GuidZP400 |
2da830dd-8795-4695-8b72-b7a34b7b17f5
|
Biuletyn |
541045-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
|
Regon |
51088420500010
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Oczapowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
10-719
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
895 233 420
|
Zamawiajacy fax |
(089) 5233278
|
Zamawiajacy email |
jasma@uwm.edu.pl
|
Adres strony url |
www.uwm.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.uwm.edu.pl/zamowienia
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.uwm.edu.pl/zamowienia
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie ul. Oczapowskiego 2, pok. 310 10-719 Olsztyn
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sukcesywna sączków jakościowych i ilościowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
|
Numer referencyjny |
152/2020/PN/DZP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: dostawa sukcesywna sączków jakościowych
i ilościowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Opis przedmiotu zamówienia”, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.
3. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia wg Załącznika nr 1 do SIWZ ilości stanowią tylko i wyłącznie potencjalne zapotrzebowanie Zamawiającego i nie są zobowiązaniem Zamawiającego do dokonania zakupu wszystkich specyfikowanych produktów we wskazanej ilości. Liczebność jednostkowa może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień na większą ilość danego produktu niż wymieniona w Załączniku nr 1 do SIWZ lub niezakupienia danej pozycji w ogóle.
|
Cpv glowny przedmiot |
15994200-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 Ustawy Pzp. tj. Informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.1. Wypełniony i podpisany Formularz opis przedmiotu zamówienia stanowiący jednocześnie formularz cenowy sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
1.2. Wypełniony i podpisany Formularz oferty sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.
1.3. Wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
1.4. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczone notarialnie za zgodność z oryginałem.
1.5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą (KRS, CEIDG, umowa spółki etc.).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Dopuszcza się możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty jeśli zmiana dotyczy wycofania z produkcji danego asortymentu znajdującego się w ofercie Wykonawcy na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy i wprowadzeniu zamiennika o tych samych lub lepszych właściwościach.
2. Warunkiem zmiany umowy w oparciu o wyżej wspomnianą okoliczność, jest konieczność przekazania Zamawiającemu oświadczenia producenta o wycofaniu z produkcji danego asortymentu wraz oświadczeniem Wykonawcy o nazwie proponowanego zamiennika. Do dokumentów Wykonawca musi załączyć kartę charakterystyki oraz ceną jednostkową brutto, która nie może być wyższa niż cena jednostkowa brutto asortymentu wycofanego z produkcji.
3. Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).
|
IV 4 4 data |
2020-05-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|