1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie 16 sztuk niszczarek na potrzeby Straży Granicznej na Morskim Przejściu Granicznym w Elblągu, tj.: 1) niszczarka typ I – 15 szt., 2) niszczarka typ II – 1 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej SIWZ. 3. Opis znajdujący się w załączniku nr 3 do SIWZ zawiera minimalne wymagania odnośnie produktów objętych przedmiotem zamówienia co oznacza, że wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi i/lub użytkowymi. 4. W każdym przypadku, gdy zamawiający w SIWZ powołuje się na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym. 5. Wykonawca dostarczy produkty objęte przedmiotem zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego znajdujących się w budynku Straży Granicznej na Morskim Przejściu Granicznym w Elblągu, 82-300 Elbląg, ul. Kotwicza 2. 6. Dostarczenie produktów objętych przedmiotem zamówienia nastąpi w dniach roboczych, w godzinach od 7.30 do 15.30, własnym staraniem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy, w opakowaniach fabrycznych, bezzwrotnych. 7. Dostarczone produkty objęte przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, kompletne, sprawne technicznie, dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodne z wymaganiami określonymi w SIWZ. 8. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie w ramach projektu nr PL/2018/PR/0027
pt. „Budowa i wyposażenie budynku SG w Elblągu usprawnieniem odpraw granicznych” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Programu Krajowego Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego. 9. Wykonawca umieści na dostarczonych niszczarkach, w miejscach uzgodnionych z zamawiającym, naklejki samoprzylepne z informacją o współfinansowaniu zakupu ze środków Unii Europejskiej. Szczegółowe wytyczne dotyczące informacji znajdujących się na naklejkach oraz ich wymiaru określa załącznik nr 5 do SIWZ. 10. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
|
GuidZP400 |
351500f2-e692-4cf5-8314-30462bdff272
|
Biuletyn |
539576-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
|
Regon |
00051431900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Marszałka J. Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7/9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
10-575
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
(89) 5232400,
|
Zamawiajacy fax |
(89) 5272049
|
Zamawiajacy email |
sekrzo@uw.olsztyn.pl,
|
Adres strony url |
https://www.gov.pl/web/uw-warminsko-mazurski
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
projekt nr PL/2018/PR/0027 pt. „Budowa i wyposażenie budynku SG w Elblągu usprawnieniem odpraw granicznych” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Programu Krajowego Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.gov.pl/web/uw-warminsko-mazurski/zamowienia-publiczne3
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
10-575 Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, pok. nr. 354.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostarczenie niszczarek na potrzeby Straży Granicznej na Morskim Przejściu Granicznym w Elblągu.
|
Numer referencyjny |
WO-IV.272.17.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie 16 sztuk niszczarek na potrzeby Straży Granicznej na Morskim Przejściu Granicznym w Elblągu, tj.: 1) niszczarka typ I – 15 szt., 2) niszczarka typ II – 1 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej SIWZ. 3. Opis znajdujący się w załączniku nr 3 do SIWZ zawiera minimalne wymagania odnośnie produktów objętych przedmiotem zamówienia co oznacza, że wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi i/lub użytkowymi. 4. W każdym przypadku, gdy zamawiający w SIWZ powołuje się na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym. 5. Wykonawca dostarczy produkty objęte przedmiotem zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego znajdujących się w budynku Straży Granicznej na Morskim Przejściu Granicznym w Elblągu, 82-300 Elbląg, ul. Kotwicza 2. 6. Dostarczenie produktów objętych przedmiotem zamówienia nastąpi w dniach roboczych, w godzinach od 7.30 do 15.30, własnym staraniem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy, w opakowaniach fabrycznych, bezzwrotnych. 7. Dostarczone produkty objęte przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, kompletne, sprawne technicznie, dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodne z wymaganiami określonymi w SIWZ. 8. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie w ramach projektu nr PL/2018/PR/0027
pt. „Budowa i wyposażenie budynku SG w Elblągu usprawnieniem odpraw granicznych” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Programu Krajowego Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego. 9. Wykonawca umieści na dostarczonych niszczarkach, w miejscach uzgodnionych z zamawiającym, naklejki samoprzylepne z informacją o współfinansowaniu zakupu ze środków Unii Europejskiej. Szczegółowe wytyczne dotyczące informacji znajdujących się na naklejkach oraz ich wymiaru określa załącznik nr 5 do SIWZ. 10. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
|
Cpv glowny przedmiot |
30191400-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Okreslenie warunkow |
zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, 3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę – pełnomocnika, 4) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy – pełnomocnictwo do reprezentowaniu wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy w następujących przypadkach: 1) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszących znamiona siły wyższej – uprawniających strony umowy do zmiany umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji, 2) pojawienia się nowych, korzystnych dla zamawiającego rozwiązań technologicznych, możliwych do wdrożenia zamiennie w stosunku do przewidzianych umową; w powyższej sytuacji wynagrodzenie wykonawcy nie może zostać zwiększone, 3) wycofania z produkcji lub dystrybucji produktów wymienionych w ofercie wykonawcy – zamawiający dopuszcza wówczas dostarczenie innego asortymentu produktów, o parametrach odpowiadającym wymogom określonym w załączniku nr 1 do umowy, po uprzednim udokumentowaniu przez wykonawcę braku możliwości ich dostarczenia (pisemna informacja od producenta lub dystrybutora); w powyższej sytuacji wynagrodzenie wykonawcy nie zostanie zwiększone, 4) wystąpienia obiektywnych czynników uniemożliwiających realizację umowy zgodnie z pierwotnym terminem – uprawniających strony umowy do zmiany terminu wykonania umowy, 5) wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych korzystnych dla zamawiającego, w powyższej sytuacji wynagrodzenie wykonawcy nie zostanie zwiększone. 2. Podstawą do dokonania zmian, o których jest mowa w pkt 1, jest złożenie pisemnego wniosku przez jedną ze stron umowy i jego pisemna akceptacja przez drugą stronę umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-05-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski.
|
IV 4 5 okres |
30
|