Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą pieczywa na rzecz DPS Dom Kombatanta im. św Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu, ul. dr E. Cyrana 10 dla zamówienia o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych

Data publikacji 2020-05-12
Data zakończenia 2020-05-28 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. św. Rafała Kalinowskiego
Miejscowość Lubliniec
Województwo śląskie
Branża
  • Pieczywo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537732-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158110006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zadanie nr 1
1 Biszkopt blacha (ok 40 x 60 cm) szt 5
2 Bułka – długa, krojona, pszenna 400g szt 250
3 Bułki duże 100g szt 10000
4 Bułki małe 50g szt 400
5 Bułka tarta (jasna, sporządzona z bułek pszennych, bez dodatku innego pieczywa, wysuszona nie pieczona) 0,5 kg szt 250
6 Chleb pszenno-żytni 1 kg (krojony) szt 6500
7 Chleb słonecznikowy, pszenny 0,7kg (krojony) szt 700
8 Chleb graham 0,5kg (krojony) szt 700
9 Drożdżówka 100g (z serem lub marmoladą) szt 400
10 Mak mielony kg 10
11 Pączek z marmoladą od 80 do 100g szt 200
12 Rogale maślane 100g szt 2000
13 Strucle (bułki do makówki) 400g szt 26
14 Żurek (zakwas) l l 100

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b8f6c0d4-57d7-40cf-a8bb-599f2e8b58b1
Biuletyn 537732-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. św. Rafała Kalinowskiego
Regon 12701960000000
Zamawiajacy adres ulica Cyrana
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Lubliniec
Zamawiajacy kod pocztowy 42-700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 343 564 004,
Zamawiajacy fax 343 564 192
Zamawiajacy email administracja@dpskombatant.pl,
Adres strony url http://www.dpskombatant.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samorządowa jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.lubliniec.starostwo.bip.info.pl/index.php?idmp=169&r=o
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.lubliniec.starostwo.bip.info.pl/index.php?idmp=169&r=o
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne administracja@dpskombatant
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Nazwa nadana zamowieniu Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą pieczywa na rzecz DPS Dom Kombatanta im. św Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu, ul. dr E. Cyrana 10 dla zamówienia o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych
Numer referencyjny DAG.26.6.2.20
Rodzaj zamowienia 1
Zastrzega prawo grup czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 1
Okreslenie przedmiotu Zadanie nr 1 1 Biszkopt blacha (ok 40 x 60 cm) szt 5 2 Bułka – długa, krojona, pszenna 400g szt 250 3 Bułki duże 100g szt 10000 4 Bułki małe 50g szt 400 5 Bułka tarta (jasna, sporządzona z bułek pszennych, bez dodatku innego pieczywa, wysuszona nie pieczona) 0,5 kg szt 250 6 Chleb pszenno-żytni 1 kg (krojony) szt 6500 7 Chleb słonecznikowy, pszenny 0,7kg (krojony) szt 700 8 Chleb graham 0,5kg (krojony) szt 700 9 Drożdżówka 100g (z serem lub marmoladą) szt 400 10 Mak mielony kg 10 11 Pączek z marmoladą od 80 do 100g szt 200 12 Rogale maślane 100g szt 2000 13 Strucle (bułki do makówki) 400g szt 26 14 Żurek (zakwas) l l 100
Cpv glowny przedmiot 15811000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 24859,13
Waluta calosc PLN
Data rozpoczecia 2020-07-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie w zakresie wskazanym w Rozdziale V ust. 1 SIWZ. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie może być złożone wspólnie, informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu.
Zakresie warunkow udzialu a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie takie składa każdy z Wykonawców oddzielnie. b) referencje bądź inne dokumenty stanowiące dowód rzetelnej realizacji zamówień o podobnym charakterze przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert potwierdzające ich należyte wykonanie. Referencje powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokumenty te składa przynajmniej jeden z Wykonawców.
Zakresie kryteriow selekcji formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ wraz z kalkulacją ofertową stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) aktualny odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. b) oświadczenie o braku zaległości wobec właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych – załącznik nr 6 do SIWZ. c) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej Załącznik Nr 7 do SIWZ. d) Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione a) Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. b) Pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają dla swojej ważności zachowania formy pisemnego aneksu. 2. Wszelkie zmiany postanowień umowy mogą nastąpić w zakresie określonym w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo dopuszczenia zmian w umowie w przypadku: a). zmiany ustawowej stawki VAT strony przewidują możliwość zmiany wynagrodzenia o wysokość podaną w obowiązujących przepisach prawa. b) zmiany terminu realizacji umowy – skrócenia w przypadku wyczerpania zakresu przedmiotu umowy c) zmiany oznaczenia Zamawiającego w tym nr ewidencji podatkowej. d) zwiększenia, zmniejszenia lub rezygnacji z zakupu poszczególnych artykułów. e) zwiększenia lub zmniejszenia zamówienia w zakresie 20 % wartości przedmiotu umowy wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia. 3.Niezależnie od zmian opisanych w ust. 2 zmiany umowy mogą nastąpić na podstawie art.15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.
IV 4 4 data 2020-05-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 6,00
  
Kryteria Ilość dni na dostarczenie produktów po otrzymaniu zgłoszenia
Znaczenie 6,00
  
Kryteria Cena brutto oferty
Znaczenie 88,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)