Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku

Publication date 2020-05-20
End date 2020-05-29 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Człuchowie
Miejscowość Człuchów
Województwo pomorskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542066-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku, m.in.: probówki, cewniki, dreny, inny sprzęt medyczny szczegółowo określony w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy. Sukcesywne dostawy odbywać się będą w okresie 12 miesięcy od udzielenia zamówienia. Przedmiot zamówienia podzielono na 27 części - pakietów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 104b16a0-53f0-49da-a7a6-797d5b6093eb
Biuletyn 542066-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Człuchowie
Regon 77148060300000
Zamawiajacy adres ulica Szczecińska
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Człuchów
Zamawiajacy kod pocztowy 77-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 598342281
Zamawiajacy fax 598342459
Zamawiajacy email przetargi@spzoz-czluchow.pl
Adres strony url www.spzoz-czluchow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spzoz-czluchow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzoz-czluchow.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Siedziba Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Człuchowie, ul. Szczecińska 16, 77-300 Człuchów - Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku
Numer referencyjny ZP/01/SPZOZ/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku, m.in.: probówki, cewniki, dreny, inny sprzęt medyczny szczegółowo określony w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy. Sukcesywne dostawy odbywać się będą w okresie 12 miesięcy od udzielenia zamówienia. Przedmiot zamówienia podzielono na 27 części - pakietów.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Wykonawca posiada koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. W przypadku braku obowiązku oświadczenie w tym zakresie. Dokument Wykonawca powinien dołączyć do oferty
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wstępne oświadczenie wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ, a ten którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego dostarczyć także dokumentów potwierdzających te okoliczności, a mianowicie: 1. wykaz minimum 3 dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w zakresie dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości dla poszczególnych pakietów i zadań: Nr Pakietu Wartość netto Nr Pakietu Wartość netto Nr Pakietu Wartość netto 1 5 950,00 10 1 368,00 19 63 210,00 2 25 340,00 11 1 046,00 20 403,00 3 21 140,00 12 19 390,00 21 3 059,00 4 94 360,00 13 2 590,00 22 338,00 5 9 485,00 14 2 695,00 23 1 610,00 6 20 580,00 15 3 570,00 24 2 520,00 7 5 530,00 16 2 818,00 25 6 440,00 8 10 850,00 17 1 750,00 26 3 150,00 9 1 330,00 18 1 750,00 27 966,00 netto każda dostawa, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane. Należy również załączyć dowody określające czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. Wykonawca składający ofertę na kilka pakietów musi wykazać się wykonanymi a w przypadku świadczeń ciągłych również wykonywanymi, minimum 3 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych pakietów, których dotyczy oferta. 1a. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 1a.1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 1a.2. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i st. 5 ustawy Pzp. 1a.3. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 1a.4. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust.1 ustawy Pzp, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: - zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub - zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczna, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3 Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu 1. wykaz minimum 3 dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w zakresie dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości dla poszczególnych pakietów i zadań: Nr Pakietu Wartość netto Nr Pakietu Wartość netto Nr Pakietu Wartość netto 1 5 950,00 10 1 368,00 19 63 210,00 2 25 340,00 11 1 046,00 20 403,00 3 21 140,00 12 19 390,00 21 3 059,00 4 94 360,00 13 2 590,00 22 338,00 5 9 485,00 14 2 695,00 23 1 610,00 6 20 580,00 15 3 570,00 24 2 520,00 7 5 530,00 16 2 818,00 25 6 440,00 8 10 850,00 17 1 750,00 26 3 150,00 9 1 330,00 18 1 750,00 27 966,00 netto każda dostawa, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane. Należy również załączyć dowody określające czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. Wykonawca składający ofertę na kilka pakietów musi wykazać się wykonanymi a w przypadku świadczeń ciągłych również wykonywanymi, minimum 3 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych pakietów, których dotyczy oferta.