GuidZP400 |
b8f6c0d4-57d7-40cf-a8bb-599f2e8b58b1
|
Biuletyn |
537732-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. św. Rafała Kalinowskiego
|
Regon |
12701960000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Cyrana
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lubliniec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42-700
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
343 564 004,
|
Zamawiajacy fax |
343 564 192
|
Zamawiajacy email |
administracja@dpskombatant.pl,
|
Adres strony url |
http://www.dpskombatant.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samorządowa jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.lubliniec.starostwo.bip.info.pl/index.php?idmp=169&r=o
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.lubliniec.starostwo.bip.info.pl/index.php?idmp=169&r=o
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
administracja@dpskombatant
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą pieczywa na rzecz DPS Dom Kombatanta im. św Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu, ul. dr E. Cyrana 10 dla zamówienia o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych
|
Numer referencyjny |
DAG.26.6.2.20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zadanie nr 1
1 Biszkopt blacha (ok 40 x 60 cm) szt 5
2 Bułka – długa, krojona, pszenna 400g szt 250
3 Bułki duże 100g szt 10000
4 Bułki małe 50g szt 400
5 Bułka tarta (jasna, sporządzona z bułek pszennych, bez dodatku innego pieczywa, wysuszona nie pieczona) 0,5 kg szt 250
6 Chleb pszenno-żytni 1 kg (krojony) szt 6500
7 Chleb słonecznikowy, pszenny 0,7kg (krojony) szt 700
8 Chleb graham 0,5kg (krojony) szt 700
9 Drożdżówka 100g (z serem lub marmoladą) szt 400
10 Mak mielony kg 10
11 Pączek z marmoladą od 80 do 100g szt 200
12 Rogale maślane 100g szt 2000
13 Strucle (bułki do makówki) 400g szt 26
14 Żurek (zakwas) l l 100
|
Cpv glowny przedmiot |
15811000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
24859,13
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data rozpoczecia |
2020-07-01T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie w zakresie wskazanym w Rozdziale V ust. 1 SIWZ. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie może być złożone wspólnie, informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie takie składa każdy z Wykonawców oddzielnie. b) referencje bądź inne dokumenty stanowiące dowód rzetelnej realizacji zamówień o podobnym charakterze przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert potwierdzające ich należyte wykonanie. Referencje powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokumenty te składa przynajmniej jeden z Wykonawców.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ wraz z kalkulacją ofertową stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) aktualny odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. b) oświadczenie o braku zaległości wobec właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych – załącznik nr 6 do SIWZ. c) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej Załącznik Nr 7 do SIWZ. d) Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. b) Pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają dla swojej ważności zachowania formy
pisemnego aneksu.
2. Wszelkie zmiany postanowień umowy mogą nastąpić w zakresie określonym
w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo
dopuszczenia zmian w umowie w przypadku:
a). zmiany ustawowej stawki VAT strony przewidują możliwość zmiany
wynagrodzenia o wysokość podaną w obowiązujących przepisach prawa.
b) zmiany terminu realizacji umowy – skrócenia w przypadku wyczerpania zakresu
przedmiotu umowy
c) zmiany oznaczenia Zamawiającego w tym nr ewidencji podatkowej.
d) zwiększenia, zmniejszenia lub rezygnacji z zakupu poszczególnych artykułów.
e) zwiększenia lub zmniejszenia zamówienia w zakresie 20 % wartości przedmiotu umowy
wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia.
3.Niezależnie od zmian opisanych w ust. 2 zmiany umowy mogą nastąpić na podstawie
art.15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z
zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych
oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.
|
IV 4 4 data |
2020-05-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|