Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu w ramach projektu pn. „Wiem więcej, mogę więcej – inwestycja w przyszłość uczniów SP nr 4 w Sieradzu”

Publication date 2020-05-05
End date 2020-05-18 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa nr 4 im. Marii Konopnickiej
Miejscowość Sieradz
Województwo łódzkie
Branża
  • Drukowane książki,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Meble szkolne,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536669-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391621006, 221100004, 302360002, 391600001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie bazy dydaktycznej Szkoły nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu przy ul. Ks. Apolinarego Leśniewskiego 18 poprzez dostawę następujących elementów: pomocy dydaktycznych, książek, pomocy dydaktycznych do pracowni chemicznej, sprzętu technologii informacyjno-komunikacyjnej oraz mebli szkolnych.
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określają formularze cenowe wg załączników nr 4, 4a, 4b, 4c i 4d do SIWZ. Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotów zamówienia Zamawiający określił jako minimalne wymagania i dopuszcza, aby dostawa objęła urządzenia i oprogramowanie o lepszych parametrach. W przypadku dostaw obejmujących oprogramowanie Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia licencji Zamawiającemu na oprogramowanie zgodnie z wymaganiami określonymi w powyższych załącznikach i dostarczenia dokumentów licencyjnych.
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nienoszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Dostawy mogą być realizowane wyłącznie w oryginalnych opakowaniach posiadających fabryczne oznakowania producenta.
4. Pomoce dydaktyczne muszą posiadać certyfikat zgodności z Polską Normą (Deklarację Zgodności CE). Wyrób musi być oznakowany znakiem CE, zgodnie z zasadniczymi wymaganiami bezpieczeństwa obowiązującymi w krajach Unii Europejskiej. Deklaracja zgodności powinna być dostarczona wraz z dostawą.
5. Opakowanie musi posiadać etykietę informacyjną zawierającą minimum następujące dane: nazwę i adres producenta, nazwę wyrobu, datę produkcji oraz inne oznakowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
6. Na opakowaniach dostarczonych pomocy dydaktycznych muszą znajdować się oznakowania i opisy w języku polskim.
7. Dostarczone pomoce dydaktyczne muszą posiadać instrukcję użytkowania opisującą funkcje oraz sposób eksploatacji dostarczonych pomocy oraz informacje bezpieczeństwa sformułowane w języku polskim (instrukcja obsługi, instrukcja konserwacji itp.).
8. Dostarczone pomoce dydaktyczne muszą być wykonane z tworzyw wysokiej jakości, a zawarte w nich substancje chemiczne nie mogą stanowić zagrożenia dla bezpieczeństwa i zdrowia dzieci.
9. Meble szkolne dostarczone przez Wykonawcę muszą być zainstalowane oraz zamontowane w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie z ich charakterem i właściwością. Koszt dostawy oraz montażu należy uwzględnić
w cenie przedmiotu zamówienia. Odpowiedzialność za szkody powstałe w czasie transportu ponosi Wykonawca.
Dostarczone meble szkolne muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, w pełni sprawne technicznie, wolne od wad, nie powystawowe i gotowe do użycia oraz spełniać wymogi bezpieczeństwa wynikające z obowiązujących na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przepisów w tym zakresie oraz posiadać wymagane prawem atesty PZH, deklaracje zgodności i certyfikaty CE. Wszystkie meble muszą spełniać wymagania dotyczące mebli szkolnych wg aktualnie obowiązujących norm oraz posiadać certyfikat użyteczności w szkole.
10.Wszelkie użyte w formularzach cenowych nazwy własne, typy materiałów, urządzeń (pochodzenie, producent itp.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, gdzie produkt równoważny oznacza taki produkt, który ma takie same lub lepsze cechy, funkcje oraz parametry i standardy jakościowe, co wskazany w danym formularzu cenowym, konkretny z nazwy i pochodzenia.