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. W celu potwierdzenia, że ofertowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów potwierdzające te okoliczności, tj: 1.1. dokumenty dopuszczające wyrób medyczny do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z ustawą a dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych: deklaracja zgodności i/lub certyfikaty jednostki notyfikowanej w zależności od klasy wyrobu (poszczególne oferowane wyroby powinny być wyraźnie wskazane w załączonych dokumentach, np. poprzez podanie ich nazw handlowych, numerów katalogowych) – jeżeli dotyczy, 1.2. aktualny katalog umożliwiający identyfikację i weryfikację zaoferowanego asortymentu, 1.3. zgłoszenie lub powiadomienie Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych 1.4. oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych W celu złożenia oświadczenia można wykorzystać Załącznik nr 5 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1.Jeżeli osoba podpisująca ofertę w imieniu i na rzecz Wykonawcy, nie jest wskazana jako uprawniona do reprezentacji podmiotu zgodnie z dokumentacją rejestrową, Wykonawca wraz z ofertę winien złożyć stosowne pełnomocnictwo do podpisania oferty przez tę osobę w postaci oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Pełnomocnictwo musi być opatrzone datą wystawienia, określać termin jego obowiązywania i zakres umocowania oraz pieczęć Wykonawcy jak również imienną pieczęć udzielającego pełnomocnictwa i jego podpis. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów. O których mowa w rozdziale II pkt 3b 2.1. podpunkt 3b. 1 i 2 SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2.2. Podpunkt 3b. 3 SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokument, o którym mowa w punkcie 2.1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w punkcie 2.2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Regulację z pkt 3 stosuje się odpowiednio.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w przyszłej umowie w zakresie: 1. ilości poszczególnego asortymentu w trakcie realizacji umowy w ramach jej ogólnej wartości (bez konieczności podpisywania aneksu), 2. zamiany na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie nie wyższej niż w złożonej ofercie. Wykonawca zobowiązany jest do wykazania równoważności nowego wyrobu w stosunku do uprzednio zaoferowanego (bez konieczności podpisywania aneksu), 3. numeru katalogowego produktu (bez konieczności podpisywania aneksu), 4. liczby opakowań, 5. wymiany/uzupełnienia elementów składowych przedmiotu zamówienia w sytuacji gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcą produkt zmodyfikowany/udoskonalony, 6. zmiany na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej wskazanej w ofercie, w sytuacji, gdy wystąpi przejściowy brak produktu, zakończenie produkcji lub wycofanie z rynku produktu będącego przedmiotem zamówienia z przyczyn leżących po stronie producenta, 7. przedłużenia końcowego terminu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania jej ogólnej wartości w pierwotnym terminie z zastrzeżeniem, że w przypadku aneksowania terminu umowy zastosowanie będzie miał art. 142 ust. 5 ustawy Pzp, 8. zmiany ceny: 8.1. cena jednostkowa będzie mogła ulec zmianie na skutek zmiany stawek podatkowych dla przedmiotu zamówienia, w takim przypadku zmianie ulega cena jednostkowa brutto, przy zachowaniu ceny jednostkowej netto, 8.2. cena jednostkowa będzie mogła ulec obniżeniu przez Wykonawcę w trakcie trwania umowy, 9. wystąpienie o zmianę cen jednostkowych przez Wykonawcę musi odbyć się z wyprzedzeniem, nie później niż 14 dni przed proponowaną datą zmiany cen, 10. zmiana umowy będzie możliwa, jeżeli zajdzie obiektywna konieczność zmiany umowy innego rodzaju niż wymienione w pkt. 1 – 8, pod warunkiem, że zmiana nie będzie ingerować w treść przedmiotu zamówienia oraz wynagrodzenia, 11. zmiany wprowadzone do umowy będą obowiązywały po podpisaniu odpowiedniego aneksu przez obie strony (z wyjątkiem punktu 1, 2, 3)
IV 4 4 data 2020-05-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (w okresie 12 miesięcy) dostawa sprzętu jednorazowego użytku, szczegółowo określony w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy - Pakiet nr 1
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (w okresie 12 miesięcy) dostawa sprzętu jednorazowego użytku, szczegółowo określony w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy - Pakiet nr 2
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (w okresie 12 miesięcy) dostawa sprzętu jednorazowego użytku, szczegółowo określony w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy - Pakiet nr 3
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (w okresie 12 miesięcy) dostawa sprzętu jednorazowego użytku, szczegółowo określony w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy - Pakiet nr 4
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (w okresie 12 miesięcy) dostawa sprzętu jednorazowego użytku, szczegółowo określony w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy - Pakiet nr 5
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (w okresie 12 miesięcy) dostawa sprzętu jednorazowego użytku, szczegółowo określony w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy - Pakiet nr 6
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (w okresie 12 miesięcy) dostawa sprzętu jednorazowego użytku, szczegółowo określony w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy - Pakiet nr 7
