Wykonanie i montaż mebli oraz foteli

Publication date 2020-05-19
End date 2020-05-28 00:00:00
Instytucja Gdański Zarząd Dróg i Zieleni
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541699-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zadanie 1 – zaprojektowanie i wykonanie oraz montaż mebli.
Zadanie 2 – dostawa foteli

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a7545ac5-2937-4acf-a098-b7d4b72ccfbd
Biuletyn 541699-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gdański Zarząd Dróg i Zieleni
Regon 19003008390919
Zamawiajacy adres ulica Partyzantów
Zamawiajacy adres numer domu 36
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-254
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 583 412 041
Zamawiajacy fax 583 416 758
Zamawiajacy email info@zdiz.gda.pl
Adres strony url www.gzdiz.gda.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia www.gzdiz.gda.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie,papierowo
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie i montaż mebli oraz foteli
Numer referencyjny 18/B/NA/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zadanie 1 – zaprojektowanie i wykonanie oraz montaż mebli. Zadanie 2 – dostawa foteli
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Informacje na temat katalogow Zadanie 1 - 6 tygodni od dnia akceptacji projektu mebli. Zadanie 2 – 5 tygodni od dnia zawarcia umowy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej 2 zamówienia związane z wykonaniem mebli każde o wartości co najmniej 100.000zł brutto (dotyczy zadania 1) Zamawiający za wystarczające uzna również wykazanie wykonania co najmniej 1 zamówienie o wartości min. 200.000,00zł brutto. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą spełnić ten warunek w sposób następujący – przynajmniej jeden z Wykonawców musi spełnić ten warunek.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykaz wykonanych zamówień wraz z dowodami potwierdzającymi ich należyte wykonanie np. referencje.
Czy wadium 1
Wadium zadanie 1 - 5.000,00 zł; zadanie 2 – 500,00zł
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-05-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.05.2020r. o godz. 13:00 w siedzibie Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni, ul. Wyspiańskiego 9A, sala 19 - wejście bezpośrednie od strony akademików Politechniki Gdańskiej. Osoba do kontaktów: Sławomir Piotrowski tel(58)52-44-625

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa meble
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis zaprojektowanie i wykonanie oraz montaż mebli.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa fotele
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis dostawa foteli
  

Criterion

Kryteria cena ofertowa brutto
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)