Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu

Publication date 2020-05-15
End date 2020-05-28 00:00:00
Instytucja Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539970-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302372001, 302341009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu wraz z jego transportem w miejsce dostawy, rozładunkiem i wniesieniem.
Poprzez dostawę należy rozumieć dostawy sprzętu transportem na koszt i ryzyko wykonawcy wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części:
1) Część nr 1: Drobne akcesoria i okablowanie:
1. Myszy komputerowe przewodowe - 320 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku,
2. Klawiatury przewodowe - 260 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku,
3. Przełączniki biurkowe 5 portowe - 50 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku,
4. Koncentratory USB - 40 szt,, wyprodukowane po 01.01.2019 roku,
5. Patchcordy S/FTP kat. 6A LSZH o długości 0,25 m – 950 szt.,
6. Patchcordy S/FTP kat. 6A LSZH o długości 0,50 m – 470 szt.,
7. Patchcordy S/FTP kat. 6A o długości 1,00 m – 220 szt.,
8. Patchcordy S/FTP kat. 6A o długości 2,00 m – 180 szt.,
9. Patchcordy S/FTP kat. 6A o długości 3.0 m – 130 szt.,
10. Patchcordy S/FTP kat. 6A o długości 5,0 m – 150 szt.,
11. Patchcordy S/FTP kat. 6A o długości 10,0 m – 30 szt.
2) Część nr 2: Sprzęt mobilny oraz zestawy głośnomówiące:
1. Zestawy konferencyjne Jabra Speak 410 lub równoważne – 15 szt.,
2. Drukarki mobilne HP OfficeJet 202 lub równoważne – 15 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku,
3. Skanery mobilne MT4090 lub równoważne – 40 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku,
4. Zestawy słuchawkowe – 165 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku.
3) Część nr 3: Dyski SSD:
1. Dyski SSD 240 GB - 540 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku,
2. Dyski zewnętrzne 1 TB - 40 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku,
3. Dyski zewnętrzne 2 TB - 40 sztuk, wyprodukowane po 01.01.2019 roku.

3. Oferowany sprzęt i akcesoria będą fabrycznie nowe, nieregenerowane, nierefabrykowane, jednorodne w ramach poszczególnych pozycji.
4. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie w terminie 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
5. Adres dostawy: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu, ul. Dolna Wilda 80A, 61-501 Poznań.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia („OPZ”) zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia zaoferowany przez wykonawcę musi charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż opisane w OPZ.
7. W przypadku, gdy do opisu przedmiotu zamówienia użyte zostały nazwy handlowe producentów Zamawiający zgodnie z art.29 ust.3 pzp dopuszcza składanie ofert równoważnych, Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia produkty pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowo-funkcjonalne, jakim muszą odpowiadać produkty oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowo-funkcjonalnych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Warunki równoważności opisane zostały także w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykazanie równoważności oferowanego rozwiązania spoczywa na wykonawcy.
8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Jeden wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie wskazane powyżej części. Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ) numer/numery części, której oferta dotyczy. Każda część zamówienia musi być zrealizowana zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ.
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
10. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 7 pzp.
11. Opis przedmiotu zamówienia zawiera również załącznik nr 5 do SIWZ – Wzór umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9d4da941-4b09-4f26-a283-f78c6f9f7428
Biuletyn 539970-N-2020
Zamawiajacy nazwa Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
Regon 00102297200000
Zamawiajacy adres ulica Dolna Wilda
Zamawiajacy adres numer domu 80A
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-501
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 8586100,
Zamawiajacy fax 61 8522224
Zamawiajacy email beata.chomiakowska@mf.gov.pl,
Adres strony url www.wielkopolskie.kas.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wielkopolskie.kas.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wielkopolskie.kas.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego, albo wysłać listem poleconym lub kurierem na adres Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż z uwagi na wprowadzony aktualnie stan zagrożenia epidemicznego ograniczony został dostęp do siedziby Zamawiającego (aktualnie bezpośrednia obsługa odbywa się tylko w wyznaczone dni tygodnia, w pozostałych dniach brak możliwości bezpośredniego składania dokumentów w Punkcie podawczym Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu, oddanie dokumentów możliwe jest tylko za pomocą skrzynki podawczej bez potwierdzenia odbioru) tym samym zaleca się wysyłanie ofert listem poleconym lub za pośrednictwem kuriera na adres Zamawiającego wskazany w pkt 1 SIWZ.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu, ul. Dolna Wilda 80A, 61-501 Poznań
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu
