Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2020 r.

Publication date 2020-05-19
End date 2020-05-28 00:00:00
Instytucja 42 Baza Lotnictwa Szkolnego
Miejscowość Radom
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541285-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301243007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów w tym: materiałów eksploatacyjne do drukarek KYOCERA, KONICA- MINOLTA, LEXMARK, HP, SAMSUNG, BROTHER, EPSON, PANASONIC, DYMO, OKI, XEROX, CANON

Dodatkowe informacje

GuidZP400 14f16689-cae2-41e4-9571-d6ef2a5b0783
Biuletyn 541285-N-2020
Zamawiajacy nazwa 42 Baza Lotnictwa Szkolnego
Regon 14267631600000
Zamawiajacy adres ulica Sadków
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Radom
Zamawiajacy kod pocztowy 26-603
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261 511 500,
Zamawiajacy fax 261 511 300
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne42.blsz@ron.mil.pl,
Adres strony url www.42blsz.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.42blsz.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.42blsz.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć wyłącznie w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 42. BLSz, ul. Sadków 9; 26-600 Radom, Budynek Sztabu - pokój 242 - Kancelaria Jawna
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2020 r.
Numer referencyjny 12/PN/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów w tym: materiałów eksploatacyjne do drukarek KYOCERA, KONICA- MINOLTA, LEXMARK, HP, SAMSUNG, BROTHER, EPSON, PANASONIC, DYMO, OKI, XEROX, CANON
Cpv glowny przedmiot 30124300-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 28
Informacje na temat katalogow 1. Okres realizacji zamówienia stanowi kryterium. 2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia (umowy) zgodnie z zaproponowanymi przez Wykonawcę w ofercie terminami jednak nie później niż: a) pierwsza dostawa 14 dni od dnia podpisania umowy (min. 50% lub więcej zamówionych materiałów); b) druga dostawa 28 dni od dnia podpisania umowy (pozostała część zamówienia).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz dostaw o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych tj.: a) dla części I - maksymalnie 3 usługi na łączną wartość nie mniejszą niż 100 000,00 zł brutto; b) dla części II - maksymalnie 3 usługi na łączną wartość nie mniejszą niż 110 000,00 zł brutto; c) dla części III - maksymalnie 3 usługi na łączną wartość nie mniejszą niż 100 000,00 zł brutto; (w przypadku składania oferty na dwie lub więcej części Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wykazu 3 dostaw o łącznej wartości dla danych części lub oddzielne wykazy dla każdej części) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane oraz załączenia dowodów (tj. referencje bądź inne dokumenty) określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Wymagania dotyczące dostaw określone przez Zamawiającego, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest w przypadku zaoferowania przedmiotu zamówienia równoważnego do produktu oryginalnego przedstawienia następujących dokumentów: 1) Wykonawca, który oferuje materiały równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty obligatoryjnie dokumenty potwierdzające równoważność z produktem oryginalnym, a mianowicie: a) w przypadku tonerów monochromatycznych – „Raporty z badań” przeprowadzonych przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów pod kątem spełnienia poniższej normy oraz mający siedzibę w państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego, a mianowicie Polskie Centrum Akredytacji (PCA). „Raporty z badań” mają być wykonane zgodnie z normą ISO/ICE 19752:2017, która to ma być wyszczególniona w „Raporcie z badań” pod pozycją „ Podstawa badań (Test specification)”. W związku z wejściem w życie normy ISO/ICE 19752:2017 w dniu 16.01.2017 roku, raporty z badań nie mogą być wystawione z datą wcześniejszą niż 16.01.2017 r. Raporty z normą inną niż ISO/ICE 19752:2017 nie spełniają wymagań Zamawiającego. b) w przypadku wkładów do drukarek kolorowych – „Raporty z badań” przeprowadzonych przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów pod kątem spełnienia poniższej normy oraz mający siedzibę w państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego, a