w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. Przy czym złożenie oferty w formie elektronicznej jest równoważne z ofertą złożoną w formie pisemnej. Forma elektroniczna jest dopuszczalną formą, jeżeli oferta zostanie przekazana za pomocą (przy użyciu) Platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa bonów towarowych, tj. talonów postaci papierowej podlegających wymianie na towary, które będą uprawniały do bezgotówkowego zakupu pomocy edukacyjnych, czyli takich towarów jak: podręczniki, edukacyjne oprogramowanie komputerowe, multimedia edukacyjne itp. w ramach projektu „Pomorski program pomocy stypendialnej – III Edycja” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Poddziałania 3.2.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, realizowanego przez Departament Edukacji i Sportu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego. 2. Przez bony towarowe należy rozumieć emitowane i oferowane przez Wykonawcę znaki legitymacyjne podlegające wymianie na towary w rozumieniu Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j Dz.U. z 2019 poz. 1010 ze zm.) oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1145 ze zm.). 3. Zamówienie zostało podzielone na 2 części. Wykonawca może złożyć ofertę zarówno na jedną, jak i na dwie części zamówienia. 4. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, tj. do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, ul. Augustyńskiego 2, 80-819 Gdańsk: w terminie od 19 października do 30 października 2020 r. 5. Termin ważności bonów towarowych nie może upłynąć przed 31 grudnia 2021 r. 6. Bony towarowe zostaną wydane na okaziciela i będą uprawniać do bezgotówkowego zakupu pomocy edukacyjnych, czyli takich towarów jak: podręczniki, edukacyjne oprogramowanie komputerowe, multimedia edukacyjne itp. 7. Wykonawca zapewni możliwość płatności bonami w min. 20 stacjonarnych placówkach handlowych na terenie województwa pomorskiego, w tym co najmniej w 5 na terenie Gdańska, posiadających w swojej ofercie szeroki wybór artykułów edukacyjnych. Zamawiający nie uznaje za sklepy i placówki handlowo-usługowe placówek typu kioski z prasą, sklepy spożywcze itp., jako niezapewniających szerokiego wyboru artykułów edukacyjnych. 8. Oferowanie oraz realizacja bonów towarowych nie może stanowić czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U.2019 poz. 1010 ze zm.). 9. Zamawiający wymaga dostarczenia przez Wykonawcę bonów towarowych w opakowaniach zbiorczych, przy czym bony towarowe powinny być posegregowane według nominałów i spakowane w opisanych kopertach (każdy nominał oddzielnie) zgodnie tabelą nr 2 – w odniesieniu do części 2 zamówienia. 10. Koszty dostawy bonów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj. do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, ul. Augustyńskiego 2, 80-819 Gdańsk oraz ewentualne inne koszty pośrednie związane z realizacją zamówienia ponosi Wykonawca. 11. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady i szkody powstałe w czasie transportu przedmiotu zamówienia do miejsc przeznaczenia. 12. Dostarczenie i odbiór na miejsce przeznaczenia przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzone podpisaniem protokołu zdawczo-odbiorczego, stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 13. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty na bony towarowe w wersji elektronicznej (np. kart elektronicznych). 14. Wykonawca dostarczy bony towarowe w następujących ilościach i nominałach: Tabela nr 2 – dla części 2 zamówienia: Nominał bonu (zł) Liczba (szt.) Łączna wartość (zł) 50 180 9 000 Łącznie 180 9 000
  

Criterion

Kryteria Termin ważności bonów towarowych
Znaczenie 12,00
  
Kryteria Zakupy online
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Liczba placówek w województwie pomorskim, w których można realizować bony towarowe
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto wykonania zamówienia
Znaczenie 8,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)