GuidZP400 |
05bd5c4b-2653-4a09-aa49-ae7aa720f33b
|
Biuletyn |
541214-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Liceum Ogólnokształcące Nr XV im. mjr. Piotra Wysockiego
|
Regon |
93057654000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wojrowicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
58
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
54-436
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
071 7947744, 3577751
|
Zamawiajacy fax |
713 570 242
|
Zamawiajacy email |
kierownikae@lovx.wroclaw.pl
|
Adres strony url |
http://www.loxv.wroclaw.pl/?lang=pl oraz https://t15wroclaw.bip.gov.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej. Dofinansowanie projektuw ramach Regionalnego programu operacyjnego województwa dolnośląskiego 2014–2020, współfinansowanyze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Program operacyjnyRPO WD 2014–2020; oś priorytetowa 7; Infrastruktura edukacyjna; działanie 7.2 Inwestycje w edukację ponadgimnazjalną, w tym zawodową; poddziałanie 2 – 7.2.2 Inwestycje w edukację ponadgimnazjalną, w tym zawodową – ZIT WrOFt.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza wspolnie |
1
|
Informacje dodatkowe zamawiajacy |
Organizatorem postępowań o zamówienie publiczne w oraz stroną podpisywanych umów z wykonawcami w imieniu Gminy Wrocław jest Liceum Ogólnokształcące Nr XV im. Mjr. Piotra Wysockiego we Wrocławiu, ul. Wojrowicka 58, 54-436 Wrocław - Miejsce robót budowlanych: Technikum nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie ul. Skwierzyńska 1/7, 53-521 Wrocław
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
Organizatorem postępowań o zamówienie publiczne w oraz stroną podpisywanych umów z wykonawcami w imieniu Gminy Wrocław jest Liceum Ogólnokształcące Nr XV im. Mjr. Piotra Wysockiego we Wrocławiu, ul. Wojrowicka 58, 54-436 Wrocław - Miejsce robót budowlanych: Technikum nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie ul. Skwierzyńska 1/7, 53-521 Wrocław
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.loxv.wroclaw.pl/?lang=pl oraz https://t15wroclaw.bip.gov.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.loxv.wroclaw.pl/?lang=pl oraz https://t15wroclaw.bip.gov.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Liceum Ogólnokształcące Nr XV im. mjr. Piotra Wysockiego; ul. Wojrowicka 58; 54-436 Wrocław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Modernizacja oraz likwidacja barier architektonicznych w dostępie do pracowni szkolnych
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji nie wcześniej niż 2019 r.) wyposażenia Pracowni projektowania publikacji drukowanych i elektronicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest w części III SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).
|
Cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
4
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wzór umowy stanowi część II SIWZ.
2. Zamawiający przewiduje ponadto możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w szczególności, jeżeli:
1) łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, a zmiany postanowień umownych nie prowadzą do zmiany charakteru umowy,
2) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne,
3) zmiany dotyczą terminu wykonania zamówienia i związane są z realizacją dostaw.
|
IV 4 4 data |
2020-05-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji nie wcześniej niż 2019 r.) wyposażenia Pracowni projektowania publikacji drukowanych i elektronicznych – narzędzia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Wiertarko wkrętarka akumulatorowa (1 kpl.), Komplet wierteł (1 kpl.), Komplet pilników „iglaków” (1 kpl.), Pilnik gładzik prosty i okrągły (2 kpl.) oraz Foliarka rolowa 60 cm (1 kpl.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w części III SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji nie wcześniej niż 2019 r.) wyposażenia Pracowni projektowania publikacji drukowanych i elektronicznych – wyposażenie i materiały biurowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Płyta DVD RW w pudełku typu slim (16 szt.), Bigówka (1 kpl.), Gilotyna ręczna półformatowa (1 kpl.), Trymer (4 szt.), Zszywacz do broszur i zeszytów podwójny elektryczny (1 szt.), Falcerka (1 szt.), Laminator A3 (2 szt.), Prasa śrubowa formatu A3 (1 szt.), Oczkarka oczkownica prasa ręczna 1 głowicowa (1 szt.), Densytometr (1 szt.), Podkłady do cięcia (4 szt.), Noże introligatorskie (16 szt.), Linijka 30 cm metalowa (1 szt.), Linijka 1 metrowa metalowa (1 szt.), Szafka ścienna z półkami/2 drzwi (1 szt.) oraz Stół z szufladami (3 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w części III SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).
|
| |