Zakup zestawów komputerowych typu All-in-One

Publication date 2020-05-19
End date 2020-05-29 00:00:00
Instytucja Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541172-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych, nieużywanych, sprawnych technicznie, wolnych od wad fizycznych i wad prawnych 65 szt. zestawów komputerowych typu All-in-One wraz z wszelkimi wymaganymi cechami opisanymi w Załączniku Nr 1 „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Dodatkowe informacje

GuidZP400 897f592f-718e-4ac5-b37e-81a49bb53a9c
Biuletyn 541172-N-2020
Zamawiajacy nazwa Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki
Regon 15447382000220
Zamawiajacy adres ulica ul. Joannitów
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-525
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon (071) 7979317
Zamawiajacy fax (071) 7979318
Zamawiajacy email awacek@nfz-wroclaw.pl
Adres strony url www.nfz-wroclaw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.nfz-wroclaw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 50-525 Wrocław, ul. Joannitów 6
Nazwa nadana zamowieniu Zakup zestawów komputerowych typu All-in-One
Numer referencyjny WAG.261.3.2.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych, nieużywanych, sprawnych technicznie, wolnych od wad fizycznych i wad prawnych 65 szt. zestawów komputerowych typu All-in-One wraz z wszelkimi wymaganymi cechami opisanymi w Załączniku Nr 1 „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 227642,28
Waluta calosc złoty
Okres w dniach 55
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy w zakresie zgodnym z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowić będą wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunku udziału w postępowaniu; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 3.1.1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczeni aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Inne dokumenty niewymienione Dokument wymieniony w Rozdziale II pkt 4. SIWZ dokumenty wymienione w Rozdziale II pkt 3 SIWZ
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest pod rygorem wykluczenia z udziału w postępowaniu wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być wniesione w wysokości: 4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień umowy następuje pod rygorem nieważności za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu. 2. Wszelkie zmiany wprowadzone do niniejszej umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą. 3. Strony dopuszczają możliwość zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych oraz zmian dotyczących wskazania przedstawicieli Stron wyznaczonych do prowadzenia spraw związanych z realizacją umowy. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę komparycji umowy w przypadku podziału, łączenia lub przekształcenia Wykonawcy dokonanego na podstawie art. 494, art. 531 lub art. 553 ustawy z dnia 15 września 2000 r. Kodeksu Spółek Handlowych. 5. Zamawiający dopuszcza zmianę danych adresowych Wykonawcy w przypadku dokonania zmian dotyczących Wykonawcy. 6. W przypadku ustawowego obniżenia stawki podatku VAT zmianie ulega wartość brutto umowy, będąca wynikiem zastosowania nowej stawki podatku VAT. Zmiana powyższa nie wymaga zmiany umowy.
IV 4 4 data 2020-05-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Długość (okres) gwarancji na komputery
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Wyższa wydajność
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)