GuidZP400 |
b58bec2e-c05e-4d3b-a826-a05317119abc
|
Biuletyn |
541346-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Kancelaria Sejmu
|
Regon |
00110334000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wiejska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4/6/8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-902
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48226942234
|
Zamawiajacy fax |
+48226941149
|
Zamawiajacy email |
biuro-zam@sejm.gov.pl
|
Adres strony url |
www.sejm.gov.pkl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Kancelaria Sejmu
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sejm.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wydział Podawczy Kancelarii Sejmu, Al. Na Skarpie 16, 00-488 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Druk akcydensów (broszur, folderów, ulotek) dla Wydawnictwa Sejmowego wraz z ich dostawą.
|
Numer referencyjny |
BIT/3021-35/20/MS
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest druk akcydensów (broszur, folderów, ulotek) dla Wydawnictwa Sejmowego wraz z ich dostawą.
|
Cpv glowny przedmiot |
22140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-18T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia od dnia podpisania umowy do dnia 18.12.2020 r. lub do wyczerpania nieprzekraczalnej wartości umowy brutto.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa tego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta składana przez Wykonawcę powinna być sporządzona zgodnie z Formularzem oferty. Do oferty należy załączyć: 1. Oświadczenie aktualne na dzień składania ofert o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 2. Pełnomocnictwa w przypadku podpisywania oferty przez osoby, których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentu, rejestrowego Wykonawcy, który Zamawiający może pobrać za pomocą bezpłatnej, ogólnodostępnej bazy danych wskazanej przez Wykonawcę (pełnomocnictwo Wykonawca składa w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - informacje o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w formie pisemnej. 4. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom - wskazanie przez Wykonawcę tych części zamówienia. 5. Próbkę w postaci broszury, która będzie oceniana w kryterium „Jakość”.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 PLN ( dwa tysiące złotych).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z Istotnymi Postanowieniami Umowy zawartymi w Rozdziale IV SIWZ
|
IV 4 4 data |
2020-05-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|