Projekt „Wiem więcej, mogę więcej – inwestycja w przyszłość uczniów SP nr 4 w Sieradzu” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6d64cab7-9734-4eb9-b0da-7df9409a25bb
Biuletyn 536669-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa nr 4 im. Marii Konopnickiej
Regon 73500300000000
Zamawiajacy adres ulica Ks. Apolinarego Leśniewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 18
Zamawiajacy miejscowosc Sieradz
Zamawiajacy kod pocztowy 98-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 0-43 8225652,
Zamawiajacy fax 0-43 8225652
Zamawiajacy email zamówienia@sp4.sieradz.eu,
Adres strony url http://www.sp4sieradz.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt „Wiem więcej, mogę więcej – inwestycja w przyszłość uczniów SP nr 4 w Sieradzu” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Gmina Miasto Sieradz 98-200 Sieradz, plac Wojewódzki 1 tel. 43 826-61-28 REGON:730934335, NIP: 827-22-37-737 zamowienia@umsieradz.pl www.sieradz.eu
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.umsieradz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.umsieradz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający wymaga, aby oferty były składane pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Sieradza, 98-200 Sieradz, plac Wojewódzki 1
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu w ramach projektu pn. „Wiem więcej, mogę więcej – inwestycja w przyszłość uczniów SP nr 4 w Sieradzu”
Numer referencyjny WOR-Z.271.06.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie bazy dydaktycznej Szkoły nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu przy ul. Ks. Apolinarego Leśniewskiego 18 poprzez dostawę następujących elementów: pomocy dydaktycznych, książek, pomocy dydaktycznych do pracowni chemicznej, sprzętu technologii informacyjno-komunikacyjnej oraz mebli szkolnych. 2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określają formularze cenowe wg załączników nr 4, 4a, 4b, 4c i 4d do SIWZ. Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotów zamówienia Zamawiający określił jako minimalne wymagania i dopuszcza, aby dostawa objęła urządzenia i oprogramowanie o lepszych parametrach. W przypadku dostaw obejmujących oprogramowanie Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia licencji Zamawiającemu na oprogramowanie zgodnie z wymaganiami określonymi w powyższych załącznikach i dostarczenia dokumentów licencyjnych. 3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nienoszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Dostawy mogą być realizowane wyłącznie w oryginalnych opakowaniach posiadających fabryczne oznakowania producenta. 4. Pomoce dydaktyczne muszą posiadać certyfikat zgodności z Polską Normą (Deklarację Zgodności CE). Wyrób musi być oznakowany znakiem CE, zgodnie z zasadniczymi wymaganiami bezpieczeństwa obowiązującymi w krajach Unii Europejskiej. Deklaracja zgodności powinna być dostarczona wraz z dostawą. 5. Opakowanie musi posiadać etykietę informacyjną zawierającą minimum następujące dane: nazwę i adres producenta, nazwę wyrobu, datę produkcji oraz inne oznakowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 6. Na opakowaniach dostarczonych pomocy dydaktycznych muszą znajdować się oznakowania i opisy w języku polskim. 7. Dostarczone pomoce dydaktyczne muszą posiadać instrukcję użytkowania opisującą funkcje oraz sposób eksploatacji dostarczonych pomocy oraz informacje bezpieczeństwa sformułowane w języku polskim (instrukcja obsługi, instrukcja konserwacji itp.). 8. Dostarczone pomoce dydaktyczne muszą być wykonane z tworzyw wysokiej jakości, a zawarte w nich substancje chemiczne nie mogą stanowić zagrożenia dla bezpieczeństwa i zdrowia dzieci. 9. Meble szkolne dostarczone przez Wykonawcę muszą być zainstalowane oraz zamontowane w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie z ich charakterem i właściwością. Koszt dostawy oraz montażu należy uwzględnić w cenie przedmiotu zamówienia. Odpowiedzialność za szkody powstałe w czasie transportu ponosi Wykonawca. Dostarczone meble szkolne muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, w pełni sprawne technicznie, wolne od wad, nie powystawowe i gotowe do użycia oraz spełniać wymogi bezpieczeństwa wynikające z obowiązujących na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przepisów w tym zakresie oraz posiadać wymagane prawem atesty PZH, deklaracje zgodności i certyfikaty CE. Wszystkie meble muszą spełniać wymagania dotyczące mebli szkolnych wg aktualnie obowiązujących norm oraz posiadać certyfikat użyteczności w szkole. 10.Wszelkie użyte w formularzach cenowych nazwy własne, typy materiałów, urządzeń (pochodzenie, producent itp.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, gdzie produkt równoważny oznacza taki produkt, który ma takie same lub lepsze cechy, funkcje oraz parametry i standardy jakościowe, co wskazany w danym formularzu cenowym, konkretny z nazwy i pochodzenia. Projekt „Wiem więcej, mogę więcej – inwestycja w przyszłość uczniów SP nr 4 w Sieradzu” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 35
