Dostawa mebli i urządzeń wyposażenia kuchni i zaplecza kuchennego do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Andersa 162A w Wałbrzychu

Publication date 2020-05-20
End date 2020-05-28 00:00:00
Instytucja Gmina Wałbrzych
Miejscowość Wałbrzych
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542178-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391410002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa mebli i urządzeń wyposażenia kuchni i zaplecza kuchennego do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Andersa 162A w Wałbrzychu.
Zakres zamówienia obejmuje: dostawę mebli i urządzeń wyposażenia kuchni i zaplecza kuchennego wraz z rozładunkiem, montażem, instalacją, podłączeniem i uruchomieniem oraz przeprowadzeniem szkolenia osób wskazanych przez użytkownika obiektu.
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują:
a) umowa,
b) dokumentacja projektowa opracowana przez: Biuro Inżynierskie Sp. z o.o. Maria Gajda – Kucharz z siedzibą przy ul. Domańskiego 40, 45-819 Opole (w zakresie technologii kuchni),
c) zakres dostawy – zestawienie wyposażenia
d) specyfikacja techniczna urządzeń.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2c714e13-bdd4-4ca9-bbf1-faf318f0022b
Biuletyn 542178-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Wałbrzych
Regon 57959500000000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Magistracki
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wałbrzych
Zamawiajacy kod pocztowy 58-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 74 64 44 972; 74 64 44 980,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email bzp@um.walbrzych.pl,
Adres strony url https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, projekt nr RPDS.06.01.04-02-0009/17.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urzad Miejski w Wałbrzychu, Biuro Obsługi Klienta ul. Sienkiewicza 6, 58-306 Wałbrzych
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli i urządzeń wyposażenia kuchni i zaplecza kuchennego do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Andersa 162A w Wałbrzychu
Numer referencyjny BZP.271.50.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa mebli i urządzeń wyposażenia kuchni i zaplecza kuchennego do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Andersa 162A w Wałbrzychu. Zakres zamówienia obejmuje: dostawę mebli i urządzeń wyposażenia kuchni i zaplecza kuchennego wraz z rozładunkiem, montażem, instalacją, podłączeniem i uruchomieniem oraz przeprowadzeniem szkolenia osób wskazanych przez użytkownika obiektu. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują: a) umowa, b) dokumentacja projektowa opracowana przez: Biuro Inżynierskie Sp. z o.o. Maria Gajda – Kucharz z siedzibą przy ul. Domańskiego 40, 45-819 Opole (w zakresie technologii kuchni), c) zakres dostawy – zestawienie wyposażenia d) specyfikacja techniczna urządzeń.
Cpv glowny przedmiot 39141000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie ze stanowiskiem Urzędu Zamówień Publicznych, wyrażonym w odpowiedziach na pytania dotyczące znowelizowanych przepisów ustawy, zamieszczonym na stronie Urzędu Zamówień Publicznych, w przypadku, gdy 0w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta Wykonawca nie ma obowiązku złożenia ww. oświadczenia. 6. Oferta i załączniki: Oferta musi zawierać: a) „Formularz oferty”, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, b) „Formularz wyceny, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, c) Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdziale VI niniejszej SIWZ, d) Dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z dokumentów ogólnie dostępnych w bazach CEiDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się złożenie wraz z ofertą potwierdzenia wniesienia wadium, zgodnie ze wskazaniami rozdziału VIII niniejszej SIWZ (jeżeli dotyczy).
Czy wadium 1
Wadium Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 1.000 zł, słownie: jeden tysiąc złotych.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy wymagać będą zachowania formy pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony, pod rygorem nieważności, i dopuszczalne będą w warunkach określonych w projekcie w paragrafie 8 umowy.
IV 4 4 data 2020-05-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)