Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów na potrzeby Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim

Publication date 2020-05-19
End date 2020-05-28 00:00:00
Instytucja Sąd Rejonowy w Grodzisku Mazowieckim
Miejscowość Grodzisk Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541079-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego w asortymencie i ilościach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, we wskazanych grupach asortymentowych: a. materiały eksploatacyjne do drukarek; b. materiały eksploatacyjne do kserokopiarek; c. materiały eksploatacyjne do faksów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0b5674f0-32b5-43ea-971f-7655f6d428df
Biuletyn 541079-N-2020
Zamawiajacy nazwa Sąd Rejonowy w Grodzisku Mazowieckim
Regon 32479000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Władysława Bartniaka
Zamawiajacy adres numer domu 21/23
Zamawiajacy miejscowosc Grodzisk Mazowiecki
Zamawiajacy kod pocztowy 05-825
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22-77-09-202,
Zamawiajacy fax 22 755 73 76
Zamawiajacy email administracyjny@grodzisk.sr.gov.pl,
Adres strony url www.warszawa.so.gov.pl (zakładka Sądy Rejonowe)
Adres strony internetowej www.warszawa.so.gov.pl (zakładka Sądy Rejonowe)
Adres strony internetowej narzedzia www.warszawa.so.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu -
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Postepowanie wspolne tresc -
Informacje dodatkowe zamawiajacy -
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Organ kontroli Państwowej lub ochrony prawa - Sąd
Wspolne udzielanie zamowienia -
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.warszawa.so.gov.pl (zakładka Sądy Rejonowe)
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.warszawa.so.gov.pl (zakładka Sądy Rejonowe)
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Dopuszczone jest przesłanie ofert drogą pocztową na adres Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim - ul. Bartniaka 21/23, 05-825 Grodzisk Mazowiecki
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w Sądzie Rejonowym w Grodzisku Mazowieckim, p. 205.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Bartniaka 21/23, 05-825 Grodzisk Mazowiecki
Komunikacja elektroniczna wymaga -
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów na potrzeby Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim
Numer referencyjny ZP/SR/1/2020
Rodzaj zamowienia 1
Zastrzega prawo grup czesci -
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy -
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego w asortymencie i ilościach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, we wskazanych grupach asortymentowych: a. materiały eksploatacyjne do drukarek; b. materiały eksploatacyjne do kserokopiarek; c. materiały eksploatacyjne do faksów.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst -
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow -
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną ofertę, którzy spełniają przesłanki z art. 22 ust. 1 ustawy tzn.: a) nie podlegają wykluczeniu w postępowaniu o udzielenie zamówienia; b) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający dokona oceny spełniania w.w. warunku na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow -
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający dokona oceny spełniania w.w. warunku na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe -
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. Zamawiający uzna powyższy warunek na spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, , iż Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 2 (słownie: dwie) główne dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, którym jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów, z których każda dostawa realizowana była lub jest w sposób ciągły (bez przerwy) przez okres co najmniej 6 miesięcy, a wartość każdej z nich w ramach jednej umowy jest nie mniejsza niż 100.000,00 zł.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe • Zamawiający, w przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe, dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku Wykonawca musi wykazać należyte zrealizowanie każdej z dostaw o wymaganej minimalnej wartości tj. 100.000,00 zł na dzień składania ofert; • W przypadku, gdy wartość zamówienia (umowy) wyrażona jest w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia wartości wykonanego zamówienia w innej walucie na złote polskie - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów NBP (Tabela A), obowiązującego na dzień składania ofert.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym w art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; e) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; f) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne
Zakresie warunkow udzialu -
Zakresie kryteriow selekcji -
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 (słownie: dwóch) głównych dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, którym jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów, z których każda dostawa realizowana była lub jest w sposób ciągły (bez przerwy) przez okres co najmniej 6 miesięcy a wartość każdej z nich w ramach jednej umowy jest nie mniejsza niż 100.000,00 zł.
Inne dokumenty niewymienione -
Czy wadium 1
Wadium 1. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 28 maja 2020 r. do godz. 08:30. 2. Jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy. 3. Wadium ustala się w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 4. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 5. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 6. Wadium w pieniądzu powinno zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim o numerze: 51 1130 1017 0021 1000 0290 0004 z adnotacją „ZP/SR/1/2020 Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów na potrzeby Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim”. Dowodem wniesienia wadium będzie odcinek polecenia dokonania przelewu, przy czym w terminie określonym dla wniesienia wadium środki powinny znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wniesienie wadium następuje w chwili uznania (zaksięgowania) kwoty wadium na w/w rachunku bankowym Zmawiającego. 7. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszym SIWZ. Dowodem wniesienia wadium jest oryginalny dokument poręczenia lub gwarancji, złożony wraz z ofertą. Wadium nie może mieć zapisów ograniczających obowiązek zapłaty wadium. Oryginał dokumentu (poręczenie bankowe, poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz.U. 2020 poz. 299 z późn. zm.) należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot, bez konieczności rozszywania (dekompletacji) oferty, np. umieścić w oddzielnej kopercie opisując ją „Wadium – ZP/SR/1/2020 Sukcesywna dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów na potrzeby Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim”. Dokument wadialny musi identyfikować Wykonawcę oraz zawierać informację, iż stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim, w przetargu nieograniczonym na „sukcesywną dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów na potrzeby Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim” numer ZP/SR/1/2020”. 8. Wszelkie koszty związane z wniesieniem wadium ponosi Wykonawca.
Przewiduje udzielenie zaliczek -
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe -
IV 3 1 minimalne wymagania -
IV 3 1 etapy negocjacji -
IV 3 1 dodatkowe informacje -
IV 3 2 opis potrzeb -
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod -
IV 3 2 wstepny harmonogram -
IV 3 2 EtapyDialogu -
IV 3 2 DodatkoweInformacje -
IV 3 3 ElementyOpisu -
IV 3 3 DodatkoweInfo -
IV IstotnePostanowienia Wzór umowy stanowi Załącznik nr do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
IV 4 14 1) Zgodnie z art. 147 ustawy Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2) Zamawiający żądać będzie od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny ofertowej brutto. 3) Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy formach określonych w art. 148 ust. 1 ustawy. 4) Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formach określonych w art. 148 ust. 2 ustawy. 5) Termin ważności zabezpieczenia złożonego w formie innej niż pieniężna nie może upłynąć przed wygaśnięciem zobowiązania, którego należyte wykonanie zabezpiecza Wykonawca. 6) Przy wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub gwarancji bankowej, gwarancję tę wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do siedziby Zamawiającego przed podpisaniem umowy. 7) Zabezpieczenie wniesione w pieniądzu, wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim nr konta 51 1130 1017 0021 1000 0290 0004 z adnotacją „Zabezpieczenie ZP/SR/1/2020 Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów na potrzeby Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim”. 8) W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej, zamawiający zwróci 70% wartości ustalonego zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane, natomiast pozostałe 30% wartości zostanie zwrócone nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady. 9) W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie innej niż pieniężna treść dokumentu zabezpieczenia powinna odpowiadać warunkowi określonemu w pkt 5,6 i 7
IV LicytacjeDodatkoweInformacje -
Zmiana umowy tekst -
IV 6 1 sposob udostepniania -
IV 6 1 srodki ochrony -
IV 4 4 data 2020-05-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30 dni od daty złożenia oferty

Criterion

Kryteria materiały eksploatacyjne zalecane przez producenta
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 50,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)