Dostawy sprzętu chirurgicznego oraz chirurgicznych materiałów szewnych

Publication date 2020-05-18
End date 2020-05-26 00:00:00
Instytucja Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
Miejscowość Lwówek Śląski
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541160-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawy sprzętu chirurgicznego oraz chirurgicznych materiałów szewnych dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. z siedzibą w Lwówku Śląskim przy ul. Morcinka 7:
- zadanie nr 1 - sprzęt do laparoskopu jednorazowego użytku
- zadanie nr 2 - sprzęt do Liga-Sure
- zadanie nr 3 - sprzęt do diatermii Valleylab FORCE-EZ 8
- zadanie nr 4 - staplery i ładunki
- zadanie nr 5 - materiały do zabiegów laparoskopowych (klipsy)
- zadanie nr 6 - siatki przepuklinowe
- zadanie nr 7 - siatki przepuklinowe lekkie
- zadanie nr 8 - materiały do operacyjnego leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu
- zadanie nr 9-14 – nici chirurgiczne

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1531a346-c893-4d92-9522-91e3f7fa67fc
Biuletyn 541160-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
Regon 20832110000240
Zamawiajacy adres ulica ul. Morcinka
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Lwówek Śląski
Zamawiajacy kod pocztowy 59-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 75 782 01 04
Zamawiajacy fax 75 782 44 32
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@pczlwowek.pl
Adres strony url www.pczlwowek.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pczlwowek.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Dopuszcza się możliwość składania ofert w postaci zaszyfrowanego katalogu elektronicznego podpisanego bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu. Oferty w postaci katalogów elektronicznych oraz hasła do nich należy przesłać do Zamawiającego pocztą elektroniczną na adres: zamowienia.publiczne@pczlwowek.pl do dnia 26.05.2020 r. godz. 12:00. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na pocztę elektroniczną Zamawiającego. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego (I p. pok. nr 12) w dniu 26.05.2020 r. o godz. 12:30. Do komunikacji elektronicznej Zamawiający wymaga korzystania z narzędzi, urządzeń lub formatów plików, które są ogólnie dostępne. Wszelkie negatywne konsekwencje mogące wyniknąć z niezachowania wymagań dotyczących przygotowania oferty będą obciążały Wykonawcę.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o. o. ul. Morcinka 7 59-600 Lwówek Śląski Pokój nr 310 (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy sprzętu chirurgicznego oraz chirurgicznych materiałów szewnych
Numer referencyjny PCZ-NZP-382/8/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 14
Okreslenie przedmiotu Dostawy sprzętu chirurgicznego oraz chirurgicznych materiałów szewnych dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. z siedzibą w Lwówku Śląskim przy ul. Morcinka 7: - zadanie nr 1 - sprzęt do laparoskopu jednorazowego użytku - zadanie nr 2 - sprzęt do Liga-Sure - zadanie nr 3 - sprzęt do diatermii Valleylab FORCE-EZ 8 - zadanie nr 4 - staplery i ładunki - zadanie nr 5 - materiały do zabiegów laparoskopowych (klipsy) - zadanie nr 6 - siatki przepuklinowe - zadanie nr 7 - siatki przepuklinowe lekkie - zadanie nr 8 - materiały do operacyjnego leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu - zadanie nr 9-14 – nici chirurgiczne
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow od daty zawarcia umowy
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie niniejszego zamówienia oraz posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow posiadają zdolność techniczną i zawodową do wykonania niniejszego zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) oświadczenie wykonawcy o braku podstaw wykluczenia 2) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
Zakresie warunkow udzialu oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt, artykuły i urządzenia medyczne są dopuszczone do obrotu i stosowania w służbie zdrowia na terenie RP zgodnie z przepisami obowiązującej ustawy o Wyrobach Medycznych 2) dokumenty potwierdzające, że zaoferowane artykuły, sprzęt i urządzenia medyczne są dopuszczone do obrotu i stosowania w służbie zdrowia na terenie RP zgodnie z przepisami obowiązującej ustawy o Wyrobach Medycznych; 3) karty katalogowe i/lub próbki zaoferowanego asortymentu w celu weryfikacji zgodności asortymentu z wymogami siwz.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe Dopuszcza się możliwość składania ofert w postaci zaszyfrowanego katalogu elektronicznego podpisanego bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu. Oferty w postaci katalogów elektronicznych oraz hasła do nich należy przesłać do Zamawiającego pocztą elektroniczną na adres: zamowienia.publiczne@pczlwowek.pl do dnia 26.05.2020 r. godz. 12:00. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na pocztę elektroniczną Zamawiającego. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego (I p. pok. nr 12) w dniu 26.05.2020 r. o godz. 12:30. Do komunikacji elektronicznej Zamawiający wymaga korzystania z narzędzi, urządzeń lub formatów plików, które są ogólnie dostępne. Wszelkie negatywne konsekwencje mogące wyniknąć z niezachowania wymagań dotyczących przygotowania oferty będą obciążały Wykonawcę.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach: 1) zmiana danych, podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.); 2) zmiana nazwy handlowej wyrobu stanowiącego przedmiot umowy; 3) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Dostawcę, (może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia aneksu do umowy); 4) zmiana stawki podatku VAT - cena netto nie ulega zmianie; 5) brak wyrobu stanowiącego przedmiot umowy, na rynku z przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) - istnieje możliwość zastąpienia wyrobem równoważnym o tych samych lub wyższych parametrach i zastosowaniu - po cenie nie wyższej niż w ofercie stanowiącej załącznik do niniejszej umowy; 6) zmiana nazwy wyrobu, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania, przy niezmienionym wyrobie, 7) w przypadku niezrealizowania 100 % ilości towarów określonych w umowie w okresie jej obowiązywania, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień umowy dotyczącej terminu jej realizacji. Zamawiający może przedłużyć termin realizacji umowy o czas niezbędny do realizacji 100 % ilości towarów objętych umową pod warunkiem obowiązywania cen ofertowych. 8) w razie wyczerpania asortymentu dostaw, dopuszcza się zwiększenie dostaw o wartości mniejszej od 10 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, bez zmiany terminu obowiązywania umowy.
IV 4 4 data 2020-05-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin realizacji dostaw
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)