GuidZP400 |
0bd629b2-845e-47d1-b8d9-d2c40e957e98
|
Biuletyn |
539784-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu
|
Regon |
11263946004180
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Dojazd
|
Zamawiajacy adres numer domu |
30
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60-631
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 660 67 00
|
Zamawiajacy fax |
61 660 67 01
|
Zamawiajacy email |
poznan@amw.com.pl
|
Adres strony url |
www.amw.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.amw.com.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.amw.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty należy dostarczyć w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada Prawo pocztowe lub osobiście lub za pośrednictwem kuriera lub posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu ul. Dojazd 30, 60-631 Poznań (Kancelaria ogólna pokój nr 33)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa gadżetów firmowych na potrzeby Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Poznaniu
|
Numer referencyjny |
DZP-OP.2610.231.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów firmowych na potrzeby Oddziału Regionalnego AMW w Poznaniu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części:
Część 1: 1) Śrubokręt długopis 2) Apteczka niebieska 3) Karta przetrwania w etui 4) Worek ze ściągaczem 5) Długopis metalowy 6) Drewniane kredki w niebieskim kartonie 7) Teleskopowy uchwyt do selfie 8) Miętówki w metalowym pudełku 9) Głośnik bluetooth; Część 2: 1) szalokominiarka wielofunkcyjna ; Część 3: 1) Smartband ( krokomierz bransoletka na rękę); Część 4: 1) Saperka w pochewce;
Część 5: 1) Gra logiczna.
|
Cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
40
|
Informacje na temat katalogow |
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Termin realizacji zamówienia: maksymalnie 40 dni kalendarzowych od dnia akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego. Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ , Zamawiający żąda:
próbek - zaoferowanych produktów. Przez słowo próbka Zamawiający rozumie 1 egzemplarz proponowanego produktu (bez logo lub adresu strony internetowej), spełniającego wymagania określone w załączniku nr 1 do SIWZ - OPZ.
Wyżej wymienione próbki, na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.amw.com.pl informacji, o której mowa art. 86 ust. 5, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Inne dokumenty: W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w umowie w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Istotna zmiana warunków umowy dopuszczalna będzie w granicach wyznaczonych przepisami Prawa zamówień publicznych, w tym art. 144 ust. 1 Pzp oraz w następujących przypadkach:
1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy - w zakresie dostosowania postanowień Umowy do zmiany przepisów prawa;
2) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, oraz którego Strony nie mogły uniknąć ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia;
3) zmiany formy lub treści wzorów formularzy stanowiących Załączniki do Umowy;
4) zaistnienie w trakcie realizacji umowy okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie złożenia oferty i były one niezależne od niego (np. zaprzestanie produkcji towaru, modyfikacja/zmiana parametrów itp.), co skutkowałoby brakiem możliwości dalszej realizacji umowy na dotychczasowych warunkach. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany do zaproponowania Zamawiającemu towaru równoważnego, tj. tego samego producenta o innych oznaczeniach lub innego producenta, o takich samych lub lepszych cechach, co towar określony w załączniku nr 1. Wykonawca rozpocznie dostawy nowego towaru pod warunkiem zmiany umowy, na niezmienionych zasadach oraz bez podwyższenia cen jednostkowych;
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt 1) - 4) nie mogą spowodować zwiększenia całkowitej wartości wynagrodzenia brutto.
3. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług przyjętej do określenia wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, która to zmiana zacznie obowiązywać po dniu zawarcia niniejszej umowy, wynagrodzenie Wykonawcy brutto ulegnie odpowiedniej zmianie poprzez zastosowanie zmienionej stawki podatku od towarów i usług. Zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy za wykonywanie umowy w okresie od dnia obowiązywania zmienionej stawki podatku, przy czym zmiana dotyczyć będzie wyłącznie tej części wynagrodzenia Wykonawcy, do której zgodnie z przepisami prawa powinna być stosowana zmieniona stawka podatku.
4. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem.
5. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 1 jest możliwe wyłącznie w trybie aneksu do umowy, podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron, pod rygorem nieważności.
6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zdarzeń losowych niezależnych od stron umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-05-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Informacje o przetwarzaniu i ochronie danych osobowych zawierają zapisy w Rozdziale XVIII SIWZ
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Gadżety firmowe: Śrubokręt długopis, Apteczka niebieska, Karta przetrwania w etui, Worek ze ściągaczem, Długopis metalowy, Drewniane kredki w niebieskim kartonie, Teleskopowy uchwyt do selfie, Miętówki w metalowym pudełku, Głośnik bluetooth.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia: maksymalnie 40 dni kalendarzowych od dnia akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego. Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów firmowych na potrzeby Oddziału Regionalnego AMW w Poznaniu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Część 1:
1) Śrubokręt długopis - 200 szt.
2) Apteczka niebieska - 200 szt.
3) Karta przetrwania w etui - 500 szt.
4) Worek ze ściągaczem - 250 szt.
5) Długopis metalowy - 500 szt.
6) Drewniane kredki w niebieskim kartonie – 150 szt.
7) Teleskopowy uchwyt do selfie – 100 szt.
8) Miętówki w metalowym pudełku – 150 szt.
9) Głośnik bluetooth– 200 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Gadżety firmowe: Szalokominiarka wielofunkcyjna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia: maksymalnie 40 dni kalendarzowych od dnia akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego. Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów firmowych na potrzeby Oddziału Regionalnego AMW w Poznaniu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Część 2:
1) szalokominiarka wielofunkcyjna - 250 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Gadżety firmowe: Smartband ( krokomierz bransoletka na rękę)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia: maksymalnie 40 dni kalendarzowych od dnia akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego. Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów firmowych na potrzeby Oddziału Regionalnego AMW w Poznaniu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Część 3:
1) Smartband ( krokomierz bransoletka na rękę) - 130 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Gadżety firmowe: Saperka w pochewce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia: maksymalnie 40 dni kalendarzowych od dnia akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego. Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów firmowych na potrzeby Oddziału Regionalnego AMW w Poznaniu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Część 4:
1) Saperka w pochewce - 60 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Gadżety firmowe: Gra logiczna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia: maksymalnie 40 dni kalendarzowych od dnia akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego. Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów firmowych na potrzeby Oddziału Regionalnego AMW w Poznaniu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Część 5:
1) Gra logiczna - 100 szt.
|
| |