mianowicie Polskie Centrum Akredytacji (PCA). „Raporty z badań” mają być wykonane zgodnie z normą ISO/ICE 19798:2017, która to ma być wyszczególniona w „Raporcie z badań” pod pozycją „ Podstawa badań (Test specification)”. W związku z wejściem w życie normy ISO/ICE 19798:2017 w dniu 16.01.2017 roku, raporty z badań nie mogą być wystawione z datą wcześniejszą niż 16.01.2017 r. Raporty z normą inną niż ISO/ICE 19798:2017 nie spełniają wymagań Zamawiającego. c) w przypadku kolorowych cartridgy atramentowych – „Raporty z badań” przeprowadzonych przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów pod kątem spełnienia poniższej normy oraz mający siedzibę w państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego, a mianowicie Polskie Centrum Akredytacji (PCA). „Raporty z badań” mają być wykonane zgodnie z normą ISO/ICE 24712:2007, która to ma być wyszczególniona w „Raporcie z badań” pod pozycją „ Podstawa badań (Test specification)”. W związku z wejściem w życie normy ISO/ICE 24712:2007 w dniu 01.12.2007 roku, raporty z badań nie mogą być wystawione z datą wcześniejszą niż 01.12.2007 r. Raporty z normą inną niż ISO/ICE 24712:2007 nie spełniają wymagań Zamawiającego. d) w przypadku wkładów z atramentem w kolorze czarnym (tuszy) – „Raporty z badań” przeprowadzonych przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów pod kątem spełnienia poniższej normy oraz mający siedzibę w państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego, a mianowicie Polskie Centrum Akredytacji (PCA). „Raporty z badań” mają być wykonane zgodnie z normą ISO/ICE 24711:2015, która to ma być wyszczególniona w „Raporcie z badań” pod pozycją „ Podstawa badań (Test specification)”. W związku z wejściem w życie normy ISO/ICE 24711:2015 w dniu 01.11.2015 roku, raporty z badań nie mogą być wystawione z datą wcześniejszą niż 01.11.2015 r. Raporty z normą inną niż ISO/ICE 24711:2015 nie spełniają wymagań Zamawiającego. UWAGA: w celu uniknięcia niejasności, Zamawiający wymaga wskazania w danym dokumencie (raporcie), której pozycji Wykazu materiałów stanowiących przedmiot zamówienia dotyczy dany dokument (raport). 2) Certyfikat ISO 14001:2015 na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych, pozwalający zweryfikować, czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i niewpływający negatywnie na środowisko. 3) Certyfikat ISO 9001:2015 potwierdzający, że proces produkcji przebiega zgodnie z przywołaną normą. 4) Zamawiający informuje, że nie dopuszcza w przypadku materiałów równoważnych „Raportów z badań” tychże materiałów, z innymi normami w tym równoważnymi niż normy określone w pkt. 2 ppkt. 1) a), b), c), d). W przypadku, gdy Wykonawca nie oferuje równoważnych materiałów eksploatacyjnych, wymóg złożenia ww. dokumentów dezaktualizuje się.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Zakresie warunkow udzialu 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) wykazu dostaw o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych: a) dla części I - maksymalnie 3 usługi na łączną wartość nie mniejszą niż 100 000,00 zł brutto; b) dla części II - maksymalnie 3 usługi na łączną wartość nie mniejszą niż 110 000,00 zł brutto; c) dla części III - maksymalnie 3 usługi na łączną wartość nie mniejszą niż 100 000,00 zł brutto; (w przypadku składania oferty na dwie lub więcej części Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wykazu 3 dostaw o łącznej wartości dla danych części lub oddzielne wykazy dla każdej części) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane oraz załączenia dowodów (tj. referencje bądź inne dokumenty) określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – załącznik nr 8 do SIWZ. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa powyżej składa swoje oświadczenie. