Sukcesywna dostawa krzeseł biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego

Publication date 2020-05-15
End date 2020-05-27 00:00:00
Instytucja Województwo Śląskie
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 540004-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mebli na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3 do SIWZ/ Załączniku nr 1 do wzoru umowy. 2.Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Ostateczna próbka produktu, próbka obić i kolorystyka tkaniny krzeseł zostanie uzgodniona z Zamawiającym według wzornika przedstawionego przez Wykonawcę zgodnie z zapisami umowy. 4.Krzesła muszą spełniać warunki i wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe 5. Krzesła muszą spełniać normy, atesty o których mowa w poszczególnych opisach. 6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z transportem krzeseł, ich ubezpieczeniem na czas transportu, opakowaniem, dostarczeniem, załadunkiem, wyładunkiem, wniesieniem, montażem, ustawieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 094e17e9-7c83-424d-9b38-7c5dca6e47fa
Biuletyn 540004-N-2020
Zamawiajacy nazwa Województwo Śląskie
Regon 27628463800000
Zamawiajacy adres ulica Ligonia
Zamawiajacy adres numer domu 46
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-037
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 77 40 025,
Zamawiajacy fax 32 77 40 030
Zamawiajacy email zamowienia@slaskie.pl,
Adres strony url www.slaskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego WSL 2014-2020 w ramach Poddziałania 8.3.2 RPO WSL
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.slaskie.pl/ogloszenia_i_aktualnosci/zamowienia_publiczne/zamowienia_do_kwot_ unijnych/?p=Przetarg+nieograniczony%5Eaktualne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.slaskie.pl/ogloszenia_i_aktualnosci/zamowienia_publiczne/zamowienia_do_kwot_ unijnych/?p=Przetarg+nieograniczony%5Eaktualne
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Dopuszczone jest składanie oferty w formie elektronicznej lub w formie pisemnej w postaci papierowej.
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny 1. W przypadku składania oferty w formie pisemnej w postaci papierowej ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, Kancelaria ogólna pok. 164. 2. W przypadku składania oferty w formie elektronicznej, ofertę należy złożyć na Platrformie https://slaskie.ezamawiajacy.pl, zgodnie z Instrukcją stanowiącą załącznik nr 4 do SIWZ.
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa krzeseł biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego
Numer referencyjny ZN-ZP.272.1.31.2020.PJ
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mebli na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3 do SIWZ/ Załączniku nr 1 do wzoru umowy. 2.Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Ostateczna próbka produktu, próbka obić i kolorystyka tkaniny krzeseł zostanie uzgodniona z Zamawiającym według wzornika przedstawionego przez Wykonawcę zgodnie z zapisami umowy. 4.Krzesła muszą spełniać warunki i wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe 5. Krzesła muszą spełniać normy, atesty o których mowa w poszczególnych opisach. 6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z transportem krzeseł, ich ubezpieczeniem na czas transportu, opakowaniem, dostarczeniem, załadunkiem, wyładunkiem, wniesieniem, montażem, ustawieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, lub wprzypadkach o których mowa w art. 24aa ust. 2 lub art. 26 ust. 2f, do złożenia aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt III.2): odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2. zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 2. w zakresie terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Załącznik do pisma z informacjami z otwarcia ofert), b) dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej).
Czy wadium 1
Wadium Ustala się obowiązek wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości: - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 0/00).Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)w pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Województwa Śląskiego w: Bank Polska Kasa Opieki S.A. I Oddział w Katowicach ul. Chorzowska 1, 40-121 Katowice nr 37 1240 6292 1111 0010 5063 8458 tytuł przelewu: „Wadium w postępowaniu nr ZN-ZP.272.1.31.2020.PJ” - wadium w formie pieniądza uważa się za prawidłowo wniesione, gdy środki pieniężne będą znajdowały się na koncie Zamawiającego przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 3. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej można złożyć w następujący sposób: 3.1 w postaci papierowej – w formie pisemnej w oryginale. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oryginał poręczenia lub gwarancji w osobnej kopercie opisanej: „Wadium do przetargu nr ZN-ZP.272.1.31.2020.PJ pn.: „Sukcesywna dostawa krzeseł biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego”,w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w Katowicach przy ul. Ligonia 46, pok. 164. 3.2 w postaci elektronicznej poprzez Platformę przetargową - w wydzielonym, odrębnym pliku. Należy przekazać oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. 3.2.1 Wadium w formach niepieniężnych winno zostać złożone przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w postaci elektronicznej, w formatach zgodnych z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. 3.2.2 W przypadku złożenia przez Wykonawcę wadium w formie oryginalnego dokumentu elektronicznego (np.: gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej), dokument ten winien być opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawiającego dokument wadialny. 3.2.3 Wadium wnoszone w formach niepieniężnych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty składanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej na Platformie w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument”. 3.2.4 Wadium wnoszone w formach niepieniężnych, musi określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty pełnej kwoty wadium na pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w ustawie Pzp oraz być ważne przez cały okres związania ofertą. UWAGA! Zamawiający nie dopuszcza zawarcia w dokumencie wadialnym, zapisów dotyczących wygaśnięcia zobowiązania wystawcy do zapłaty sumy wadialnej, w przypadku zwrotu dokumentu wadialnego do wystawcy. 3.2.5 Zwrot wadium wniesionego w formie niepieniężnej nastąpi poprzez przekazanie na wskazany przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym adres e-mail, oświadczenia Zamawiającego o zwrocie wniesionego wadium. 4. Wadium należy wnieść skutecznie przed upływem terminu składania ofert. 5. Pozostałe kwestie związane z wadium będą rozwiązywane zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w okolicznościach określonych w § 11 wzoru umowy.
IV 4 4 data 2020-05-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 88,00
  
Kryteria Przedłużenie okresu gwarancji
Znaczenie 12,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)