Dostawa preparatów dezynfekcyjnych

Publication date 2020-04-29
End date 2020-05-11 00:00:00
Instytucja Szpital Powiatowy im. Jana Mikulicza w Biskupcu
Miejscowość Biskupiec
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Perfumy i produkty toaletowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535592-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 336316008, 331400003, 337115404
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie obejmuje preparaty do dezynfekcji powierzchni, narzędzi i skóry, do pielęgnacji skóry.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3fc6b1c9-ca9d-4d08-93cf-89b84fbcf7f6
Biuletyn 535592-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Powiatowy im. Jana Mikulicza w Biskupcu
Regon 51131574500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Armii Krajowej
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Biskupiec
Zamawiajacy kod pocztowy 11-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 089 7152023 w. 317, 313
Zamawiajacy fax 897 156 208
Zamawiajacy email info@szpital-biskupiec.pl
Adres strony url szpital-biskupiec.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia szpital-biskupiec.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja szpital-biskupiec.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne /szpitalbiskupiec/skrytka
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie w formie papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Powiatowy im. Jana Mikulicza w Biskupcu, ul. Armii Krajowej 8, 11-300 Biskupiec
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa preparatów dezynfekcyjnych
Numer referencyjny PN/04/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zamówienie obejmuje preparaty do dezynfekcji powierzchni, narzędzi i skóry, do pielęgnacji skóry.
Cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 171977,50
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu, b) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: - kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; - sytuacji ekonomicznej i finansowej; - zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) Katalog lub kopie tych stron katalogu lub inne materiały firmowe, na których będą zawarte wyczerpujące informacje dotyczące oferowanych materiałów potrzebne do wypełnienia Formularza cenowego oraz sprawdzenia właściwości oferowanych w danym Pakiecie materiałów; b) Wypełnione Oświadczenie dotyczące produktów biobójczych (wg załączonego wzoru) – dotyczy Pakietów: 2 (poz. 3); 5 (poz. 4), 8 (poz. 3, 4); c) Wypełnione Oświadczenie Wykonawcy dotyczące produktów kosmetycznych (wg załączonego wzoru) - dotyczy Pakietów: 8 (poz. 5, 9), 9, 11; d) Wypełnione Oświadczenie Wykonawcy dotyczące wyrobów medycznych (wg załączonego wzoru) - dotyczy Pakietów: 1, 2 (poz. 1, 2, 4 – 7), 3, 4, 5 (poz. 1 - 3), 6, 8 ( poz. 1, 10, 11), 10; e) Wypełnione Oświadczenie dotyczące produktów leczniczych (wg załączonego wzoru) – dotyczy Pakietów: 7, 8 (poz. 2, 6 - 8); f) Oświadczenie w sprawie przyjęcia od Zamawiającego opakowań wielokrotnego użytku i odpadów opakowaniowych po środkach niebezpiecznych (jeżeli dotyczy)
Inne dokumenty niewymienione a) Wypełniony Formularz ofertowy (wg załączonego wzoru) b) Wypełniony Formularz cenowy (wg załączonego wzoru)
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych 1
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe 3Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem ‘Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku’ dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Jednak w przypadku braku możliwości złożenia przez Wykonawców ofert, wniosków i innych dokumentów w postaci elektronicznej Zamawiający umożliwia ich złożenie również w sposób tradycyjny, tzn. pisemnie w formie papierowej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 5. W przypadku zmiany stawki podatku VAT na materiały objęte postępowaniem, zmiana stawki w umowie następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę. Cena netto pozostaje bez zmian. 6. W czasie trwania sprzedaży promocyjnej produktów objętych umową, Wykonawca jest zobowiązany do sprzedawania Zamawiającemu tych materiałów po cenach promocyjnych, jeżeli są niższe od przetargowych, przez cały okres trwania promocji. 7. Strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych produktów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. 8. W przypadku, gdy strony nie dojdą do porozumienia w zakresie zmian cen materiałów objętych umową, dopuszczają możliwość rozwiązania umowy w spornej części. 9. W przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie lub zakończenie produkcji, strony dopuszczają możliwość dostarczenia odpowiedników produktów objętych umową. Podobnie w razie braku możliwości lub istotnych trudności w dostarczeniu produktów zaoferowanych w ofercie dopuszcza się dostarczanie przez Wykonawcę zamienników o nie gorszych parametrach i w takiej samej cenie. W powyższej sytuacji Wykonawca przedłoży dokumenty uzasadniające konieczność dostarczania zamienników, a Zamawiający rozpatrzy prośbę Wykonawcy w terminie 7 dni i jeżeli wyrazi zgodę na zamianę – Wykonawca będzie mógł dostarczać zamienniki. W przypadku braku zgody – strony dopuszczają możliwość rozwiązania umowy w części dotyczącej produktu, dla którego zaproponowano zamiennik. 1. Umowa określa maksymalną wartość produktów, które chce nabyć Zamawiający. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy: a) w zakresie cen jednostkowych - z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, w szczególności gdy wykonawca zaproponuje upusty, rabaty; b) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia); c) w zakresie zmiany numeru katalogowego danego produktu, jeżeli nie spowoduje to zmiany przedmiotu umowy; d) w zakresie zwiększenia lub zmniejszenia ilości produktów wskazanych w umowie w formularzu cenowym, jeżeli nie spowoduje to przekroczenia wartości brutto umowy; e) w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; f) w zakresie zmiany/zastąpienia przedmiotu umowy w części lub w całości produktem o lepszych parametrach, przy zachowaniu ceny oferowanego przedmiotu zamówienia; g) w zakresie zmiany dawki, przy jednoczesnym zachowaniu całkowitej wartości przedmiotu umowy; h) w zakresie zmiany/zastąpienia przedmiotu umowy w części lub w całości produktem o lepszych parametrach, przy zachowaniu ceny oferowanego przedmiotu zamówienia; i) w zakresie zmian wielkości opakowania oraz wynikającej z tej zmiany ilości opakowań z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny zawartej w umowie; j) w zakresie zmiany/zastąpienia przedmiotu umowy w części lub w całości innym produktem o innej nazwie handlowej i od innego producenta, z zastrzeżeniem, że musi on być tożsamy (w rozumieniu opisu przedmiotu zamówienia zawartego w siwz i ceny zawartej w ofercie wykonawcy) z produktem zaoferowanym pierwotnie w ofercie - w przypadku braku możliwości pozyskania produktu będącego przedmiotem umowy na skutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, nawet przy zachowaniu należytej staranności; k) w przypadku niewyczerpania wartości umowy przed jej wygaśnięciem może być ona przedłużona do momentu wykorzystania całej wartości; l) ponadto Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w każdym przypadku, kiedy zmiany umowy są korzystne dla Zamawiającego z zachowaniem przepisów ustawy Prawo zamówień Publicznych. 3. Zmiany wyszczególnione w § 5 ust. 2 wymagają sporządzenia aneksu do umowy, za wyjątkiem pkt a), d), g), i). 4. Zamawiający, korzystając z prawa opcji - na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - zastrzega sobie prawo do: a) zmniejszenia ilości zamawianych dostaw bez podania przyczyn. Wykonawca nie może domagać się wykupienia pełnej ilości określonego umową materiału w sytuacji, gdy nie leży to w interesie Zamawiającego ani rościć żądań finansowych z powodu niezrealizowanej części umowy. Zmniejszenie wartości przedmiotu umowy w toku realizacji umowy nie może przekroczyć 30% wartości określonej w niniejszej umowie; b) zwiększenia ilości jednej pozycji, kompensując to zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie umowy, z zachowaniem cen jednostkowych zawartych w formularzu cenowym. Kompensacja nie może zmienić całkowitej wartości umowy.
IV 4 4 data 2020-05-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dezynfekcja powierzchni A
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis płynny preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni - 1 pozycja
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dezynfekcja powierzchni B
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis preparaty: w postaci pianki, na bazie alkoholu, preparaty tlenowe, roztwór glukoprotaminy, chusteczki bezalkoholowe - 7 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dezynfekcja narzędzi A
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis preparat do dezynfekcji endoskopów, paski wskaźnikowe - 2 pozycje
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dezynfekcja narzędzi B
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Preparat aerozolowy do dezynfekcji i mycia narzędzi - 1 pozycja
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dezynfekcja narzędzi i powierzchni
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis preparaty oparte na kompleksie enzymów, chusteczki o działaniu sporobójczym, preparat chlorowy w tabletkach - 4 pozycje
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dezynfekcja narzędzi C
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis preparat tlenowy z aktywatorem - 2 pozycje
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dezynfekcja skóry
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis preparaty z nadtlenkiem wodoru - 2 pozycje
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dezynfekcja i pielęgnacja skóry
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis preparaty: na bazie chorheksydyny, oparty na min. 3 subst. aktywnych (2-propanol, chlorek benzyloalkiloamoniowy, kwas undecylowy), zawierające etanol, nadtlenek wodoru, preparat do czyszczenia ran, do dezynfekcji błon śluzowych - 11 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pielęgnacja skóry - 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33711540-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis preparaty w postaci emulsji - 3 pozycje
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pielęgnacja skóry - 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis ściereczki barierowe do higieny okolic krocza - 1 pozycja
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pielęgnacja skóry - 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33711540-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis myjki i czepki z oktenidyną - 2 pozycje
  

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)