Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego na potrzeby Samodzielnego Publicznego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Miejscu Piastowym

Publication date 2020-04-30
End date 2020-05-08 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Miejsce Piastowe
Województwo podkarpackie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532610-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego na potrzeby Samodzielnego Publicznego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Miejscu Piastowym, których szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia (części od 1 do 6) zawierają zał. od nr 4 - 9 do SIWZ.
Część 1 Sprzęt kardiologiczny – system holter wraz z rejestratorami i aparatem EKG
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Opis przedmiotu zamówienia”, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
Część 2 Rozbudowa posiadanego aparatu (głowica kardiologiczna, sektorowa do aparatu ultrasonograficznego firmy SAMSUNG model HS40 wraz z oprogramowaniem)
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Opis przedmiotu zamówienia”, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Część 3 Sprzęt chirurgiczny
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Opis przedmiotu zamówienia”, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
Część 4 Sprzęt rehabilitacyjny
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Opis przedmiotu zamówienia”, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
Część 5 Sprzęt stomatologiczny
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Opis przedmiotu zamówienia”, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
Część 6 Pozostały sprzęt medyczny
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Opis przedmiotu zamówienia”, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d55a0dcb-d848-4f19-9fa4-f9ddcc3960b1
Biuletyn 532610-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 37044238100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Dworska
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Miejsce Piastowe
Zamawiajacy kod pocztowy 38-430
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 0-13 4353017
Zamawiajacy fax 0-13 4353017
Zamawiajacy email spgzoz2@wp.pl
Adres strony url https://www.spgzozmiejscepiastowe.eu/BIP/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.spgzozmiejscepiastowe.eu/BIP/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.spgzozmiejscepiastowe.eu/BIP/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Miejscu Piastowym, 38-430 Miejsce Piastowe, ul. Dworska 14, parter - Recepcja
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego na potrzeby Samodzielnego Publicznego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Miejscu Piastowym
Numer referencyjny ZP.1.1.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego na potrzeby Samodzielnego Publicznego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Miejscu Piastowym, których szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia (części od 1 do 6) zawierają zał. od nr 4 - 9 do SIWZ. Część 1 Sprzęt kardiologiczny – system holter wraz z rejestratorami i aparatem EKG Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Opis przedmiotu zamówienia”, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Część 2 Rozbudowa posiadanego aparatu (głowica kardiologiczna, sektorowa do aparatu ultrasonograficznego firmy SAMSUNG model HS40 wraz z oprogramowaniem) Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Opis przedmiotu zamówienia”, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Część 3 Sprzęt chirurgiczny Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Opis przedmiotu zamówienia”, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Część 4 Sprzęt rehabilitacyjny Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Opis przedmiotu zamówienia”, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Część 5 Sprzęt stomatologiczny Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Opis przedmiotu zamówienia”, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Część 6 Pozostały sprzęt medyczny Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Opis przedmiotu zamówienia”, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Dotyczy wszystkich części: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dotyczy wszystkich części: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wzór stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Na podstawie przepisu art. 144 ust. 1 Ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku zmiany umowy polegającej na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy np. zmiana siedziby, adresu, nazwy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) Zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot zamówienia (zmianie ulega stawka VAT i cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian) lub zmiany cen urzędowych przedmiotu umowy. Zmiana cen w przypadku obniżenia cen urzędowych nie ma zastosowania, jeśli w ramach Umowy towar oferowany jest po cenie niższej. 2) Zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmian wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisu art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wniosek o zmianę umowy składa Zamawiającemu Wykonawca, jednocześnie na koszty Wykonawcy w zakresie wykonania przedmiotu umowy. Zamawiający na tej podstawie dokona oceny zasadności wprowadzenia zmiany w umowie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy i w tym zakresie przedstawi swoje stanowisko Wykonawcy. 3) Zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wniosek o zmianę umowy składa Zamawiającemu Wykonawca, jednocześnie przedkładając Zamawiającemu uzasadnienie dokonanej zmiany i dowody potwierdzające wpływ ww. zmiany na koszty Wykonawcy w zakresie wykonania przedmiotu umowy. Zamawiający na tej podstawie dokona oceny zasadności wprowadzania zmiany w umowie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy i w tym zakresie przedstawi swoje stanowisko Wykonawcy. Ewentualne zmiany umowy dokonywane będą w formie aneksu.
IV 4 4 data 2020-05-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 14:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sprzęt kardiologiczny – system holter wraz z rejestratorami i aparatem EKG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Rejestrator Holtera – Ciśnieniowy - 1 sztuka Rejestrator EKG 12 kanałowy – 2 sztuki System HOLTER i oprogramowanie – 1 sztuka System do próby wysiłkowej i oprogramowanie – 1 sztuka Aparat EKG – 1 sztuka
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Rozbudowa posiadanego aparatu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Głowica kardiologiczna, sektorowa do aparatu ultrasonograficznego firmy SAMSUNG, model HS40 wraz z oprogramowaniem – rozbudowa posiadanego aparatu – 1 sztuka
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Sprzęt chirurgiczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Lampa zabiegowa bezcieniowa sufitowa – 1 sztuka
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Sprzęt rehabilitacyjny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Aparat do elektroterapii, sonoterapii, terapii skojarzeniowej i laseroterapii – 2 sztuki Dwukanałowy aparat do elektroterapii i ultradźwięków – 1 sztuka Aparat do uciskowego masażu sekwencyjnego – 1 sztuka Ergometr – 1 sztuka Crosstrainer – 1 sztuka Stół rehabilitacyjny (kozetka do masażu) – 1 sztuka Okulary ochronne do lampy SOLLUX – 1 sztuka Okulary Ochronne do Laseroterapii Biostymulacyjnej – 2 sztuki
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Sprzęt stomatologiczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Wstrząsarka do amalgamatu – 1 sztuka Inkubator testów biologicznych – 1 sztuka
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pozostały sprzęt medyczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Ciśnieniomierz elektroniczny dla dzieci z mankietem pediatrycznym – 1 sztuka Waga niemowlęca – 1 sztuka Waga kolumnowa ze wzrostomierzem do gabinetu lekarskiego – 1 sztuka
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)