Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą pieczywa na rzecz DPS Dom Kombatanta im. św Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu, ul. dr E. Cyrana 10 dla zamówienia o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych

Publication date 2020-05-12
End date 2020-05-28 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. św. Rafała Kalinowskiego
Miejscowość Lubliniec
Województwo śląskie
Branża
  • Pieczywo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537732-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 158110006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zadanie nr 1
1 Biszkopt blacha (ok 40 x 60 cm) szt 5
2 Bułka – długa, krojona, pszenna 400g szt 250
3 Bułki duże 100g szt 10000
4 Bułki małe 50g szt 400
5 Bułka tarta (jasna, sporządzona z bułek pszennych, bez dodatku innego pieczywa, wysuszona nie pieczona) 0,5 kg szt 250
6 Chleb pszenno-żytni 1 kg (krojony) szt 6500
7 Chleb słonecznikowy, pszenny 0,7kg (krojony) szt 700
8 Chleb graham 0,5kg (krojony) szt 700
9 Drożdżówka 100g (z serem lub marmoladą) szt 400
10 Mak mielony kg 10
11 Pączek z marmoladą od 80 do 100g szt 200
12 Rogale maślane 100g szt 2000
13 Strucle (bułki do makówki) 400g szt 26
14 Żurek (zakwas) l l 100

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b8f6c0d4-57d7-40cf-a8bb-599f2e8b58b1
Biuletyn 537732-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. św. Rafała Kalinowskiego
Regon 12701960000000
Zamawiajacy adres ulica Cyrana
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Lubliniec
Zamawiajacy kod pocztowy 42-700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 343 564 004,
Zamawiajacy fax 343 564 192
Zamawiajacy email administracja@dpskombatant.pl,
Adres strony url http://www.dpskombatant.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samorządowa jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.lubliniec.starostwo.bip.info.pl/index.php?idmp=169&r=o
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.lubliniec.starostwo.bip.info.pl/index.php?idmp=169&r=o
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne administracja@dpskombatant
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Nazwa nadana zamowieniu Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą pieczywa na rzecz DPS Dom Kombatanta im. św Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu, ul. dr E. Cyrana 10 dla zamówienia o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych
Numer referencyjny DAG.26.6.2.20
Rodzaj zamowienia 1
Zastrzega prawo grup czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 1
Okreslenie przedmiotu Zadanie nr 1 1 Biszkopt blacha (ok 40 x 60 cm) szt 5 2 Bułka – długa, krojona, pszenna 400g szt 250 3 Bułki duże 100g szt 10000 4 Bułki małe 50g szt 400 5 Bułka tarta (jasna, sporządzona z bułek pszennych, bez dodatku innego pieczywa, wysuszona nie pieczona) 0,5 kg szt 250 6 Chleb pszenno-żytni 1 kg (krojony) szt 6500 7 Chleb słonecznikowy, pszenny 0,7kg (krojony) szt 700 8 Chleb graham 0,5kg (krojony) szt 700 9 Drożdżówka 100g (z serem lub marmoladą) szt 400 10 Mak mielony kg 10 11 Pączek z marmoladą od 80 do 100g szt 200 12 Rogale maślane 100g szt 2000 13 Strucle (bułki do makówki) 400g szt 26 14 Żurek (zakwas) l l 100
Cpv glowny przedmiot 15811000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 24859,13
Waluta calosc PLN
Data rozpoczecia 2020-07-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie w zakresie wskazanym w Rozdziale V ust. 1 SIWZ. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie może być złożone wspólnie, informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu.
Zakresie warunkow udzialu a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie takie składa każdy z Wykonawców oddzielnie. b) referencje bądź inne dokumenty stanowiące dowód rzetelnej realizacji zamówień o podobnym charakterze przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert potwierdzające ich należyte wykonanie. Referencje powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokumenty te składa przynajmniej jeden z Wykonawców.
Zakresie kryteriow selekcji formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ wraz z kalkulacją ofertową stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) aktualny odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. b) oświadczenie o braku zaległości wobec właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych – załącznik nr 6 do SIWZ. c) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej Załącznik Nr 7 do SIWZ. d) Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione a) Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. b) Pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają dla swojej ważności zachowania formy pisemnego aneksu. 2. Wszelkie zmiany postanowień umowy mogą nastąpić w zakresie określonym w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo dopuszczenia zmian w umowie w przypadku: a). zmiany ustawowej stawki VAT strony przewidują możliwość zmiany wynagrodzenia o wysokość podaną w obowiązujących przepisach prawa. b) zmiany terminu realizacji umowy – skrócenia w przypadku wyczerpania zakresu przedmiotu umowy c) zmiany oznaczenia Zamawiającego w tym nr ewidencji podatkowej. d) zwiększenia, zmniejszenia lub rezygnacji z zakupu poszczególnych artykułów. e) zwiększenia lub zmniejszenia zamówienia w zakresie 20 % wartości przedmiotu umowy wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia. 3.Niezależnie od zmian opisanych w ust. 2 zmiany umowy mogą nastąpić na podstawie art.15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.
IV 4 4 data 2020-05-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 6,00
  
Kryteria Ilość dni na dostarczenie produktów po otrzymaniu zgłoszenia
Znaczenie 6,00
  
Kryteria Cena brutto oferty
Znaczenie 88,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)