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wzór umowy stanowią załączniki nr 2, 2a, 2b, 2c i 2d do niniejszej SIWZ: - załącznik nr 2 dotyczy części nr 1 zamówienia, - załącznik nr 2a dotyczy części nr 2 zamówienia, - załącznik nr 2b dotyczy części nr 3 zamówienia, - załącznik nr 2c dotyczy części nr 4 zamówienia, - załącznik nr 2d dotyczy części nr 5 zamówienia. 2. Strony zastrzegają możliwość dokonania w uzasadnionych okolicznościach zmian postanowień niniejszej umowy. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej. 3. Zmiana określenia przedmiotu zamówienia w porównaniu do postanowień SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w wyniku przeprowadzenia, którego zawarto niniejszą umowę możliwa jest jedynie w przypadku gdy prowadzi do jego ograniczenia lub zastosowania rozwiązań zamiennych tj. takich, które nie powodują rozszerzenia określenia przedmiotu zamówienia, prowadzą do jego ulepszenia, usprawnienia jego realizacji lub zastosowania materiałów równoważnych. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia umownego: 1) w przypadku ustawowej zmiany określonej w umowie procentowej stawki podatku VAT, kwota brutto wynagrodzenia umownego zostanie odpowiednio zmieniona. 5. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej umowy w przypadkach określonych w art. 144 ustawy Pzp. 6. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy: a) zmiany przez instytucję zarządzającą terminu realizacji projektu, b) związanych z wystąpieniem siły wyższej. 7. Każda ze stron może wystąpić z propozycją zmian postanowień niniejszej umowy. Propozycja musi wskazywać na okoliczności uzasadniające wprowadzenie zmian. 8. Strony ustalają, że Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego dokonać cesji wierzytelności na rzecz osoby trzeciej.
IV 4 4 data 2020-05-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi zostać napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli Zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa pomocy dydaktycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis 1. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy według załącznika nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotów zamówienia, Zamawiający określił jako minimalne wymagania i dopuszcza, aby dostawa objęła pomoce o lepszych parametrach. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nienoszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Dostawa może być realizowana wyłącznie w oryginalnych opakowaniach posiadających fabryczne oznakowania producenta. 3. Pomoce dydaktyczne muszą posiadać certyfikat zgodności z Polską Normą (Deklarację Zgodności CE). Wyrób musi być oznakowany znakiem CE, zgodnie z zasadniczymi wymaganiami bezpieczeństwa obowiązującymi w krajach Unii Europejskiej. Deklaracja zgodności powinna być dostarczona wraz z dostawą. 4. Opakowanie musi posiadać etykietę informacyjną zawierającą minimum następujące dane: nazwę i adres producenta, nazwę wyrobu, datę produkcji oraz inne oznakowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 5. Na opakowaniach dostarczonych pomocy dydaktycznych muszą znajdować się oznakowania i opisy w języku polskim. 6. Dostarczone pomoce dydaktyczne muszą posiadać instrukcję użytkowania opisującą funkcje oraz sposób eksploatacji dostarczonych pomocy oraz informacje bezpieczeństwa sformułowane w języku polskim (instrukcja obsługi, instrukcja konserwacji itp.). 7. Dostarczone pomoce dydaktyczne muszą być wykonane z tworzyw wysokiej jakości, a zawarte w nich substancje chemiczne nie mogą stanowić zagrożenia dla bezpieczeństwa i zdrowia dzieci.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa książek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22110000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis 1. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy według załącznika nr 4a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nienoszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni chemicznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis 1. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy według załącznika nr 4b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotów zamówienia, Zamawiający określił jako minimalne wymagania i dopuszcza, aby dostawa objęła pomoce o lepszych parametrach. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nienoszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Dostawa może być realizowana wyłącznie w oryginalnych opakowaniach posiadających fabryczne oznakowania producenta. 3. Pomoce dydaktyczne muszą posiadać certyfikat zgodności z Polską Normą (Deklarację Zgodności CE). Wyrób musi być oznakowany znakiem CE, zgodnie z zasadniczymi wymaganiami bezpieczeństwa obowiązującymi w krajach Unii Europejskiej. Deklaracja zgodności powinna być dostarczona wraz z dostawą. 4. Opakowanie musi posiadać etykietę informacyjną zawierającą minimum następujące dane: nazwę i adres producenta, nazwę wyrobu, datę produkcji oraz inne oznakowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 5. Na opakowaniach dostarczonych pomocy dydaktycznych muszą znajdować się oznakowania i opisy w języku polskim. 6. Dostarczone pomoce dydaktyczne muszą posiadać instrukcję użytkowania opisującą funkcje oraz sposób eksploatacji dostarczonych pomocy oraz informacje bezpieczeństwa sformułowane w języku polskim (instrukcja obsługi, instrukcja konserwacji itp.). 7. Dostarczone pomoce dydaktyczne muszą być wykonane z tworzyw wysokiej jakości, a zawarte w nich substancje chemiczne nie mogą stanowić zagrożenia dla bezpieczeństwa i zdrowia dzieci.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa dostawa sprzętu technologii informacyjno-komunikacyjnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis 1. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy według załącznika nr 4c do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotów zamówienia, Zamawiający określił jako minimalne wymagania i dopuszcza, aby dostawa objęła pomoce o lepszych parametrach. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia licencji Zamawiającemu na oprogramowanie zgodnie z wymaganiami określonymi w powyższym załączniku i dostarczenia dokumentów licencyjnych 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nienoszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Dostawy mogą być realizowane wyłącznie w oryginalnych opakowaniach posiadających fabryczne oznakowania producenta. 3. Pomoce dydaktyczne muszą posiadać certyfikat zgodności z Polską Normą (Deklarację Zgodności CE). Wyrób musi być oznakowany znakiem CE, zgodnie z zasadniczymi wymaganiami bezpieczeństwa obowiązującymi w krajach Unii Europejskiej. Deklaracja zgodności powinna być dostarczona wraz z dostawą. 4. Opakowanie musi posiadać etykietę informacyjną zawierającą minimum następujące dane: nazwę i adres producenta, nazwę wyrobu, datę produkcji oraz inne oznakowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 5. Na opakowaniach dostarczonych pomocy dydaktycznych muszą znajdować się oznakowania i opisy w języku polskim. 6. Dostarczone pomoce dydaktyczne muszą posiadać instrukcję użytkowania opisującą funkcje oraz sposób eksploatacji dostarczonych pomocy oraz informacje bezpieczeństwa sformułowane w języku polskim (instrukcja obsługi, instrukcja konserwacji itp.).
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa dostawa mebli szkolnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis 1. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy według załącznika nr 4d do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotów zamówienia, Zamawiający określił jako minimalne wymagania i dopuszcza, aby dostawa objęła oprogramowanie o lepszych parametrach. 2. Meble szkolne dostarczone przez Wykonawcę muszą być zainstalowane oraz zamontowane w miejscach wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z ich charakterem i właściwością. Koszt dostawy oraz montażu należy uwzględnić w cenie przedmiotu zamówienia. Odpowiedzialność za szkody powstałe w czasie transportu ponosi Wykonawca. 3. Dostarczone meble szkolne muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, w pełni sprawne technicznie, wolne od wad, nie powystawowe i gotowe do użycia oraz spełniać wymogi bezpieczeństwa wynikające z obowiązujących na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przepisów w tym zakresie oraz posiadać wymagane prawem atesty PZH, deklaracje zgodności i certyfikaty CE. Wszystkie meble muszą spełniać wymagania dotyczące mebli szkolnych według aktualnie obowiązujących norm oraz posiadać certyfikat użyteczności w szkole.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)