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów potwierdzających wymagania dotyczące dostaw określone przez Zamawiającego: 1) Wykonawca, który oferuje materiały równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty obligatoryjnie dokumenty potwierdzające równoważność z produktem oryginalnym, a mianowicie: a) w przypadku tonerów monochromatycznych – „Raporty z badań” przeprowadzonych przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów pod kątem spełnienia poniższej normy oraz mający siedzibę w państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego, a mianowicie Polskie Centrum Akredytacji (PCA). „Raporty z badań” mają być wykonane zgodnie z normą ISO/ICE 19752:2017, która to ma być wyszczególniona w „Raporcie z badań” pod pozycją „ Podstawa badań (Test specification)”. W związku z wejściem w życie normy ISO/ICE 19752:2017 w dniu 16.01.2017 roku, raporty z badań nie mogą być wystawione z datą wcześniejszą niż 16.01.2017 r. Raporty z normą inną niż ISO/ICE 19752:2017 nie spełniają wymagań Zamawiającego; b) w przypadku wkładów do drukarek kolorowych – „Raporty z badań” przeprowadzonych przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów pod kątem spełnienia poniższej normy oraz mający siedzibę w państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego, a mianowicie Polskie Centrum Akredytacji (PCA). „Raporty z badań” mają być wykonane zgodnie z normą ISO/ICE 19798:2017, która to ma być wyszczególniona w „Raporcie z badań” pod pozycją „ Podstawa badań (Test specification)”. W związku z wejściem w życie normy ISO/ICE 19798:2017 w dniu 16.01.2017 roku, raporty z badań nie mogą być wystawione z datą wcześniejszą niż 16.01.2017 r. Raporty z normą inną niż ISO/ICE 19798:2017 nie spełniają wymagań Zamawiającego; c) w przypadku kolorowych cartridgy atramentowych – „Raporty z badań” przeprowadzonych przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów pod kątem spełnienia poniższej normy oraz mający siedzibę w państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego, a mianowicie Polskie Centrum Akredytacji (PCA). „Raporty z badań” mają być wykonane zgodnie z normą ISO/ICE 24712:2007, która to ma być wyszczególniona w „Raporcie z badań” pod pozycją „ Podstawa badań (Test specification)”. W związku z wejściem w życie normy ISO/ICE 24712:2007 w dniu 01.12.2007 roku, raporty z badań nie mogą być wystawione z datą wcześniejszą niż 01.12.2007 r. Raporty z normą inną niż ISO/ICE 24712:2007 nie spełniają wymagań Zamawiającego; d) w przypadku wkładów z atramentem w kolorze czarnym (tuszy) – „Raporty z badań” przeprowadzonych przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów pod kątem spełnienia poniższej normy oraz mający siedzibę w państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego, a mianowicie Polskie Centrum Akredytacji (PCA). „Raporty z badań” mają być wykonane zgodnie z normą ISO/ICE 24711:2015, która to ma być wyszczególniona w „Raporcie z badań” pod pozycją „ Podstawa badań (Test specification)”. W związku z wejściem w życie normy ISO/ICE 24711:2015 w dniu 01.11.2015 roku, raporty z badań nie mogą być wystawione z datą wcześniejszą niż 01.11.2015 r. Raporty z normą inną niż ISO/ICE 24711:2015 nie spełniają wymagań Zamawiającego. UWAGA: w celu uniknięcia niejasności, Zamawiający wymaga wskazania w danym dokumencie (raporcie), której pozycji Wykazu materiałów stanowiących przedmiot zamówienia dotyczy dany dokument (raport). 2) Certyfikat ISO 14001:2015 na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych, pozwalający zweryfikować, czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i niewpływający negatywnie na środowisko. 3) Certyfikat ISO 9001:2015 potwierdzający, że proces produkcji przebiega zgodnie z przywołaną normą. 4) Oświadczenie Wykonawcy materiałów równoważnych w brzmieniu jednoznacznie potwierdzającym, że oferowane produkty równoważne są wyrobami fabrycznie nowymi, nieregenerowanymi, w pełni kompatybilnymi ze sprzętem, do którego są przeznaczone, o parametrach takich samych w stosunku do typu zamawianego produktu stanowiącego przedmiot zamówienia oraz że proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie narusza praw patentowych producentów oryginalnych tonerów tuszy i kaset, jak również, że użycie tego produktu do serwisowanych w ramach gwarancji urządzeń nie spowoduje uszkodzenia naruszającego warunki gwarancji – załącznik nr 10. 5) Zamawiający informuje, że nie dopuszcza w przypadku materiałów równoważnych „Raportów z badań” tychże materiałów, z innymi normami w tym równoważnymi niż normy określone w pkt. 1, ppkt. 1) a), b), c), d). W przypadku, gdy Wykonawca nie oferuje równoważnych materiałów eksploatacyjnych, wymóg złożenia ww. dokumentów dezaktualizuje się.
