dostarczenie niszczarek na potrzeby Straży Granicznej na Morskim Przejściu Granicznym w Elblągu.

Publication date 2020-05-14
End date 2020-05-22 00:00:00
Instytucja Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539576-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301914008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie 16 sztuk niszczarek na potrzeby Straży Granicznej na Morskim Przejściu Granicznym w Elblągu, tj.: 1) niszczarka typ I – 15 szt., 2) niszczarka typ II – 1 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej SIWZ. 3. Opis znajdujący się w załączniku nr 3 do SIWZ zawiera minimalne wymagania odnośnie produktów objętych przedmiotem zamówienia co oznacza, że wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi i/lub użytkowymi. 4. W każdym przypadku, gdy zamawiający w SIWZ powołuje się na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym. 5. Wykonawca dostarczy produkty objęte przedmiotem zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego znajdujących się w budynku Straży Granicznej na Morskim Przejściu Granicznym w Elblągu, 82-300 Elbląg, ul. Kotwicza 2. 6. Dostarczenie produktów objętych przedmiotem zamówienia nastąpi w dniach roboczych, w godzinach od 7.30 do 15.30, własnym staraniem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy, w opakowaniach fabrycznych, bezzwrotnych. 7. Dostarczone produkty objęte przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, kompletne, sprawne technicznie, dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodne z wymaganiami określonymi w SIWZ. 8. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie w ramach projektu nr PL/2018/PR/0027
pt. „Budowa i wyposażenie budynku SG w Elblągu usprawnieniem odpraw granicznych” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Programu Krajowego Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego. 9. Wykonawca umieści na dostarczonych niszczarkach, w miejscach uzgodnionych z zamawiającym, naklejki samoprzylepne z informacją o współfinansowaniu zakupu ze środków Unii Europejskiej. Szczegółowe wytyczne dotyczące informacji znajdujących się na naklejkach oraz ich wymiaru określa załącznik nr 5 do SIWZ. 10. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 351500f2-e692-4cf5-8314-30462bdff272
Biuletyn 539576-N-2020
Zamawiajacy nazwa Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Regon 00051431900000
Zamawiajacy adres ulica Al. Marszałka J. Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 7/9
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10-575
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon (89) 5232400,
Zamawiajacy fax (89) 5272049
Zamawiajacy email sekrzo@uw.olsztyn.pl,
Adres strony url https://www.gov.pl/web/uw-warminsko-mazurski
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu projekt nr PL/2018/PR/0027 pt. „Budowa i wyposażenie budynku SG w Elblągu usprawnieniem odpraw granicznych” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Programu Krajowego Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.gov.pl/web/uw-warminsko-mazurski/zamowienia-publiczne3
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 10-575 Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, pok. nr. 354.
Nazwa nadana zamowieniu dostarczenie niszczarek na potrzeby Straży Granicznej na Morskim Przejściu Granicznym w Elblągu.
Numer referencyjny WO-IV.272.17.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie 16 sztuk niszczarek na potrzeby Straży Granicznej na Morskim Przejściu Granicznym w Elblągu, tj.: 1) niszczarka typ I – 15 szt., 2) niszczarka typ II – 1 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej SIWZ. 3. Opis znajdujący się w załączniku nr 3 do SIWZ zawiera minimalne wymagania odnośnie produktów objętych przedmiotem zamówienia co oznacza, że wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi i/lub użytkowymi. 4. W każdym przypadku, gdy zamawiający w SIWZ powołuje się na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym. 5. Wykonawca dostarczy produkty objęte przedmiotem zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego znajdujących się w budynku Straży Granicznej na Morskim Przejściu Granicznym w Elblągu, 82-300 Elbląg, ul. Kotwicza 2. 6. Dostarczenie produktów objętych przedmiotem zamówienia nastąpi w dniach roboczych, w godzinach od 7.30 do 15.30, własnym staraniem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy, w opakowaniach fabrycznych, bezzwrotnych. 7. Dostarczone produkty objęte przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, kompletne, sprawne technicznie, dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodne z wymaganiami określonymi w SIWZ. 8. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie w ramach projektu nr PL/2018/PR/0027 pt. „Budowa i wyposażenie budynku SG w Elblągu usprawnieniem odpraw granicznych” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Programu Krajowego Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego. 9. Wykonawca umieści na dostarczonych niszczarkach, w miejscach uzgodnionych z zamawiającym, naklejki samoprzylepne z informacją o współfinansowaniu zakupu ze środków Unii Europejskiej. Szczegółowe wytyczne dotyczące informacji znajdujących się na naklejkach oraz ich wymiaru określa załącznik nr 5 do SIWZ. 10. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
Cpv glowny przedmiot 30191400-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, 3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę – pełnomocnika, 4) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy – pełnomocnictwo do reprezentowaniu wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy w następujących przypadkach: 1) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszących znamiona siły wyższej – uprawniających strony umowy do zmiany umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji, 2) pojawienia się nowych, korzystnych dla zamawiającego rozwiązań technologicznych, możliwych do wdrożenia zamiennie w stosunku do przewidzianych umową; w powyższej sytuacji wynagrodzenie wykonawcy nie może zostać zwiększone, 3) wycofania z produkcji lub dystrybucji produktów wymienionych w ofercie wykonawcy – zamawiający dopuszcza wówczas dostarczenie innego asortymentu produktów, o parametrach odpowiadającym wymogom określonym w załączniku nr 1 do umowy, po uprzednim udokumentowaniu przez wykonawcę braku możliwości ich dostarczenia (pisemna informacja od producenta lub dystrybutora); w powyższej sytuacji wynagrodzenie wykonawcy nie zostanie zwiększone, 4) wystąpienia obiektywnych czynników uniemożliwiających realizację umowy zgodnie z pierwotnym terminem – uprawniających strony umowy do zmiany terminu wykonania umowy, 5) wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych korzystnych dla zamawiającego, w powyższej sytuacji wynagrodzenie wykonawcy nie zostanie zwiększone. 2. Podstawą do dokonania zmian, o których jest mowa w pkt 1, jest złożenie pisemnego wniosku przez jedną ze stron umowy i jego pisemna akceptacja przez drugą stronę umowy.
IV 4 4 data 2020-05-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin gwarancji dotyczący wałków/noży tnących
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)