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (w okresie 12 miesięcy) dostawa sprzętu jednorazowego użytku, szczegółowo określony w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy - Pakiet nr 8
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (w okresie 12 miesięcy) dostawa sprzętu jednorazowego użytku, szczegółowo określony w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy - Pakiet nr 9
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (w okresie 12 miesięcy) dostawa sprzętu jednorazowego użytku, szczegółowo określony w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy - Pakiet nr 10
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (w okresie 12 miesięcy) dostawa sprzętu jednorazowego użytku, szczegółowo określony w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy - Pakiet nr 11
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet nr 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (w okresie 12 miesięcy) dostawa sprzętu jednorazowego użytku, szczegółowo określony w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy - Pakiet nr 12
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet nr 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (w okresie 12 miesięcy) dostawa sprzętu jednorazowego użytku, szczegółowo określony w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy - Pakiet nr 13
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet nr 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (w okresie 12 miesięcy) dostawa sprzętu jednorazowego użytku, szczegółowo określony w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy - Pakiet nr 14
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet nr 15
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (w okresie 12 miesięcy) dostawa sprzętu jednorazowego użytku, szczegółowo określony w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy - Pakiet nr 15
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Pakiet nr 16
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (w okresie 12 miesięcy) dostawa sprzętu jednorazowego użytku, szczegółowo określony w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy - Pakiet nr 16
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Pakiet nr 17
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (w okresie 12 miesięcy) dostawa sprzętu jednorazowego użytku, szczegółowo określony w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy - Pakiet nr 17
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Pakiet nr 18
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (w okresie 12 miesięcy) dostawa sprzętu jednorazowego użytku, szczegółowo określony w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy - Pakiet nr 18
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Pakiet nr 19
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (w okresie 12 miesięcy) dostawa sprzętu jednorazowego użytku, szczegółowo określony w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy - Pakiet nr 19
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Pakiet nr 20
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (w okresie 12 miesięcy) dostawa sprzętu jednorazowego użytku, szczegółowo określony w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy - Pakiet nr 20
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Pakiet nr 21
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (w okresie 12 miesięcy) dostawa sprzętu jednorazowego użytku, szczegółowo określony w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy - Pakiet nr 21
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Pakiet nr 22
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (w okresie 12 miesięcy) dostawa sprzętu jednorazowego użytku, szczegółowo określony w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy - Pakiet nr 22
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Pakiet nr 23
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (w okresie 12 miesięcy) dostawa sprzętu jednorazowego użytku, szczegółowo określony w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy - Pakiet nr 23
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Pakiet nr 24
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (w okresie 12 miesięcy) dostawa sprzętu jednorazowego użytku, szczegółowo określony w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy - Pakiet nr 24
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Pakiet nr 25
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (w okresie 12 miesięcy) dostawa sprzętu jednorazowego użytku, szczegółowo określony w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy - Pakiet nr 25
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa Pakiet nr 26
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (w okresie 12 miesięcy) dostawa sprzętu jednorazowego użytku, szczegółowo określony w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy - Pakiet nr 26
  
Zalacznik czesc nr 27
Zalacznik nazwa Pakiet nr 27
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (w okresie 12 miesięcy) dostawa sprzętu jednorazowego użytku, szczegółowo określony w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy - Pakiet nr 27
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji reklamacji
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)