GuidZP400 |
b45ae325-754b-40ec-b8d4-d6dc8cf788df
|
Biuletyn |
540255-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Olsztyński Park Naukowo-Technologiczny
|
Regon |
28152400100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Ul. Trylińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
10-683
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
89 612 05 00,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@opnt.olsztyn.pl,
|
Adres strony url |
www.opnt.olsztyn.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Warmińsko-Mazurski Start-up Inkubator” realizowany jest w ramach umowy o dofinansowanie nr RPWM.01.03.01-28-0001/18-00 w ramach osi priorytetowej 1- „Inteligentna Gospodarka Warmii i Mazur” działanie 1.3 – „Przedsiębiorczość (Wsparcie przedsiębiorczości)” poddziałanie 1.3.1 – „Inkubowanie przedsiębiorstw” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.opnt.olsztyn.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
elektroniczny: miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal ( /OPNT/SkrytkaESP)
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemna forma papierowa
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Olsztyński Park Naukowo-Technologiczny ul. Władysława Trylińskiego 2 10-683 Olsztyn. Sekretariat w budynku BK
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Usługa programistyczna polegająca na zaprogramowaniu nowych oraz modyfikacji istniejących funkcjonalności systemu internetowego
|
Numer referencyjny |
42/2020/PN/OPNY/SI
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są prace programistyczne polegające na zaprogramowaniu nowych oraz modyfikacji istniejących funkcjonalności systemu internetowego na podstawie dostarczone specyfikacji funkcjonalności systemu
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-09-30T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. realizacji minimum 2 usług odpowiadających rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. prac programistycznych polegających na zaprogramowaniu nowych oraz modyfikacji istniejących funkcjonalności systemu internetowego na podstawie dostarczonych specyfikacji funkcjonalności systemu o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 PLN brutto każda.
2. dysponowania przez Wykonawcę przynajmniej 1 osobą zdolną do realizacji zamówienia, tj: posiadającą min. dwuletnie doświadczenie w zakresie prac programistycznych polegających na zaprogramowaniu nowych oraz modyfikacji istniejących funkcjonalności systemu internetowego. Ponadto osoba ta powinni potrafić zaprojektować rozwiązania wg oczekiwań klienta, zarówno od strony samej koncepcji działania jak i na poziomie makietowania interfejsu.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
- w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (załącznik nr 5 do SIWZ)
2. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z potwierdzeniem posiadania wymaganych umiejętności i doświadczenia (załącznik nr 6 do SIWZ).
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o braku podstaw wykluczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy.
2. Dokument KRS lub CEDiG w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli.
3. Oświadczenia i dokumenty o których mowa w rozdziale VI A SIWZ.
4. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych zwykłych załącznik nr 7 do SIWZ
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
jak podano we wzorze umowy
|
IV 4 4 data |
2020-05-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
14:00
|
IV 4 5 okres |
30
|