Numer referencyjny 3001-ILZ.260.13.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu wraz z jego transportem w miejsce dostawy, rozładunkiem i wniesieniem. Poprzez dostawę należy rozumieć dostawy sprzętu transportem na koszt i ryzyko wykonawcy wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części: 1) Część nr 1: Drobne akcesoria i okablowanie: 1. Myszy komputerowe przewodowe - 320 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku, 2. Klawiatury przewodowe - 260 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku, 3. Przełączniki biurkowe 5 portowe - 50 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku, 4. Koncentratory USB - 40 szt,, wyprodukowane po 01.01.2019 roku, 5. Patchcordy S/FTP kat. 6A LSZH o długości 0,25 m – 950 szt., 6. Patchcordy S/FTP kat. 6A LSZH o długości 0,50 m – 470 szt., 7. Patchcordy S/FTP kat. 6A o długości 1,00 m – 220 szt., 8. Patchcordy S/FTP kat. 6A o długości 2,00 m – 180 szt., 9. Patchcordy S/FTP kat. 6A o długości 3.0 m – 130 szt., 10. Patchcordy S/FTP kat. 6A o długości 5,0 m – 150 szt., 11. Patchcordy S/FTP kat. 6A o długości 10,0 m – 30 szt. 2) Część nr 2: Sprzęt mobilny oraz zestawy głośnomówiące: 1. Zestawy konferencyjne Jabra Speak 410 lub równoważne – 15 szt., 2. Drukarki mobilne HP OfficeJet 202 lub równoważne – 15 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku, 3. Skanery mobilne MT4090 lub równoważne – 40 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku, 4. Zestawy słuchawkowe – 165 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku. 3) Część nr 3: Dyski SSD: 1. Dyski SSD 240 GB - 540 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku, 2. Dyski zewnętrzne 1 TB - 40 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku, 3. Dyski zewnętrzne 2 TB - 40 sztuk, wyprodukowane po 01.01.2019 roku. 3. Oferowany sprzęt i akcesoria będą fabrycznie nowe, nieregenerowane, nierefabrykowane, jednorodne w ramach poszczególnych pozycji. 4. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie w terminie 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. 5. Adres dostawy: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu, ul. Dolna Wilda 80A, 61-501 Poznań. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia („OPZ”) zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia zaoferowany przez wykonawcę musi charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż opisane w OPZ. 7. W przypadku, gdy do opisu przedmiotu zamówienia użyte zostały nazwy handlowe producentów Zamawiający zgodnie z art.29 ust.3 pzp dopuszcza składanie ofert równoważnych, Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia produkty pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowo-funkcjonalne, jakim muszą odpowiadać produkty oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowo-funkcjonalnych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Warunki równoważności opisane zostały także w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykazanie równoważności oferowanego rozwiązania spoczywa na wykonawcy. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Jeden wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie wskazane powyżej części. Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ) numer/numery części, której oferta dotyczy. Każda część zamówienia musi być zrealizowana zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 7 pzp. 11. Opis przedmiotu zamówienia zawiera również załącznik nr 5 do SIWZ – Wzór umowy.
Cpv glowny przedmiot 30237200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie w terminie 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ). Oświadczenie będzie wymagane w terminie do 3 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego, za pośrednictwem strony internetowej, informacji z otwarcia ofert
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-05-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Wykonawca składa ofertę sporządzaną w formie pisemnej, w języku polskim, pismem czytelnym.
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część nr 1: Drobne akcesoria i okablowanie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Myszy komputerowe przewodowe - 320 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku, 2. Klawiatury przewodowe - 260 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku, 3. Przełączniki biurkowe 5 portowe - 50 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku, 4. Koncentratory USB - 40 szt,, wyprodukowane po 01.01.2019 roku, 5. Patchcordy S/FTP kat. 6A LSZH o długości 0,25 m – 950 szt., 6. Patchcordy S/FTP kat. 6A LSZH o długości 0,50 m – 470 szt., 7. Patchcordy S/FTP kat. 6A o długości 1,00 m – 220 szt., 8. Patchcordy S/FTP kat. 6A o długości 2,00 m – 180 szt., 9. Patchcordy S/FTP kat. 6A o długości 3.0 m – 130 szt., 10. Patchcordy S/FTP kat. 6A o długości 5,0 m – 150 szt., 11. Patchcordy S/FTP kat. 6A o długości 10,0 m – 30 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część nr 2: Sprzęt mobilny oraz zestawy głośnomówiące
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Zestawy konferencyjne Jabra Speak 410 lub równoważne – 15 szt., 2. Drukarki mobilne HP OfficeJet 202 lub równoważne – 15 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku, 3. Skanery mobilne MT4090 lub równoważne – 40 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku, 4. Zestawy słuchawkowe – 165 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część nr 3: Dyski SSD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30234100-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Dyski SSD 240 GB - 540 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku, 2. Dyski zewnętrzne 1 TB - 40 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku, 3. Dyski zewnętrzne 2 TB - 40 sztuk, wyprodukowane po 01.01.2019 roku.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)