„Dostawa specjalistycznego sprzętu oraz oprogramowania diagnostycznego do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej oraz do Zespołu Szkół Techniczno – Informatycznych w Mszanie Dolnej w ramach projektu „Utworzenie CKZiU w ZSTiO w Limanowej – poszerzenie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe i ustawiczne z terenu powiatu limanowskiego”

Publication date 2020-05-19
End date 2020-05-28 00:00:00
Instytucja Zarząd Powiatu w Limanowej
Miejscowość Limanowa
Województwo małopolskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541386-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391621109
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego sprzętu oraz oprogramowania diagnostycznego do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej oraz do Zespołu Szkół Techniczno – Informatycznych w Mszanie Dolnej w ramach projektu „Utworzenie CKZiU w ZSTiO w Limanowej – poszerzenie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe i ustawiczne z terenu powiatu limanowskiego” współfinansowana ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, oś Priorytetowa Wiedza i kompetencje, Działanie 10.2, Poddziałanie 10.2.2, z Europejskiego Funduszu Społecznego.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na 5 zadań częściowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 655cf4d4-5bd9-4bf2-bae6-32e84c1f3219
Biuletyn 541386-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zarząd Powiatu w Limanowej
Regon 49189332200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Józefa Marka
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Limanowa
Zamawiajacy kod pocztowy 34-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 18 33 37 800,
Zamawiajacy fax 18 33 37 880
Zamawiajacy email zamowienia@powiat.limanowski.pl,
Adres strony url www.powiat.limanowski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt „Utworzenie CKZiU w ZSTiO w Limanowej - poszerzenie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe i ustawiczne z terenu powiatu limanowskiego" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa Wiedza i kompetencje, Działanie 10.2, Poddziałanie 10.2.2, z Europejskiego Funduszu Społecznego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://przetargi.propublico.pl/ZamawiajacySzczegoly.aspx?id=178
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny 1) Oferty należy składać w formie pisemnej, w siedzibie Zamawiającego - Kancelaria Ogólna Starostwa Powiatowego w Limanowej, ul. Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa, I piętro, budynek B.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 2) W przypadku dalszego obowiązywania stanu epidemii i funkcjonowania Kancelarii Ogólnej, o której mowa w pkt 1 w trybie ograniczonego kontaktu bezpośredniego oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego – w skrzynce znajdującej się na parterze budynku B Starostwa Powiatowego w Limanowej, ul. Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa (wejście od strony parkingu).
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa specjalistycznego sprzętu oraz oprogramowania diagnostycznego do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej oraz do Zespołu Szkół Techniczno – Informatycznych w Mszanie Dolnej w ramach projektu „Utworzenie CKZiU w ZSTiO w Limanowej – poszerzenie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe i ustawiczne z terenu powiatu limanowskiego”
Numer referencyjny BZ.272.2.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego sprzętu oraz oprogramowania diagnostycznego do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej oraz do Zespołu Szkół Techniczno – Informatycznych w Mszanie Dolnej w ramach projektu „Utworzenie CKZiU w ZSTiO w Limanowej – poszerzenie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe i ustawiczne z terenu powiatu limanowskiego” współfinansowana ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, oś Priorytetowa Wiedza i kompetencje, Działanie 10.2, Poddziałanie 10.2.2, z Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na 5 zadań częściowych.
Cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Informacje na temat katalogow 1. Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 60 dni od dnia zawarcia umowy – dotyczy wszystkich zadań częściowych. 2. Termin wykonania zamówienia dla wszystkich zadań częściowych stanowi kryterium oceny ofert w sposób określony w pkt 17 SIWZ. Ostateczny termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego zadaniem częściowym określi Wykonawca w pkt 2 Formularza oferty.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w związku z czym nie wymaga oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW ZAMIERZAJĄCYCH POWIERZYĆ WYKONANIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA PODWYKONAWCOM 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom. 2. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w pkt 14 Formularza oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców. 3. Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku w Formularzu oferty należy wymienić dane wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, ponadto Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy przedłożyć pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie przesłanek, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, wypełnione Oświadczenie o którym mowa w pkt 8.2. SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienia. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w pkt 8.3. SIWZ składa każdy z Wykonawców.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia należy przedłożyć: 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w pkt 15 Formularza oferty dostępność tego dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych wówczas Zamawiający pobierze go samodzielnie z tej bazy danych (np. https://ems.ms.gov.pl/ lub https://prod.ceidg.gov.pl/). 2) Dokumenty podmiotów zagranicznych: Dokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji Wykonawcy ani nie ogłoszono upadłości - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt 8.5. ppkt 1 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, z uwzględnieniem terminów ich ważności. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie to składa każdy z Wykonawców z osobna. 2. Pełnomocnictwo jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W oparciu o art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje katalog zmian na które może wyrazić zgodę, co nie stanowi jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w postanowieniach zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawca, w przypadkach określonych w § 11 wzoru umowy.
IV 4 4 data 2020-05-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH 1. Zamawiający, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe z siedzibą w Limanowej przy ulicy Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa, tel. 18 33 37 816, e-mail starostwo@powiat.limanowski.pl; b) Osobą do kontaktu w sprawach dotyczących ochrony danych osobowych jest inspektor ochrony danych, z którym można kontaktować się telefonicznie pod nr tel.18 33 37 835 lub e-mail: iod@powiat.limanowski.pl ; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; d) Pani/Pana dane osobowe mogą zostać ujawnione Wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres odpowiedni dla dokumentacji zamówień publicznych zgodny z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; f) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, zakres wymaganych danych wynika z przepisów Pzp i jest związany z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; i) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ______________________ ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników, *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa „Dostawa narzędzi niezbędnych do pracowni pojazdów samochodowych oraz elektromechaniki pojazdów samochodowych do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 60 dni od dnia zawarcia umowy. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert w sposób określony w pkt 17 SIWZ. Ostateczny termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego zadaniem częściowym określi Wykonawca w pkt 2 Formularza oferty.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad fizycznych narzędzi niezbędnych do pracowni pojazdów samochodowych oraz elektromechaniki pojazdów samochodowych do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej. 2. Dostawa obejmuje: 1) kliny pod koła do samochodów osobowych i dostawczych – 1 kpl., 2) klucz dynamometryczny (automatyczny) 40-210 Nm – 1 szt., 3) klucz dynamometryczny (automatyczny) 19-110Nm – 1 szt., 4) kluz dynamometryczny (automatyczny) 5-25 Nm – 1 szt., 5) ręczny napełniacz oleju do skrzyń biegów – 1 szt., 6) latarka akumulatorowa LED – 2 szt., 7) przyrząd do wybijania sworzni zwrotnic samochodów osobowych – 1 kpl., 8) ściągacz do sprężyn zawieszenia – samochody osobowe – 1 kpl., 9) zestaw do wkręcania i wykręcania tłoczków hamulcowych – 1 kpl., 10) pokrowce ochronne na siedzenia samochodów osobowych i dostawczych – 1 kpl., 11) pokrowce na błotniki i części lakierowane pojazdu – 2 szt., 12) zestaw ściągaczy do przegubów kulowych i sworzni – 1 kpl., 13) przyrząd do wykręcania i wkręcania drążków układu kierowniczego – 1 szt., 14) szlifierka dwutarczowa (ostrzałka) – 1 szt. o parametrach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Dostawa musi obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa „Dostawa sondy prądowej oscyloskopu kts do pracowni pojazdów samochodowych oraz elektromechaniki pojazdów samochodowych do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 60 dni od dnia zawarcia umowy. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert w sposób określony w pkt 17 SIWZ. Ostateczny termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego zadaniem częściowym określi Wykonawca w pkt 2 Formularza oferty.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 szt. fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad fizycznych sond prądowych oscyloskopu kts do pracowni pojazdów samochodowych oraz elektromechaniki pojazdów samochodowych do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej o parametrach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Dostawa musi obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa „Dostawa spawarek, przecinarek do pracowni obrabiarek skrawających oraz pracowni ślusarskiej do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 60 dni od dnia zawarcia umowy. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert w sposób określony w pkt 17 SIWZ. Ostateczny termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego zadaniem częściowym określi Wykonawca w pkt 2 Formularza oferty.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej, nieużywanej, wolnej od wad fizycznych spawarki TIG/MMA i przecinarki plazmowej do pracowni obrabiarek skrawających oraz pracowni ślusarskiej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej. 2. Dostawa obejmuje: 1) spawarka TIG/MMA – 1 szt., 2) przecinarka plazmowa – 1 szt. o parametrach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Dostawa musi obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa „Dostawa narzędzi do obróbki skrawaniem konwencjonalnym do pracowni mechanik monter maszyn i urządzeń do Zespołu Szkół Techniczno-Informatycznych w Mszanie Dolnej”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 60 dni od dnia zawarcia umowy. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert w sposób określony w pkt 17 SIWZ. Ostateczny termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego zadaniem częściowym określi Wykonawca w pkt 2 Formularza oferty.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad fizycznych narzędzi do obróbki skrawaniem konwencjonalnym do pracowni mechanik monter maszyn i urządzeń do Zespołu Szkół Techniczno – Informatycznych w Mszanie Dolnej. 2. Dostawa obejmuje 1 komplet w skład, którego wchodzi: 1) kieł obrotowy, 2) rozwiertak nastawny, 3) nóż tokarski 25x25, 4) nóż składany, 5) płytki do noża składanego, 6) tuleja redukcyjna, 7) frez tarczowy średnica pod wrzeciono fi 32, 8) frez czołowo boczny na wrzeciono fi 32, 9) frez czołowo boczny na wrzeciono fi 22, 10) stal szybkotnąca na noże do ręcznego kształtowania SW16, 11) nóż strugarski, 12) imadło frezarskie, 13) płytki typu SPKN 1203 do głowicy frezarskiej hR 257.1-100, 14) nawiertaki zwykłe do nakiełków 600 o parametrach i w ilościach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Dostawa musi obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa „Dostawa osprzętu do nowoczesnych instalacji elektrycznych do pracowni mechanik monter maszyn i urządzeń do Zespołu Szkół Techniczno-Informatycznych w Mszanie Dolnej”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 60 dni od dnia zawarcia umowy. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert w sposób określony w pkt 17 SIWZ. Ostateczny termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego zadaniem częściowym określi Wykonawca w pkt 2 Formularza oferty.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, wolnego od wad fizycznych osprzętu do nowoczesnych instalacji elektrycznych do pracowni mechanik monter maszyn i urządzeń do Zespołu Szkół Techniczno-Informatycznych w Mszanie Dolnej. 2. Dostawa obejmuje 1 komplet w skład, którego wchodzi: 1) płyta główna centrali, 2) moduł komunikacyjny Ethernetowy, 3) moduł GSM, 4) manipulator graficzny dotykowy, 5) manipulator z klawiaturą sensoryczną, 6) manipulator bezprzewodowy z wbudowanym czytnikiem zbliżeniowym, 7) wielofunkcyjna klawiatura z czytnikiem kart zbliżeniowych, 8) ekspander wejść wyjść, 9) dwukierunkowy pilot zdalnego sterowania, 10) moduł integracji z systemem KNX, 11) rejestrator hybrydowy, 12) przełącznik switch PoE, 13) kamera przemysłowa w czujniku PIR , 14) kamera kopułkowa IP, 15) kamera kopułkowa IP regulowana, 16) kamera kopułkowa IP regulowana motorzoom autofokus, 17) kamera IP obrotowa o parametrach i w ilościach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Dostawa musi obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)