Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Gdańsku

Publication date 2020-05-15
End date 2020-05-25 00:00:00
Instytucja Sąd Apelacyjny w Gdańsku
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 540531-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301251002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz faksów, zwanych dalej „materiałami eksploatacyjnymi” do siedziby Zamawiającego wraz z zapewnieniem usług odbioru zużytych materiałów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 94018ae6-38aa-451c-baf8-28c04c29f774
Biuletyn 540531-N-2020
Zamawiajacy nazwa Sąd Apelacyjny w Gdańsku
Regon 28613500000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowe Ogrody
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-803
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 583 238 547
Zamawiajacy fax 583 238 588
Zamawiajacy email zam-publ@gdansk.sa.gov.pl
Adres strony url www.gdansk.sa.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gdansk.sa.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sąd Apelacyjny w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 28/29
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Gdańsku
Numer referencyjny I.391.3.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz faksów, zwanych dalej „materiałami eksploatacyjnymi” do siedziby Zamawiającego wraz z zapewnieniem usług odbioru zużytych materiałów.
Cpv glowny przedmiot 30125100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 dostaw (każda w ramach osobnej umowy), polegających na sukcesywnej dostawie materiałów eksploatacyjnych, tj. tuszy do tonerów do drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów o wartości brutto min. 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych) każda w skali 1 (jednego) roku. Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku udokumentowania doświadczenia w realizacji co najmniej 1 dostawy asortymentu w zakresie sukcesywnej dostawy materiałów eksploatacyjnych o łącznej minimalnej wartości brutto 200.000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych) w skali 1 (jednego) roku.
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: a. nie podlega wykluczeniu, b. spełnia warunki udziału w postępowaniu. Treść oświadczeń – wg wzorów przekazywanych wraz z SIWZ – Oświadczenie Nr 1 i Oświadczenie Nr 2 – Dział 2 SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie Nr 1 i Oświadczenie Nr 2, składa osobno każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w ustawie z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019, poz. 369).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego, w zakresie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy wynikającej ze zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany stawki podatku VAT przyjętej przez Wykonawcę w ofercie w toku realizacji umowy, wynagrodzenie Wykonawcy netto pozostaje bez zmian, a strony w drodze pisemnego aneksu pod rygorem nieważności wprowadzą do umowy zmienioną stawkę podatku VAT i nową wartość brutto umowy. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia zawarcia aneksu do umowy, nie wcześniej jednak niż po wejściu w życie zmienionych przepisów.
IV 4 4 data 2020-05-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 50,00
  
Kryteria jakość
Znaczenie 50,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)