Zakup i dostawa mebli i wyposażenia do Przedszkola w Brodnicy Górnej w ramach projektu „Tajemnice leśnego zakątka” Przedszkole w Brodnicy Górnej – utworzenie nowych miejsc przedszkolnych oraz podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w gminie Kartuzy.

Publication date 2020-05-19
End date 2020-05-27 00:00:00
Instytucja Gmina Kartuzy
Miejscowość Kartuzy
Województwo pomorskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541088-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli i wyposażenia do Przedszkola w Brodnicy Górnej w ramach projektu „Tajemnice leśnego zakątka” Przedszkole w Brodnicy Górnej – utworzenie nowych miejsc przedszkolnych oraz podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w gminie Kartuzy.
2. Przedmiot niniejszego zamówienia współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu pn. ”Tajemnice leśnego zakątka” Przedszkole w Brodnicy Górnej – utworzenie nowych miejsc przedszkolnych oraz podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Kartuzy.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż, załadunek, transport i rozładunek oraz wniesienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
4. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 następujące Części:
1) Część nr 1 – Zakup z dostawą i montażem mebli płytowych,
2) Część nr 2 – Zakup z dostawą wyposażenia do sal,
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.
7. Dla Części nr 1 i 2 należy uwzględnić ewentualne koszty złożenia i montażu poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia.
8. Respektując zapisy ustawy Prawo zamówień publicznych w kwestii dotyczącej zasad opisu przedmiotu zamówienia Gmina Kartuzy jako Zamawiający oświadcza, że w przypadku wskazania w dokumentach stanowiących szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów, pochodzenia elementu, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, przytoczona nazwa określa jedynie przykładowy element przedmiotu zamówienia o minimalnych wymaganiach. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego elementu przedmiotu zamówienia. Zaoferowany element przedmiotu zamówienia musi spełniać:
1) min. parametry techniczno-użytkowe określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia lub,
2) obowiązujące wymagania określone w dokumentach, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 Pzp, jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia odnoszono się do tych dokumentów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fcde63e4-469c-4632-9344-8c24ace05d67
Biuletyn 541088-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Kartuzy
Regon 52754600000000
Zamawiajacy adres ulica ul. gen. Józefa Hallera
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Kartuzy
Zamawiajacy kod pocztowy 83-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 694 52 00
Zamawiajacy fax 586 945 135
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@poczta.kartuzy.pl
Adres strony url www.kartuzy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedmiot niniejszego zamówienia współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu pn. ”Tajemnice leśnego zakątka” Przedszkole w Brodnicy Górnej – utworzenie nowych miejsc przedszkolnych oraz podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Kartuzy.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.przetargi.kartuzy.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego w Kartuzach 83-300 Kartuzy, ul. gen. Józefa Hallera 1 (parter)
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa mebli i wyposażenia do Przedszkola w Brodnicy Górnej w ramach projektu „Tajemnice leśnego zakątka” Przedszkole w Brodnicy Górnej – utworzenie nowych miejsc przedszkolnych oraz podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w gminie Kartuzy.
Numer referencyjny ZP.271.10.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli i wyposażenia do Przedszkola w Brodnicy Górnej w ramach projektu „Tajemnice leśnego zakątka” Przedszkole w Brodnicy Górnej – utworzenie nowych miejsc przedszkolnych oraz podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w gminie Kartuzy. 2. Przedmiot niniejszego zamówienia współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu pn. ”Tajemnice leśnego zakątka” Przedszkole w Brodnicy Górnej – utworzenie nowych miejsc przedszkolnych oraz podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Kartuzy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż, załadunek, transport i rozładunek oraz wniesienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 następujące Części: 1) Część nr 1 – Zakup z dostawą i montażem mebli płytowych, 2) Część nr 2 – Zakup z dostawą wyposażenia do sal, 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 7. Dla Części nr 1 i 2 należy uwzględnić ewentualne koszty złożenia i montażu poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia. 8. Respektując zapisy ustawy Prawo zamówień publicznych w kwestii dotyczącej zasad opisu przedmiotu zamówienia Gmina Kartuzy jako Zamawiający oświadcza, że w przypadku wskazania w dokumentach stanowiących szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów, pochodzenia elementu, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, przytoczona nazwa określa jedynie przykładowy element przedmiotu zamówienia o minimalnych wymaganiach. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego elementu przedmiotu zamówienia. Zaoferowany element przedmiotu zamówienia musi spełniać: 1) min. parametry techniczno-użytkowe określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia lub, 2) obowiązujące wymagania określone w dokumentach, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 Pzp, jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia odnoszono się do tych dokumentów.
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie nie dłuższym niż: 1. Część nr 1 zamówienia – 60 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, 2. Część nr 2 zamówienia – 60 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy,
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Oryginał (który nie będzie w sposób trwały związany z ofertą, np. w dodatkowej kopercie) dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formach niepieniężnych określonych w Części XI SIWZ, 2) W przypadku osoby (lub osób) działającej w imieniu Wykonawcy w oparciu o odrębnie udzielone pełnomocnictwo - oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną kopię. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Formularz kalkulacji ceny oferty, stanowiący integralną część oferty (załącznik nr 3 do SIWZ).
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w następującej wysokości: 1) Część nr 1 zamówienia – 4.000,00 zł (cztery tysiące złotych), 2) Część nr 2 zamówienia – 400,00 zł (czterysta złotych). 2. Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Postanowienia dotyczące dopuszczalnych zmian postanowień umowy oraz określenie warunków tych zmian określono w § 9 wzoru umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-05-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup z dostawą i montażem mebli płytowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli płytowych do Przedszkola w Brodnicy Górnej . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup z dostawą wyposażenia do sal
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia sal do Przedszkola w Brodnicy Górnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)