Czy wadium 1
Wadium 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość: 1) dla części I – 5 024,40 zł brutto; 2) dla części II – 5 468,70 zł brutto; 3) dla części III – 4 569,15 zł brutto; 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu oraz określił warunki takiej zmiany (art.144 ust. 1-1b, 1d i 1 e ustawy Pzp). 2. Strony dopuszczają możliwość nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie aneksu z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia z powodu: 1) uzasadnionych zmian, których nie można było wcześniej przewidzieć; 2) z powodu okoliczności siły wyższej. 4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania w szczególności następujących nieistotnych zmian, o których mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu w przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego, dopuszcza się zmiany w tym zakresie.
IV 4 4 data 2020-05-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki Ofertę nalezy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Materiały eksploatacyjne do drukarek KYOCERA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30124300-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Okres realizacji zamówienia stanowi kryterium. 2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia (umowy) zgodnie z zaproponowanymi przez Wykonawcę w ofercie terminami jednak nie później niż: a) pierwsza dostawa 14 dni od dnia podpisania umowy (min. 50% lub więcej zamówionych materiałów); b) druga dostawa 28 dni od dnia podpisania umowy (pozostała część zamówienia).
Zalacznik krotki opis Materiały eksploatacyjne do drukarek KYOCERA w tym: tonery, bębny, pojemniki na zużyte tonery itp...
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Materiały eksploatacyjne do drukarek KONICA- MINOLTA, LEXMARK
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30124300-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Okres realizacji zamówienia stanowi kryterium. 2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia (umowy) zgodnie z zaproponowanymi przez Wykonawcę w ofercie terminami jednak nie później niż: a) pierwsza dostawa 14 dni od dnia podpisania umowy (min. 50% lub więcej zamówionych materiałów); b) druga dostawa 28 dni od dnia podpisania umowy (pozostała część zamówienia).
Zalacznik krotki opis Materiały eksploatacyjne do drukarek KONICA- MINOLTA, LEXMARK w tym: tonery, bębny, pojemniki na zużyte tonery, zestawy bębnów it...
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Materiały eksploatacyjne do drukarek HP, SAMSUNG, BROTHER, EPSON, PANASONIC, DYMO, OKI, XEROX, CANON
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30124300-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Okres realizacji zamówienia stanowi kryterium. 2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia (umowy) zgodnie z zaproponowanymi przez Wykonawcę w ofercie terminami jednak nie później niż: a) pierwsza dostawa 14 dni od dnia podpisania umowy (min. 50% lub więcej zamówionych materiałów); b) druga dostawa 28 dni od dnia podpisania umowy (pozostała część zamówienia).
Zalacznik krotki opis Materiały eksploatacyjne do drukarek HP, SAMSUNG, BROTHER, EPSON, PANASONIC, DYMO, OKI, XEROX, CANON w tym: tonery, tusze, bębny, taśmy, pojemniki itp...
  

Criterion

Kryteria Okres udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin dostawy przedmiotu zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena Brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)